Is het geen optie dat iemand het bedrag voor jou overmaakt? En dat jij het bedrag naar die persoon binnen NL overmaakt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
twee uur voor jan sok lopen worstelen
EvaC schreef:Zoals jullie kunnen lezen is het TS inmiddels gelukt en is ze onderweg naar België. Via de pc was het haar anders wel gelukt, maar daar kan ze niet bij ivm haar ingepakte knie.
dushi88 schreef:EvaC schreef:Zoals jullie kunnen lezen is het TS inmiddels gelukt en is ze onderweg naar België. Via de pc was het haar anders wel gelukt, maar daar kan ze niet bij ivm haar ingepakte knie.
Ik had erbij moeten schrijven dat ik altijd via de app betaal, en dat dit ook gewoon kan naar het buitenland, en voor nu is het gelukt maar het is toch veel handiger als ze weet hoe het voor de volgende wel gewoon lukt
Kruidenpotje schreef:Gister met een ingepakte knie niet naar een PC kunnen maar vandaag wel voer kunnen gaan halen???
Kruidenpotje schreef:Gister met een ingepakte knie niet naar een PC kunnen maar vandaag wel voer kunnen gaan halen???
Dus niet alleen het paard wordt gevoederd van deze rit
anders had ik er meer meegenomen.
.stomme is dat de shampoo niet in nl te koop is. Garnier is een gebruikelijk merk maar deze lijn is nergens te krijgen hier in de buurt. Van de rest krijg ik jeuk. Brrr