Omdat er meer topics zijn nu karakter perfect uiterlijk niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 15:43

Daar zit ik dus ook mee, ben van mezelf niet schriel en heb brede schouders met boven best veel kracht. Een magere krielkip zou ik bang zijn in tweeen te knijpen of zo. En er moet wel wat vlees op zitten maar niet zoveel dat het alle kanten op blubbert. Maar vind dat dus best kortzichtig gedacht. :o

En ja het gaat om de aantrekkingskracht dat klopt. Maar wat als he karakter perfect is. Alles daarin klopt en je toch meer daarmee te maken hebt dan met het fysieke.

Raineri

Re: Omdat er meer topics zijn nu karakter perfect uiterlijk niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:46

Mijn ex is het levende bewijs dat je verliefd word op het innerlijk :+

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:47

Karakter is erg belangrijk

Stel je hebt een super lekker ding als vriend/man. Maar niet zo best karakter maaaar het kan ermee door.. en hij krijgt een ongeluk waarbij zn gezicht 3e graats verbrand (je wenst het niemand toe natuurlijk). Dump je hem dan ook omdat zn gezicht gebrand is? Ik iig niet.

Maar ik vind karakter wel t belangrijkste. Ondanks dat het oog ook wat wil.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:48

Ik snap niet zo goed waarom die of/of vergelijkingen altijd naar voren komen in dit soort topics. Je wilt toch iemand met alles erop en eraan?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:51

Doubtless schreef:
Ik snap niet zo goed waarom die of/of vergelijkingen altijd naar voren komen in dit soort topics. Je wilt toch iemand met alles erop en eraan?

Omdat het helaas voor mijn ex realiteit werd en ik dus voor een 'keuzen' stond. Al niet een best karakter en het uitwrlijk niet meer. Maar toch hield ik van hem dus het uiterlijk deed me geen moer.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:52

Maar is het niet zo dat we allemaal wel een ideaalbeeld van een vent (of vrouw) hebben? En hoeveel mensen hebben daadwerkelijk ook een relatie met iemand die aan dat ideaalbeeld voldoet? :P

Ik kan overigens ook dat de lichamelijke aantrekkingskracht het verschil maakt tussen vriendschap en relatie, maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoteldebotel van iemands innerlijk kan worden...tis alleen even slikken als het lichamelijke dan niet matcht :(
M.a.w. het gaat bij mij om het totaalplaatje :)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 15:59

Ik heb altijd dat een aantrekkelijk innerlijk in een voor mij niet-aantrekkelijke verpakking zit en andersom. Dan is de buitenkant fantastisch maar de binnenkant mwah :') . Ik val vooral op stoere, zelfverzekerde mannen om te zien, liefst lang en ietsje breder postuur. Beetje type defensie zeg maar. Tot nu toe viel de binnenkant van deze heren nog niet zo mee helaas, maar ze lopen er vast wel rond! Of misschien moet ik toch met een wat softer type gaan daten. :')

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:22

Volgens mij is het karakter toch doorslaggevend. Ik kan me wel voorstellen dat afknap-dingetjes doorslaggevend zijn wanneer ze met hygiëne te maken hebben maar dingen als haarkleur, lichaamsbeharing, scheve tanden daar kan je je denk ik best overheen zetten als iemand echt leuk is. Ik ben ook gewoon niet super uiterlijk-minded. Heb het 2x geprobeerd en dat bleken echt eikels te zijn :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:23

ik kies voor innerlijk. Ik heb een onwijs knappe vriend gehad. die moest ik serieus zo ongeveer aan de ketting leggen. Vertrouwde het niet als hij naar de kroeg ging, ik haalde me elke keer in mn hoofd dat hij veel aandacht kreeg van meisjes, want tja. ik ben niet de enige die hem knap vind.

Zijn innerlijk paste niet helemaal bij mij.

Nu heb ik een relatie met een jongen die over heel veel dingen hetzelfde denkt als ik en echt bizar veel dingen exact hetzelfde heeft als ik. Zij hele denken en zijn ontwikkeling in het leven staan me ontzettend aan en daar kan ik iets mee.

Opzich vind ik hem heel aantrekkelijk en kan hij mijn aandacht met gemak vasthouden (en geloof me, dat is echt een wonder als dat lukt want ik vind altijd wel iets waar ik op afknap)..
maar bij hem zit dat gewoon goed en ik word elke keer closer met hem.

Ik denk dat ik liever iemand heb waarvan het innerlijk bij me past, en het uiterlijk niet volledig naar wens is.. want dat kun je wel veranderen. Bedoel, geur is kwestie van douchen, aanleren dat ie netjes 1 dag zn kleding draagt(of zn spijkerbroek na) en lekker luchtje voor m kopen.. overtollig haar zijn veel hulpmiddelen voor.. Ik ken geen enkele jongen die weigert om er knap uit te zien voor zn vriendin. als je aangeeft wat je graag zou zien.

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:29

Wat TS in de beginpost beschrijft is precies hoe ik ben :P
Hoogblond, lang haar, blauwe ogen, en graatmager kan je het niet noemen, maar ik ben 14 en weeg 40 kilo, mager dus wel.
Wat ik er aan kan doen? Helemaal niets, ik wil geen haren verven, kleurlenzen vind ik meer iets voor carnaval, kort haar vind ik zelf weer niet mooi, en zo mager zijn, daar heb ik ook niet voor gekozen? :\

Al met al vind ik innerlijk belangrijker, maar wat zouden jullie doen met iemand uit je klas die je niet kan uitstaan, maar die geen vrienden heeft? Ze is irritant op elke manier, ze liegt over gym en doet alleen mee waar ze zin in heeft, ze tikt onder de les op de tafel, ze praat aan één stuk door...
En dan? Ik doe aardig tegen haar en doe mijn best niet boos te worden als ze weer irritant is, maar ik weet niet wat ik moet doen :\

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:30

Voor mij is het totaal plaatje belangrijk, zowel persoonlijkheid als uiterlijk moet goed zijn maar hoeft niet perfect te zijn.
Dat ben ik zelf ook niet namelijk, het gevoel moet er zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 16:30

Jij bent een meisje geen man. :+ dat is een verschil daarnaast doen meisjes me echt helemaal niks. :') dus al zouden ze paarse spikkels hebben zie ik het nog niet.

Ik ben ook zo, moet wel heel erg vreemd zijn wil ik een hekel aan iemand hebben of er niet mee overweg kunnen. Al is het maar op een fatsoenlijke manier mee omgaan. Niet meer dan normaal voor me.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:34

Ik kies voor beide :Y) Als hij een goed innerlijk heeft maar niet mijn type is dan wordt het gewoon een vriend van mij. Ik heb zo'n vriend. Qua karakter past het heel goed. Maar we zijn beide niet tot elkaar aangetrokken dus zijn we nu hele goede vrienden. Werkt prima. Als er geen aantrekkingskracht is dan houdt het op bij mij. Het oog wilt ook wat

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 17:06

Voornamelijk het karakter vind ik van belang, iemand moet lief en op me gericht zijn. Uiterlijk een beetje, er zijn natuurlijk types waar ik minder snel op zal vallen. Wel moet hij zich verzorgen, ik doe ook mijn best er leuk uit te zien :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 17:10

RoyceMack schreef:
ik kies voor innerlijk.

Opzich vind ik hem heel aantrekkelijk en kan hij mijn aandacht met gemak vasthouden (en geloof me, dat is echt een wonder als dat lukt want ik vind altijd wel iets waar ik op afknap)..

Ik denk dat ik liever iemand heb waarvan het innerlijk bij me past, en het uiterlijk niet volledig naar wens is.. want dat kun je wel veranderen. Bedoel, geur is kwestie van douchen, aanleren dat ie netjes 1 dag zn kleding draagt(of zn spijkerbroek na) en lekker luchtje voor m kopen.. overtollig haar zijn veel hulpmiddelen voor.. Ik ken geen enkele jongen die weigert om er knap uit te zien voor zn vriendin. als je aangeeft wat je graag zou zien.

Er zijn mannen die zich 100 keer super kunnen verzorgen en die ik toch echt niet aantrekkelijk vind.
Jij geeft aan voor het innerlijk te gaan maar jouw vriend toch aantrekkelijk te vinden. Dat is juist het punt waar het om gaat. Je vind hem dus toch qua uiterlijk aantrekkelijk. Dus ga je niet volledig voor het innerlijk.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:50

Ik kies echt voor het innerlijk. Ik vind innerlijk 100 malen belangrijker als uiterlijk.

Het enige wat ik fijn zou vinden is dat ie langer als ik is :')

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:54

Uiterlijk is toch de eerste indruk...
Inderdaad, de fysieke aantrekkingskracht maakt (naast het innerlijk) het verschil tussen vriendschap en relatiemateriaal.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:00

Als hij me qua uiterlijk niet bevalt (en dan bedoel ik ik voel me er niet toe aangetrokken) dan gaat het 'm niet worden. Als ik niet altijd denk wauw die hunk hoort bij mij als ik een man zie dan ben ik er snel op uitgekeken. Lekker oppervlakkig... Maar kan er niks aan doen. Het oog wilt gewoon ook wat. Maar ik moet wel zeggen als iemand totaal mijn type is en een vreselijk innerlijk heeft waar echt alle waarden botsen heb ik ook geen interesse. Hoef niet alleen eye candy :P er moet ook een gesprek mee te houden zijn natuurlijk!

En in vind ook de uitspraak echt toepasselijk over vriendschap en relaties! Zo had ik er zelf niet eens over nagedacht, maar goed argument :j

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:10

Ik ben niet perfect, hij is niet perfect. Het enige waar ik misschien echt niets mee zou kunnen is een extreem dik iemand, maar dat kan ik niks aan doen. Je kan iemand nog zo aardig vinden, maar er zijn ook dingen waar ik geen controle over heb.

Ik wilde stiekem wel iemand die wat langer is dan ik, dat is zeker gelukt (20-25 cm zelfs). Soms minder handig, maar vaker juist wel. Ik zal het wel fout hebben, maar ik denk niet dat de vent van mijn dromen bestaat (uiterlijk én karakter). We zijn niet allemaal modellen die van katten en fantasy houden _O-

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:18

:) Soms vind ik iemand erknap uitzien maar zogauw hij dan begint te praten is de aantrekkingskracht zo over als hij dingen zegt waar ik echt op tegen ben. Dus het innerlijk is veel belangrijker vind ik. Ik vind wel dat iemand lekker [naar mijn smaak dan!] moet ruiken.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 22:16

Suzanne F. schreef:
RoyceMack schreef:
ik kies voor innerlijk.

Er zijn mannen die zich 100 keer super kunnen verzorgen en die ik toch echt niet aantrekkelijk vind.
Jij geeft aan voor het innerlijk te gaan maar jouw vriend toch aantrekkelijk te vinden. Dat is juist het punt waar het om gaat. Je vind hem dus toch qua uiterlijk aantrekkelijk. Dus ga je niet volledig voor het innerlijk.

Ik ga ook niet volledig voor het innerlijk. Ik benoem ook duidelijk dat het heel bijzonder is dat mijn vriend mijn aandacht en interesse zo vast weet te houden omdat ik altijd wle op iets afknap bij jongens/mannen. Zowel innerlijk als uiterlijk.. En dat is bij hem totaal niet zo.
Iemand trekt je aandacht door zijn uiterlijk. Als iemand niet aantrekkelijk is voor jou, of niks heeft dat je interessant vindt, zul je geen/weinig moeite doen om iemand te leren kennen. Dan speelt het toeval dat je iemand leert kennen en zijn/haar innerlijk leert kennen.

Maar ik moet iemand zeker wel aantrekkelijk vinden ja, wil ik daar verder op in gaan en iemand grondig leren kennen.

Ik bedoel ik mijn post dat ik uiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, ik innerlijk belangrijker vind.
Want dat zorgt ervoor dat een relatie kan slagen en je bij elkaar past als stel.
Ik denk ook dat er niemand is die puur en enkel op het uiterlijk of juist het innerlijk afgaat. Dit zall altijd een grijs gebied zijn. en dat is prima lijkt mij.