Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kana schreef:Je betaald het zelf? Dan moet je het toch lekker helemaal zelf weten.
Zie mijn vriend al aankomen, mij verbieden mijn eigen geld uit te geven.
jolmer20 schreef:Nou jullie zijn lekker aardig voor me
Snap dat jullie zeggen dat het zijn geld is, dit is het ook natuurlijk. Maar het geld is voor later.
Het is meer een principe kwestie: als er geld binnenkomt, wordt het uitgegeven door mijn vriend.
En dát vind ik eigenlijk zonde, aangezien we geen geld hebben en dus daarom ook nog thuiswonen.
Ik ben van het sparen, en mijn vriend dus niet
Kitty1985 schreef:Kana schreef:Je betaald het zelf? Dan moet je het toch lekker helemaal zelf weten.
Zie mijn vriend al aankomen, mij verbieden mijn eigen geld uit te geven.
Dit dus.
Zolang het mijn geld is, en niet ons geld(waarin zij een gelijk deel inbrengt) kon ze van mij de boom in.
Als je haar nou al laat beslissen wat er aangeschaft moet worden, kan je wel vergeten dat je enige zeggenschap hebt zodra je samen woont.
en zij heeft paarden. Ook een gevaarlijke hobby
Snap dat jullie zeggen dat het zijn geld is, dit is het ook natuurlijk. Maar het geld is voor later.
Het is meer een principe kwestie: als er geld binnenkomt, wordt het uitgegeven door mijn vriend.
En dát vind ik eigenlijk zonde, aangezien we geen geld hebben en dus daarom ook nog thuiswonen.
Kayleigh_ schreef:jolmer20 schreef:Nou jullie zijn lekker aardig voor me
Nog steeds zie ik het probleem niet. Het is zijn geld, hij moet zelf weten of hij het spaart of uitgeeft.
kwestie van prioriteiten; gadget belangrijker dan sparen voor samenwonen? Of toch andersom? 

jolmer20 schreef:Ik geef niks uit aan mijn paarden, dit doen mijn ouders en die hebben beloofd dit altijd te blijven doen. Dit is mijn luxe
Het is meer dat we hebben afgesproken om te sparen, en hij mag best zelf geld uitgeven, dit ga ik hem niet ontzeggen, lijk wel gek!
Maar het is gewoon dit bedrag komt in 1 keer binnen en gaat in 1 keer er weer uit ook. Naar iets waar ik het nut niet van inzie.
vuurneon schreef:jolmer20 schreef:Ik geef niks uit aan mijn paarden, dit doen mijn ouders en die hebben beloofd dit altijd te blijven doen. Dit is mijn luxe
Het is meer dat we hebben afgesproken om te sparen, en hij mag best zelf geld uitgeven, dit ga ik hem niet ontzeggen, lijk wel gek!
Maar het is gewoon dit bedrag komt in 1 keer binnen en gaat in 1 keer er weer uit ook. Naar iets waar ik het nut niet van inzie.
Ik denk dat hij zelf ook erg twijfelt over het nut, anders was dat ding allang gekocht

jolmer20 schreef:Ik geef niks uit aan mijn paarden, dit doen mijn ouders en die hebben beloofd dit altijd te blijven doen. Dit is mijn luxe

Kitty1985 schreef:VisibreTeam schreef:
Precies dit ^
Mijn vriend heeft t andersom, die koopt eerst en bedenkt dan pas wat voor nut het eigenlijk heeft
Neen, denk eerder dat hij bang is voor zijn vriendin
Maar hij heeft gewoon altijd zijn geld bij en als hij iets wil MOET hij het kopen. Iets met 'impulsaankopen'....