Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseyDude schreef:Ben misschien van plan om al die MODERNE meubels eruit te doen en gewoon ALLES 2e hands voor in de plaats te doen. Maarja, eerst het financiele gedoe overleggen hier. Zwarte kastje wat ik al heb is al 2e hands dus da's een mooi begin!
ditano schreef:HorseyDude schreef:Ben misschien van plan om al die MODERNE meubels eruit te doen en gewoon ALLES 2e hands voor in de plaats te doen. Maarja, eerst het financiele gedoe overleggen hier. Zwarte kastje wat ik al heb is al 2e hands dus da's een mooi begin!
Ik vind juist een mix van modern en tweede hands /oud zo leuk ...
Sunrise19 schreef:Kleding koop ik er niet.. Heb wel heel veel van Riviera Maison gekochtVerder koop ik er weleens meubels die ik dan opknap en door verkoop.
Mijn lounge tuinset komt er ook vandaan. Heb er 50 euro voor betaald
Stond er bij jou ook een jaartal in? Mijne komt uit 1876. Hij is alleen lichter van kleur. LadyMadonna schreef:Courses schreef:Kleding zou ik never kopen in de kringloop. Ik kan echt wel in de argumenten komen maar ik krijg mezelf er echt niet toe ..
Maar waarom dan niet? Ik bedoel, je wast het toch?
why not?
Zal eens even zoeken of ik nog ergens foto's op mijn pc heb staan.

Ik koop met name kleding, platen en boeken. Ook wel leuke accessoires voor in huis, maar geen meubels. Ik ben helaas niet zo handig in meubels opknappen.
Lijkt me wel heel leuk als je dat wel bent!
I looooooove 2nd hand!

Koop er ook wel eens kleding, maar dan ga ik liever naar winkels die ook echt alleen maar kleding hebben (Episode, Zipper, Vintage Per Kilo e.d)