Ik haat jaloers zijn!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Ik haat jaloers zijn!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:04

Ts, Bokt is geen klaagmuur. Mensen zijn het zat dat je steeds het zwarte schaap uithangt, ze dan moeite doen om tips te geven en jij dan de volgende keer weer in een hoekje kruipt en er schijnbaar niets mee doet. Ooit stopt het hoor.

Geef jezelf een schop onder de kont, wees een groot meisje en die er wat aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:41

Ts, je zei in een ander topic dat je al hulp kreeg/daarmee bezig was. Is dat nog steeds zo?

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om je zo te voelen, en Bokt als klaagmuur gebruiken is niet echt de correcte manier om daarmee om te gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:50

Als je dan Engels typt, zet dan op zijn minst alle leestekens goed. Begrijp sowieso niet waarom je altijd over gaat in het Engels maar goed.

Je doet niets met de reacties die op jouw topics komen, je geeft alleen maar bitcherige antwoorden terug.
Wat wil je van bokt? Wat wil je met dit topic bereiken?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:52

fleurtjeuh schreef:
Ja, zal ik de huisarts nu even bellen om te vragen of hij zin heeft om over een uurtje even te kletsen over mijn labiele toestand?
Puik plan.

Ja. Eigenlijk precies dat. Bel de huisarts, zeg dat je je niet goed voelt en maak een afspraak. Je zult niet vanmiddag terecht kunnen gok ik, maar begin volgende week toch zeker wel. Best een puik plan, al zeg ik het zelf :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:56

fleurtjeuh schreef:
Ja, zal ik de huisarts nu even bellen om te vragen of hij zin heeft om over een uurtje even te kletsen over mijn labiele toestand?
Puik plan.

Had je zelf een beter idee?

Door wekelijks een topic te openen hoe vervelend de wereld is, hoe je dorp iedere dag lelijker wordt & hoe vervelend je je eigen gedrag wel niet vindt, veranderd er niks. Je zal daar toch echt zelf aan moeten werken en moeten práten en communiceren. Of je dat nou met je vriend, je huisarts of een psycholoog doet moet je helemaal zelf weten, maar door alleen het negatieve aan te blijven halen en overal vol bot sarcasme tegenin te blijven gaan geef je meer de indruk een vervelende dwarse puber te zijn dan iemand die daadwerkelijk aan zichzelf wil werken en positiever in het leven wil staan in het algemeen.

Ga met iemand praten om zelf uit de knoop te komen. Dat kan je duidelijk niet alleen, en dat is niet erg, maar wel belangrijk om er dan ook naar te handelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 15:51

Wellicht is Engelse les wel iets voor jou.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:10

Gezien je topics zal ik inderdaad hulp gaan zoeken bij iemand die daar bevoegd voor is.
Je kan hier wel telkens tips vragen dat is prima maar als daar vervolgens niets mee gedaan word?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:18

Waarom ga je eigenlijk over op het Engels?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 16:54

Ik ben het met mijn voorgangers eens. TS, je hebt professionele hulp nodig.
Lees je eigen topics eens terug. Je zit duidelijk best flink in de knoop met je gevoel. Daar lijk je niet zelf uit te kunnen komen. Daarnaast zit je in een flinke slachtofferrol en heb je het idee dat de hele wereld tegen je is, maar niets is minder waar. Wel krijg je reacties van mensen die moe worden van je slachtofferrol en dat is heel begrijpelijk. Je kunt wel blijven klagen, maar daar schiet je niets mee op.
Dus hup, praat met je vriend, praat met je dokter/hulpverlener en ga wat van je leven maken ipv in een hoekje te blijven kniezen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:26

Verander iets aan je situatie/je houding of stop met klagen en accepteer het. Maar blijf niet als een grammofoonplaat hangen. Dat is voor jezelf ook niet feestelijk zoals het nu is

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:54

Maar TS zei in haar vorig topic dat ze er al mee bezig was. Dus ik vraag me af hoe het daar nu mee gaat. Heb je al een of meerdere gesprekken gehad? Helpt het?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:36

Ennnn vreemd topic nummer zoveel....
Volgens mij heb jij echt professionele hulp nodig, of geef jezelf een schop onder je kont want dit zielige gedoe begint een beetje, ehh, sneu te worden.

Succes.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:28

Ts ik dacht dat je al Hulp had gezocht nav je vorige topic? Vind het jammer om te lezen dat je dit enkel hebt gezegt om van het "gezeur" af te komen. Wij willen je enkel helpen...

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:29

Pfft heel erg maar,ik zie mezelf

Vraag jezelf eens af, waarom doe ik dit?
Wil ik wel advies,zoja pak het dan ook aan.
En blijf niet het slachtoffer uithangen
Dat werkt niet geloof mij.

En bokt als klaagmuur gebruiken ,geen goed plan
Ga hulp zoeken alsjeblieft

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:32

Kan me voorstellen dat je je jaloers voelt. Ik heb jaren in een dergelijke situatie alleen hulpeloos kunnen toezien en er niks aan kunnen veranderen. Resultaat van mijn gevoel opzij blijven zetten. Mijn nu ex heeft iets met haar omdat haar relatie ook om zeep is. -O-

En om iedereen die op haar inhakt eens te vragen. Weet je hoe ellendig een dergelijke situatie is. Je kunt een vriendschap niet verbieden, maar daardoor gebeuren er dingen die je niet wilt, die niet goed voelen en waar je alleen maar vanaf de zijkant naar kunt kijken. Zeker als er gezegd blijft, nee we zijn echt alleen maar vrienden. -O-

Daar helpt geen praatsessie, huisarts of wat ook tegen tot de situatie is opgelost. En tot die tijd blijft het ontzettend kl ote aanvoelen en levert heel veel stress op.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:52

Ik denk niet, dat TS nog gaat reageren, omdat er enkel nog dingen gezegd worden, waarop ze nooit reageert of heel negatief op reageert, dus kan het topic maar beter gesloten worden.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 14:22

Lekker makkelijk! een topic openen, vervolgens reageren er allemaal mensen om jou te helpen en daarna word er door TS niet meer gereageerd. ik zou zeggen slotje erop.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:51

Sommige reacties hier.
Ieder huisje heeft z'n kruisje, de een heeft een groter kruisje dan de ander maar daar draait het niet om. Wat komen mensen hier uit de hoek zeg, bah :r
Een beetje respect voor elkaar is niet zo moeilijk lijkt me ... Meske heeft hulp nodig, geen afkrakingen oid, dat maakt het enkel lastiger ...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 16:00

TS, ik dacht serieus dat je 14 was. Heb jij niet gewoon een schop onder je hol nodig?

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 16:13

xEmily schreef:
Sommige reacties hier.
Ieder huisje heeft z'n kruisje, de een heeft een groter kruisje dan de ander maar daar draait het niet om. Wat komen mensen hier uit de hoek zeg, bah :r
Een beetje respect voor elkaar is niet zo moeilijk lijkt me ... Meske heeft hulp nodig, geen afkrakingen oid, dat maakt het enkel lastiger ...

Er hebben al heel veel mensen hun respect getoond aan ts ook in andere topics, maar er word niets mee gedaan of een stom antwoord opgegeven, dus het houd ook een keer op.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 16:39

Inderdaad. Ik geef steeds goedbedoeld advies en vervolgens wordt er niet eens meer gereageerd, dan mag ik toch best verbaasd zijn, dat er niet gereageerd wordt?

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:12

Ik denk dat dat eerder te maken heeft met het feit dat de realiteit soms erg hard is, en dat elk ieder daar gewoon z'n tijd voor nodig heeft om dit te kunnen handelen... maar dat is mijn aanname.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:37

xEmily schreef:
Sommige reacties hier.

Vreselijk inderdaad. Dat jullie al meerdere keren hebben gereageerd is geen excuus. Het is duidelijk dat TS hulp nodig heeft. De manier waarop ze reageert is daar ook gevolg van. Heb een beetje begrip. Of reageer gewoon niet.

Ts ik kan het me heel goed voorstellen, deze jaloezie. Ik had het zelf niet eens toegelaten. Beste vriendinnen... :n

En voor de rest, zoek goede hulp. Gaat je echt helpen!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 17:46

Er zit wel een groot verschil tussen verbaasd zijn dat er geen reacties meer zijn en iemand een nog groter poedersuiker geven, wat hier imo word gedaan. TS lui noemen en zeggen dat ze een schop onder haar hol nodig heeft terwijl het probleem hier duidelijk wat anders ligt vind ik totaal niet van respect betuigen. Dat zeg je gewoon niet.

Hopelijk voel je je snel beter TS!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:44

Maar dat soort dingen hoor je mij ook niet zeggen.