En ja het gaat om de aantrekkingskracht dat klopt. Maar wat als he karakter perfect is. Alles daarin klopt en je toch meer daarmee te maken hebt dan met het fysieke.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doubtless schreef:Ik snap niet zo goed waarom die of/of vergelijkingen altijd naar voren komen in dit soort topics. Je wilt toch iemand met alles erop en eraan?

. Ik val vooral op stoere, zelfverzekerde mannen om te zien, liefst lang en ietsje breder postuur. Beetje type defensie zeg maar. Tot nu toe viel de binnenkant van deze heren nog niet zo mee helaas, maar ze lopen er vast wel rond! Of misschien moet ik toch met een wat softer type gaan daten.

dat is een verschil daarnaast doen meisjes me echt helemaal niks.
dus al zouden ze paarse spikkels hebben zie ik het nog niet.
Als hij een goed innerlijk heeft maar niet mijn type is dan wordt het gewoon een vriend van mij. Ik heb zo'n vriend. Qua karakter past het heel goed. Maar we zijn beide niet tot elkaar aangetrokken dus zijn we nu hele goede vrienden. Werkt prima. Als er geen aantrekkingskracht is dan houdt het op bij mij. Het oog wilt ook wat
RoyceMack schreef:ik kies voor innerlijk.
Opzich vind ik hem heel aantrekkelijk en kan hij mijn aandacht met gemak vasthouden (en geloof me, dat is echt een wonder als dat lukt want ik vind altijd wel iets waar ik op afknap)..
maar bij hem zit dat gewoon goed en ik word elke keer closer met hem.
Ik denk dat ik liever iemand heb waarvan het innerlijk bij me past, en het uiterlijk niet volledig naar wens is.. want dat kun je wel veranderen. Bedoel, geur is kwestie van douchen, aanleren dat ie netjes 1 dag zn kleding draagt(of zn spijkerbroek na) en lekker luchtje voor m kopen.. overtollig haar zijn veel hulpmiddelen voor.. Ik ken geen enkele jongen die weigert om er knap uit te zien voor zn vriendin. als je aangeeft wat je graag zou zien.
er moet ook een gesprek mee te houden zijn natuurlijk!
Suzanne F. schreef:RoyceMack schreef:ik kies voor innerlijk.
Opzich vind ik hem heel aantrekkelijk en kan hij mijn aandacht met gemak vasthouden (en geloof me, dat is echt een wonder als dat lukt want ik vind altijd wel iets waar ik op afknap)..
maar bij hem zit dat gewoon goed en ik word elke keer closer met hem.
Ik denk dat ik liever iemand heb waarvan het innerlijk bij me past, en het uiterlijk niet volledig naar wens is.. want dat kun je wel veranderen. Bedoel, geur is kwestie van douchen, aanleren dat ie netjes 1 dag zn kleding draagt(of zn spijkerbroek na) en lekker luchtje voor m kopen.. overtollig haar zijn veel hulpmiddelen voor.. Ik ken geen enkele jongen die weigert om er knap uit te zien voor zn vriendin. als je aangeeft wat je graag zou zien.
Er zijn mannen die zich 100 keer super kunnen verzorgen en die ik toch echt niet aantrekkelijk vind.
Jij geeft aan voor het innerlijk te gaan maar jouw vriend toch aantrekkelijk te vinden. Dat is juist het punt waar het om gaat. Je vind hem dus toch qua uiterlijk aantrekkelijk. Dus ga je niet volledig voor het innerlijk.