Suzanne F. schreef:Die bestaat niet vermoed ik. Want hij moet knap zijn, lief zijn, geduldig zijn, kunnen koken, ook in het huishouden wat doen. Niet te dominant zijn maar ook geen watje. Hij moet humor hebben. Hij moet me vrij laten in mijn wensen, hobby's en dromen. Hij moet zelf een carrière hebben en gemotiveerd en ambitieus zijn. Het liefst met een goed inkomen en een hoge functie. Hij moet me in mijn waarde laten en me accepteren om hoe ik ben. Hij moet niks voor mij willen bepalen maar wel in mij geïnteresseerd zijn. Hij moet trouw zijn en alleen maar mij willen. Ik wil niet aan hem hoeven twijfelen. Hij moet van vakanties houden en met mij leuke uitstapjes willen maken. Het moet geen echte family man zijn want ik houd niet van verjaardagen en veel verplichte uitjes. Oh en het belangrijkste: hij moet mijn dochtertje geweldig en leuk vinden en andersom. En zelf geen kinderen meer willen want daar ben ik klaar mee.
Deze man bestaat dus niet omdat geen enkele man (en vrouw) perfect is. Dat realiseer ik me heus wel.
Afgezien van het laatste over je dochtertje en kids, deze man heb ik
yeah haha
Edit: overigens ook omdat ik m'n eisenlijst had laten varen en niet meer zo krampachtig vasthield aan het type wat ik wilde
Laatst bijgewerkt door kimmysan op 08-10-15 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt