Date: wat moet ik hiermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:03

Bedankt allemaal voor de fijne berichten. Ook fijn hoe jullie het allemaal brengen, niet gelijk afbrandend.

Hoe sta ik er zelf in? Nou ik woon nu ergens anders voor mijn studie dus een relatie zit ik sowieso zelf ook niet zo op te wachten. In februari woon ik weer in mijn eigen dorp dus zou dat zich er veel meer voor lenen. Ik ben nu vooral lang leve de lol en plezier maken. In dat opzicht zou het geen probleem zijn natuurlijk.

Om het misverstand uit de wereld te halen: Ik ben dus niet over relaties enzo begonnen. Het enige wat ik gevraagd heb is of het voor herhaling vatbaar was. Hierop zei hij ja lijkt me een goed plan :)
Ik wil ook totaal geen zeur zijn en dergelijke ook praat ik gewoon uit de intentie van, zien wel wat het wordt. Zoals Collie2008 mooi verwoord heeft eigenlijk. Hij heeft ook een lange relatie gehad 4 of 5 maand terug.

Ik pols ook nooit eigenlijk. Wil hem niet claimen, pushen whatever dat is juist waar het fout gaat dus dit doe ik dan ook niet, en het hoeft wat mij betreft niet omdat we beide het niet zoeken.

Het gaat ook niet om het feit of ik een relatie met hem wil of niet. Het gaat me om het feit dat het zo tegenstrijdig is wat hij allemaal doet. Zo kreeg ik het bericht opeens dat hij me had gemist op zijn afterparty waar hoogstens 7 mensen waren. Terwijl ik daar totaal niet over begonnen was, ik überhaupt niet begonnen was.

Het is gewoon een kat en muis spel. Zoals nu negeert hij mij volledig sinds gisteravond. Weet dan ook niet meer wat ik nu moet. Al zou het alleen voor de gezellig zijn, dan is dit zelfs nog verwarrend.

Hoop dat ik het zo wat duidelijker heb gemaakt voor jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:04

Ik snap dat niet, mensen daten toch met de intentie om er een relatie aan over te houden? Waarom zou je het anders daten noemen? Als één van de twee niet open staat voor een relatie en de ander wel, dan werkt het gewoon niet. Om gekwetste gevoelens te voorkomen is terugtrekken de enige optie.

Janine1990

Re: Date: wat moet ik hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:05

Dus ben je in voor een spelletje? Hou je wel een beetje van de aandacht?
Dan doen...

Als hij niets stuurt en jij hebt geen aanleiding, dan moet je ook gewoon niets sturen. Hij is duidelijk en jij hebt er op dit moment ook niets aan. Dus kan je kiezen voor de lol van het spelletje, of je tijd aan andere leuke dingen besteden ;) Lekker blijven leven, en als hij weer eens een berichtje stuurt kan je altijd nog bedenken of je er op reageert :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:11

Kuggur schreef:
De jongen is duidelijk genoeg in zijn communicatie.

Dacht ik ook. Dat is dan de mannenwereld.

Vervolgens hier in de vrouwenwereld tegenstrijdigheden, interpretaties en spelletjes

Zie daar waarom ik altijd DUIDELIJK ben. Op eerste date en liever nog voordien. Wat hier op Bokt dan uiteraard veel te bruut en overdreven gevonden wordt ;)
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 20-10-15 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:11

Als ik zelf tegen iemand zeg dat ik het heel leuk vind, maar duidelijk maak dat ik geen relatie wil en ze blijven dan toch (aandacht geven), zijn het voor mij gewoon scharrels.

Want heb immers duidelijk gemaakt hoe ik erin sta dus dan is het aan de ander om dat te accepteren........ Of niet (en dus weg te gaan).

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:12

Tuurlijk Kayleigh, ga ik helemaal in mee. Maar in dat opzicht zou je ook gewoon willen voorkomen dat iemand gekwetst wordt bijvoorbeeld: ik zeg maar dat ik geen relatie wil maar eigenlijk vind ik haar gewoon niet leuk.
Maar in dat geval: Dan zeg je ook niet dat je nog wil afpsreken, dat je iemand leuk vindt.

Hij heeft letterlijk gezegd: ik probeer zo te voorkomen dat ik iemand te leuk ga vinden, ik weet wat voor ellende er dan komt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:15

Zo tussen de regels door krijg ik toch het idee dat je er wel meer van hoopt... Ik herken 't een beetje van mezelf namelijk. Alles net iets te veel analyseren, we zien wel wat het wordt, niet willen zeuren. Je wilt hem niet claimen/pushen want dat is 'waar het fout gaat'.

Ik kan het niet goed uitleggen en misschien heb ik 't helemaal verkeerd hoor. Luister iig goed naar je gevoel in dit soort gevallen. En ach weet je, misschien maak je een keer de fout om toch stiekem te hopen dat 't ooit wat wordt. Er vervolgens achter te komen dat 'ie al die tijd gewoon eerlijk met je is geweest en dus niks serieus wilt. Leer je ook weer van :)

Ik heb mezelf al een keer of 3-4 aan die steen gestoten :P Maar weet daardoor nu wel ook beter wat ik wil enz :)

Ooo hele bekende uitspraak. Dat ze iemand niet te leuk willen gaan vinden enz. Geloof mij, als je ook maar een sprankje hoop hebt dat het ooit serieus wat wordt, laat los :P

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:17

Tuurlijk hij is ook hartstikke duidelijk geweest. Dat snap ik ook volledig, heb ik respect voor al die dingen en dat hij zo eerlijk is. Zeker weten.
Maar, als je zo duidelijk bent geweest, waarom dan doen alsof je wel geïnteresseerd bent in een relatie. Ik heb gezegd dat het niet hoeft ik sta overal voor open dat is het probleem ook niet. Ik zie het wel. Maar hij zegt nee en doet ja. Dat frustreert.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:19

Hij klinkt wel of hij beetje met zichzelf in de knoop zit (niet dat je dat jou probleem moet maken). Want wat voor ellende komt er nou van iemand leuk vinden ? (behalve als je stalker neigingen hebt of niet beide vrijgezel)
Ik zou er niet zoveel achter zoeken dat hij niet reageert ... Als je niks te zeggen hebt dan app je toch niet... zou je eigen leven leiden en als hij bedacht heeft dat hij je de moeite waard vind gaat hij wel beter zijn best doen. Zou contact tot miminum houden tot hij een concrete date regelt (en dan niet zo'n slappe thuis op de bank-hang date)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:23

Maaike, maar waaruit haal jij dat hij wel geïnteresseerd zou zijn? Omdat hij je mist? Ik mis m'n fwb ook wel eens, betekent niet dat ik er een relatie mee wil :P
Misschien is hij gewoon wel geïnteresseerd om je vaker te zien, 'netflix 'n chill' maar verder niks.

Evelijn, sommige mensen zijn in eerdere relaties heel erg gekwetst. Dat willen ze dan niet nog een keer meemaken en dan beschermen ze zichzelf door dus afstand te houden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:25

Evelijn schreef:
Hij klinkt wel of hij beetje met zichzelf in de knoop zit (niet dat je dat jou probleem moet maken). Want wat voor ellende komt er nou van iemand leuk vinden ? (behalve als je stalker neigingen hebt of niet beide vrijgezel)
Ik zou er niet zoveel achter zoeken dat hij niet reageert ... Als je niks te zeggen hebt dan app je toch niet... zou je eigen leven leiden en als hij bedacht heeft dat hij je de moeite waard vind gaat hij wel beter zijn best doen. Zou contact tot miminum houden tot hij een concrete date regelt (en dan niet zo'n slappe thuis op de bank-hang date)

Typisch vrouwen om daar wat achter te gaan zoeken :P Maar zo ingewikkeld is het niet voor mannen.
Hij heeft gewoon geen zin in het gedoe van een relatie. Want dan zouden er een heleboel mannen zijn die met zichzelf in de knoop zitten _O-

Maar als ze iemand maar leuk genoeg vinden hebben ze dat gedoe er maar wat graag voor over ;)

Ik had afgelopen jaar ook zo'n leuke grap. Hele knappe jongen, durfde na een paar maanden eindelijk op me af te stappen (ik wist al dat hij niet zo'n toffe peer was als hij er uit zag). Vervolgens gaf ik niet toe, omdat ik wist wat hij op z'n kerfstok had. Of in ieder geval, wat er over hem verteld werd.
Week erop bedacht ik dat het toch dikke onzin was om daar een leuke avond voor te laten schieten. Dus ik ging achter hem aan. Nu moest hij mij niet hebben, omdat hij dacht dat ik achter veel meer dingen aan zat. (ik heb geen tijd voor vrouwen en blablabla) Oh lieve help, je was leuk voor een avond. Niet voor een relatie. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:34

Evelijn schreef:

Dit is typisch vrouwendenken. Hij zit niet met zichzelf in de knoop. Hij is gewoon duidelijk dat hij geen relatie wil (met TS). Wat daar zijn redenen voor zijn, maakt niet uit. Hij vindt TS gezellig voor af en toe een afspraakje, misschien zelfs wel wat extra's <<) , maar hij wil geen relatie. En de kans is erg klein dat hij van gedachten verandert, anders zou hij zich nu niet alvast indekken met deze woorden.

Zijn 'ellende' voor iemand leuk vinden is gewoon een k*tsmoes, want hij durft niet te zeggen dat hij specifiek TS niet leuk genoeg vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:36

Ik vind t altijd heel simpel, als hij je echt leuk vind dan kmt het wel goed en hoe je er niet achteraan of moeilijk te gaan doen zoals nu.
En geen relatie willen ivm tijd vind ik ook een dooddoener, want als je iemand leuk vind, maak je wel tijd.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:37

In hoe hij doet, zijn gedrag. En dan heb ik het niet over de app maar over RL. Altijd groeten (als in mijn hand pakken kusje geven), zijn, voor hem heilige, pet op mijn hoofd zetten. Kushandjes blazen (als jullie snappen wat ik bedoel), gratis drinken. Mij aanraken als hij langsloopt, mij achter de bar zetten onder het motto 'doe maar mooi'. Met zijn hand door mijn haar. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:40

Maaike_Melis schreef:
In hoe hij doet, zijn gedrag. En dan heb ik het niet over de app maar over RL. Altijd groeten (als in mijn hand pakken kusje geven), zijn, voor hem heilige, pet op mijn hoofd zetten. Kushandjes blazen (als jullie snappen wat ik bedoel), gratis drinken. Mij aanraken als hij langsloopt, mij achter de bar zetten onder het motto 'doe maar mooi'. Met zijn hand door mijn haar. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Meis, echt niet om rottig te doen hoor, maar dit is zo nikszeggend... Je wil dingen zien die er niet zijn...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:40

Dat is in mijn ogen gewoon wat flirten, niet gericht op 'ik wil een relatie met je'. Hij wil vast en zeker wel wat anders en daar moet ook moeite voor worden gedaan ;) . Ik zou er niet te veel achter zoeken, heb plezier maar laat je hart niet breken :) .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:41

Maaike_Melis schreef:

Nu wil ik niet banketstaaf doen... Maar het is een barman...........
Oké, kroegeigenaar... Maar hij staat achter de bar...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:42

Het lijkt mij een beetje een type wat op de buit uit is zeg maar.
Die de jacht leuk vind en als hij je heeft intresse verliest. Verklaart natuurlijk wel zijn hele manier van reageren, ook dat enorme geflirt wat je noemt. Als je 't leuk vind kun je erin mee gaan, je weet wanneer hij er klaar mee zal zijn.
Als je daar geen zin in hebt gewoon afkappen en een ander zoeken.

Edit; vroeger noemden we dat een player, heet dat tegenwoordig nog steeds zo? :')
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 20-10-15 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:43

Maaike_Melis schreef:

Zoveel mannen doen dat ook maar die willen echt geen relatie... Dat zegt echt niks meid sorry.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:47

Nja ik denk dat het wel duidelijk is nu.

Er is een groep die zegt dat ik er meer in zie dan dat ik daadwerkelijk zeg en mezelf niet voor de gek moet houden en meer zie dan ik wil. Hij vindt me niet leuk punt, tenzij ik FB wil worden.

En er is een groep die zegt gewoon blijven afspreken en je ziet vanzelf waar het op uitkomt, no stress.

En ik bedoel ook meer het flirterige gedrag. En ja het is een barman, in een dorp waar alleen maar stamgasten/oudere mensen komen haha maargoed dat neemt het niet weg natuurlijk. Maar als je iemand niet leuk vindt, zou ik dat persoonlijk niet doen. Maar daar zal ik wel vrouw voor zijn.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:50

Het is ook meer dat ik gewoon wil begrijpen hoe zij denken. Dat maakt het voor de volgende keer wat makkelijker :')

En ik vind het reuze interessant te weten hoe zij denken waarom zij dingen zeggen, hoe andere mensen het zien etc. Vandaar dat ik ook een topic geopend heb.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:51

Kayleigh_ schreef:
Evelijn schreef:
Hij klinkt wel of hij beetje met zichzelf in de knoop zit

Dit is typisch vrouwendenken. Hij zit niet met zichzelf in de knoop. Hij is gewoon duidelijk dat hij geen relatie wil (met TS).

Zoals de moeder van Anna zegt bedoelen mannen niet meer/anders dan wat ze zeggen:
- dat hij de ts wél leuk vindt
- nu geen vaste (exclusieve) relatie wil

Wanneer een vrouw zélf dingen invult is dat háár zaak en zou ze daar achteraf ook niet ´ja maar ik dacht...´ over moeten mauwen.

Hoé duidelijk een man ook is echter, menig vrouw leest er door de eigen agenda wat anders in.
Blijft de duidelijkheid als groot goed; ook achteraf.

Als de ts iets wil weten kan ze dat gewoon vrágen.
Liefst dan vragen naar wat ze wil weten :)*

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:52

Alleen een man vind elke knappe vrouw leuk natuurlijk ;) Zeker een barman, wiens werk het is om klanten te binden. Stuur maar eens een paar vriendinnen naar zijn kroeg en kijk wat er gebeurd (als jij er niet bij bent uiteraard).

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:54

Sorry ts, maar onder het motto; been there, done that.. Zodra hij een meiske tegenkomt op wie hij echt verliefd is is het hele 'rustig aan doen/bindingsangst/lange relatie achter de rug' verhaal vergeten en gaat hij er vol voor. Maar ook dat zijn dingen die een ander je niet kan vertellen, ervaring leert het beste :) hij vind je mooi en dat mag en is leuk, alleen hij wil geen relatie met je.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:54

Maaike_Melis schreef:
Nja ik denk dat het wel duidelijk is nu.

Er is een groep die zegt dat ik er meer in zie dan dat ik daadwerkelijk zeg en mezelf niet voor de gek moet houden en meer zie dan ik wil. Hij vindt me niet leuk punt, tenzij ik FB wil worden.

En er is een groep die zegt gewoon blijven afspreken en je ziet vanzelf waar het op uitkomt, no stress.

En ik bedoel ook meer het flirterige gedrag. En ja het is een barman, in een dorp waar alleen maar stamgasten/oudere mensen komen haha maargoed dat neemt het niet weg natuurlijk. Maar als je iemand niet leuk vindt, zou ik dat persoonlijk niet doen. Maar daar zal ik wel vrouw voor zijn.

Daar ben jij inderdaad vrouw voor.

Als je helder voor ogen kan houden wat hij wil en dat het niet gaat gebeuren, dan kan je toch gerust blijven afspreken? Ik zie niet in wat het probleem is. En ach, verliefd zijn we allemaal wel eens geweest op een man die heel duidelijk had aangegeven dat het niets ging worden ;) Dood is nog nooit iemand er aan gegaan ;)

Natuurlijk is er een kans dat er meer gaat komen. Maar die kans acht ik niet zo heel groot wanneer een man vooraf stelt dat hij geen relatie wil in verband met alle ellende. Die kans kan je heel misschien een klein beetje vergroten door gewoon jezelf te blijven en niet afhankelijk te zijn van hem. Dus als hij je een berichtje stuurt, niet meteen reageren. Laat hem maar mooi jagen, mits jij van jezelf weet dat je dat aankan.

En nog iets... Mannen kunnen seks en emoties beter gescheiden houden dan vrouwen. Maar ze weten dondersgoed wat ze er voor over moeten hebben ;)