Betaling doen naar belgie hoe iban/banknummer, spoed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:53

Ik heb even een printscreen gemaakt vanuit mijn Rabo-app en alles lijkt gewoon goed te gaan. Als ik op verzenden druk moet ik daarna gewoon signeren. Weet je heel zeker dat je geen typefoutje maakt in het iban?

Is het geen optie dat iemand het bedrag voor jou overmaakt? En dat jij het bedrag naar die persoon binnen NL overmaakt?

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 20:53

Gvd heb gebeld en het kan gewoon niet met een ipad op de normale site en de app ondersteund geen buitenlandse betalingen omdat die aangezet moeten worden apart blijkt en dat kan alleen met een normale pc waar ik nu dus niet bijkom. -:(- twee uur voor jan sok lopen worstelen

Is er iemand met een nederlandse bankrekening waar ik het heen kan boeken die het voor me doorboekt naar belgie.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:57

Zou ik geen probleem vinden om te doen hoor. Maar ik wacht wel met doorboeken tot ik jouw geld heb, en dat zal pas morgen zijn. Is dat niet te laat?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-15 21:21

Century als het goed is gaat het lukken, had al hulp gekregen. Bedankt voor je aanbod. :j

Inmiddels dankzij een bokker is het er bij mij af, zij doet een spoedoverboeking zodat het er morgen opstaat nog. Dan kan ik de bestelling gelukkig ophalen,

Gister gehoord dat het speciale erg noodzakelijke voer van oude tinker tot eind december niet leverbaar is. En hij nu al aan het invallen is nu ik ga verminderen omdat het nagenoeg op is. Een paar weken zonder en het is mogelijk einde paard omdat hij te weinig stoffen opneemt. Nu een noodsprong naar voer dat hij eerder heeft gehad maar om een andere reden aangevuld met extra lucerne brokken melasse vrij en een rijke graanvrije brok. Spul is alleen niet fijn leverbaar in nl en al helemaal niet met spoed. Dus morgen met mijn hoogbejaarde paps en honden met camper richting belgie, zaterdag zakken ophalen zondag weer terug.

MarleenM

Re: Betaling doen naar belgie hoe iban/banknummer, spoed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:20

Ik heb ook abn, en als ik een overboeking doe naar het buitenland, met name duitsland die hebben als iban DE en dan alleen cijfers kan ik dat gewoon invullen onder kopje iban, daar staat niet dat het persee een iban zoals nl moet zijn. Zal kijken of ik een printscreen kan maken mocht je dat willen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:26

Ik boek zovaak met ABN over naar een buitenlandse rekening. Werkt heel simpel juist. Alleen wel via de pc dus.

Kan je niet gewoon contant betalen bij afhalen dan?

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:39

Zoals jullie kunnen lezen is het TS inmiddels gelukt en is ze onderweg naar België. Via de pc was het haar anders wel gelukt, maar daar kan ze niet bij ivm haar ingepakte knie.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:50

EvaC schreef:
Zoals jullie kunnen lezen is het TS inmiddels gelukt en is ze onderweg naar België. Via de pc was het haar anders wel gelukt, maar daar kan ze niet bij ivm haar ingepakte knie.

Ik had erbij moeten schrijven dat ik altijd via de app betaal, en dat dit ook gewoon kan naar het buitenland, en voor nu is het gelukt maar het is toch veel handiger als ze weet hoe het voor de volgende wel gewoon lukt :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 13:55

dushi88 schreef:
EvaC schreef:

Ik had erbij moeten schrijven dat ik altijd via de app betaal, en dat dit ook gewoon kan naar het buitenland, en voor nu is het gelukt maar het is toch veel handiger als ze weet hoe het voor de volgende wel gewoon lukt :)

Zoals TS al zei kan het idd via de app, maar alleen als je dat aangezet hebt via de pc. En aangezien de daar niet bij kon..

Ben iig blij dat er een bokker bereid is geweest om even te helpen! Top!

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:05

Gister met een ingepakte knie niet naar een PC kunnen maar vandaag wel voer kunnen gaan halen???

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:09

Kruidenpotje schreef:
Gister met een ingepakte knie niet naar een PC kunnen maar vandaag wel voer kunnen gaan halen???

Dat bedacht ik me dus ook...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:10

:') !!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:19

Misschien zit er wel een trap als hindernis naar de PC, en geen trap naar het voer....ofzo :)

Wat een gedoe zeg Karuna, pffft. Wat voor voer is dat..?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:53

Mensen kunnen tegenwoordig niet meer lezen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-15 17:07

Kruidenpotje schreef:

Was theoretisch onderweg al alleen door omstandigheden dadelijk pas. -O-

En ja ik kan niet bij de pc komen, omdat mijn rechterbeen recht is en ik dan niet bij het toetsenbord kom. Zo lang zijn mijn armen niet, klein huis met weinig ruimte en de pc staat in en hoekje.

Voer halen is heel eenvoudig. Ik ga op het neergeklaote bed met twee gestrekte benen zitten en mijn vader rijdt. Ik ben alleen overbodige ballast om er zeker van te zijn dat hij het goede spul meekrijgt.

Nog meer verklaring nodig? Fotobewijs misschien ook nog? 8)7

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:03

Kruidenpotje schreef:

Als je de berichten van TS had gelezen had je deze domme vraag niet hoeven stellen. En dan nog, wees blij dat ze zo ver wil gaan voor haar paard. Misschien moet je anders haar profiel ook even lezen, dan weet je meteen dat niet alles heel makkelijk is voor TS.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 18:34

Kruidenpotje schreef:

Misschien eerst lezen en dan oordelen??

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 12:59

Zo weer terug met 4 zakken voer en een heerlijke abrikozen vlaai in de vriezer. *\o/* ben gesloopt, pootje is erg pijnlijk mijn paps is kapot moe maar het is gelukt.

Morgen richting stal brengen en duimen dat hij het er goed op blijft doen tot zijn orginele voer weer leverbaar is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:08

Mooi zo +:)+

Zit er niet een stukje vlaai in je maag ook :9

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 13:16

Nee absoluut niet,die moet nog gebakken worden. :D maar dat word voor het eerst in 15 jaa abrikozen vlaai. Een echte zonder melk lang leve belgie en frankrijk met eten.

Koelkast ligt ook vol met gekookte en rauwe ham,

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:22

O echt, zelf nog bakken....? Grappig! Mjam :9 Dus niet alleen het paard wordt gevoederd van deze rit :Y)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 14:08

Nee zeker niet, ook shampoo en koffie weer aangevuld ook. De vlaaien waren er meer abrikoos, iets met amandel, appel, en nog een. Allemaal melkvrij. Maar helaas zat het vriesvakje vol in de camper verder. -O- anders had ik er meer meegenomen.

Carrefour beetje geplunderd :+ .stomme is dat de shampoo niet in nl te koop is. Garnier is een gebruikelijk merk maar deze lijn is nergens te krijgen hier in de buurt. Van de rest krijg ik jeuk. Brrr