Silviabol schreef:bijzonder dat de opleidingen je daarvoor niet waarschuwen en stoppen met het opleveren van afgestudeerden in deze getalen, of ligt dat aan mij? of is dat in de loop van je opleiding zoveel veranderd?
Succes ermee TS
Vind ik ook bijzonder want dit is echt al jaren zo....
TS ik heb ook bij een interim bureau ingeschreven gestaan voor de zorg, kwam in veel instellingen voor gehandicapten en soms psychiatrie, ik heb dat een tijd gedaan naast mijn huidige werk. Je komt echt overal, niet altijd even leuk, maar je kan in veel instellingen je voet binnen zetten en je gezicht laten zien.

Ben nu nog maar een opleiding fysiotherapie gaan doen, maar dat is ook maar 1 dag in de week (deeltijd)..
). Mijn collega (fysio) heeft daar ook een psychomotorische groep. Ik kan me voorstellen dat ziekenhuizen met een psychogeriatrische of PAAZ afdeling best een psychomotorisch therapeut kunnen gebruiken. Het kan lonen als je links en rechts eens vraagt of je (vrijwillig) mee mag helpen op zo'n afdeling. Dan krijg je al wat ervaring, waardoor je een grotere kans op een baan hebt.