Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magriet schreef:Mensen die het verschil niet kunnen tussen ligt en licht
Pearlx schreef:Ik vergeet er nog eentje. Het verschil tussen "zei" en "zij" plus het gebruik daarvan in zinnen is ook niet voor iedereen duidelijk.
Gydja schreef:Woorden die fout geschreven zijn erger ik me niet aan. Heb dyslexie dus zie de fout vaak niet.
In drenthe zeggen we nog wel eens "waar kom je weg?" maar het moet zijn "waar kom je vandaan?" tja ik probeer er rekening mee te houden maar soms zeg ik nog wel eens "waar kom je weg"![]()
Mijn vriend zegt geen "omdat" maar "omtot" tja...magriet schreef:Mensen die het verschil niet kunnen tussen ligt en licht
Inmiddels weet ik het maar het heeft me echt heel veel moeite gekost! (Mede door de dyslexie)Pearlx schreef:Ik vergeet er nog eentje. Het verschil tussen "zei" en "zij" plus het gebruik daarvan in zinnen is ook niet voor iedereen duidelijk.
Heb ik nog wel eens moeite maar maar ik maak zelden een fout.
Citaat:Kussens? Win ze
Ik heb ze. Silla en Pat hebbe ze. En jij ken ze winne. Geef je like aan "naam weg gehaald"
Delen mag. Tagge mag ook. Ik ga sneller prijzen trekke om meer mensen blij te make. Leuk toch
Knert schreef:KellyR schreef:...
Waar ik me aan erger is : Ik hou van ipv ik houd van
.....
Terwijl die eerste ook gewoon correct is hoor. Ik zelf schrijf vaak ook met een d erbij. Echter merk ik wel dat ik dan JUIST reactie krijg dat IK het niet goed zou hebben.
ElineR schreef:Hij wilt.