Hoe sta ik er zelf in? Nou ik woon nu ergens anders voor mijn studie dus een relatie zit ik sowieso zelf ook niet zo op te wachten. In februari woon ik weer in mijn eigen dorp dus zou dat zich er veel meer voor lenen. Ik ben nu vooral lang leve de lol en plezier maken. In dat opzicht zou het geen probleem zijn natuurlijk.
Om het misverstand uit de wereld te halen: Ik ben dus niet over relaties enzo begonnen. Het enige wat ik gevraagd heb is of het voor herhaling vatbaar was. Hierop zei hij ja lijkt me een goed plan
Ik wil ook totaal geen zeur zijn en dergelijke ook praat ik gewoon uit de intentie van, zien wel wat het wordt. Zoals Collie2008 mooi verwoord heeft eigenlijk. Hij heeft ook een lange relatie gehad 4 of 5 maand terug.
Ik pols ook nooit eigenlijk. Wil hem niet claimen, pushen whatever dat is juist waar het fout gaat dus dit doe ik dan ook niet, en het hoeft wat mij betreft niet omdat we beide het niet zoeken.
Het gaat ook niet om het feit of ik een relatie met hem wil of niet. Het gaat me om het feit dat het zo tegenstrijdig is wat hij allemaal doet. Zo kreeg ik het bericht opeens dat hij me had gemist op zijn afterparty waar hoogstens 7 mensen waren. Terwijl ik daar totaal niet over begonnen was, ik überhaupt niet begonnen was.
Het is gewoon een kat en muis spel. Zoals nu negeert hij mij volledig sinds gisteravond. Weet dan ook niet meer wat ik nu moet. Al zou het alleen voor de gezellig zijn, dan is dit zelfs nog verwarrend.
Hoop dat ik het zo wat duidelijker heb gemaakt voor jullie.
Lekker blijven leven, en als hij weer eens een berichtje stuurt kan je altijd nog bedenken of je er op reageert
Maar weet daardoor nu wel ook beter wat ik wil enz
, maar hij wil geen relatie. En de kans is erg klein dat hij van gedachten verandert, anders zou hij zich nu niet alvast indekken met deze woorden.