Sowieso leuk die 25-30 jaar bokkers! Gezellig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus mochten jullie een keer in zijn voor een meeting, lijke me leuk!
. Ik ken de andere wijken niet zo goed, maar ik vind dit wel een erg leuke wijk.
. Doe ook callcenter werk, iets anders is lastiger te vinden.
) Bevalt Groningen qua stad? T is voor mijn gevoel zo ver overal vandaan... Zeker met vriendinnetjes die overal en nergens wonen, maar niet in het noorden :pPlien91 schreef:Nog een stadjer hier!
Helpman, Oosterpoort, Corpus den Hoorn en de wijken rondom het stadspark en noorderplantsoen zijn echt enorm leuk! Beijum, Lewenborg en Vinkhuizen zou ik in eerste instantie niet naar kijken, ver van het centrum en de populatie is bijzonder.. Dat moet je wel liggen. PB me gerust als je eens een kop koffie in de stad wil komen halen
!
Set_Elkol schreef:Plien91 schreef:Nog een stadjer hier!
Helpman, Oosterpoort, Corpus den Hoorn en de wijken rondom het stadspark en noorderplantsoen zijn echt enorm leuk! Beijum, Lewenborg en Vinkhuizen zou ik in eerste instantie niet naar kijken, ver van het centrum en de populatie is bijzonder.. Dat moet je wel liggen.
Amen
Groningen is wel echt een leuke stad! Je hebt hier alles en er is altijd iets te doen! Je vriendinnen willen vast vaak langskomen als ze eenmaal hebben ontdekt hoe leuk de stad is!
_AB_ schreef:Ah leuk, Laura! Beetje het zelfde als ik dus! (Ff in je profiel gespiekt van daar dat k je naam weet) Bevalt Groningen qua stad? T is voor mijn gevoel zo ver overal vandaan... Zeker met vriendinnetjes die overal en nergens wonen, maar niet in het noorden :p
Als er mensen een meeting willen, laat maar weten! Dan maak ik wel een appgroep en of meetingtopic aan! ^^
.Imre schreef:Ik zou dan weer nooit in Hoogkerk willen wonen. Ieder zijn smaak, daarvoor moet je inderdaad gewoon eens wat rondjes door de wijken lopen en zien hoe de sfeer is. Hoogkerk is wel goedkoper dan in de stad.
)
Mando schreef:Tja, de weg van het Westen naar het Noorden is langer dan van het Noorden neer het Westen zeggen ze hier altijd.
Ik ben ook import ... Rotterdamse, en dat verwaterd op een gegeven moment.
Maar in het Noorden wonen is zoooooooooo relax en gezellig. Straks zeg je... nooit meer terug
Sheran schreef:Mando schreef:Tja, de weg van het Westen naar het Noorden is langer dan van het Noorden neer het Westen zeggen ze hier altijd.
Ik ben ook import ... Rotterdamse, en dat verwaterd op een gegeven moment.
Maar in het Noorden wonen is zoooooooooo relax en gezellig. Straks zeg je... nooit meer terug
Dit was ooit onderzocht door de UK en inderdaad... volgens de routeplanner was de weg van Amsterdam naar Groningen inderdaad
ongeveer een kilometer langer

Plien91 schreef:Groningen is fantastisch. Wil er nooit meer weg. Vriend en ik kunnen beide op de fiets naar het werk. Winkels om de hoek. Op zaterdag lekker de stad in: markt, lunchen, shoppen of s avonds uit eten en op stap.
A7 en A28 op 3min rijden. Ik ben in 20minuten bij mijn ouders die in een dorpje wonen.
Alleen voor cursussen moet ik altijd naar het midden/westen van het land. Nooit eens andersom. Maar ach, 1,5/2u rijden is ook prima te doen.
Ik ben er tijdens mijn studie komen wonen, heb een toffe baan gevonden en blijven plakken. Ik woon alweer bijna vijf jaar in mijn eigen woning, een appartement in Coendersborg. Een wijk in het zuiden van de stad, tegen Haren aan. Heerlijk wonen, ben zo dol op mijn wijkje
En wat Plien al zegt. Mijn werk is tien minuten fietsen, mijn paarden staan fantastisch en betaalbaar in Noordlaren en er is áltijd wat te doen in Groningen
Maar een wijk leer je pas echt kennen als je er eenmaal door heen bent gelopen/gefietst, en je weet pas echt of het aanstaat als je er eenmaal woont
Tivara schreef:Wat leuk dit topic, ik begin 1 november bij het UMCG en woon nu ook in Gelderland dus wij gaan ook verhuizen. Als het goed is hebben we vanaf 1 december een huisje in een dorpje zo'n 15km buiten Groningen stad!