Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
123butterfly schreef:[naam], die vraag had ik al verwacht;) mijn moeder ontkent alles, inclusief het misbruik.. Als mijn moeder erbij is, houdt m'n pa zich in. Op het moment dat ze de deur achter zich dicht trekt, gaat hij 'regeren'.
Momenteel negeert hij me weer volkomen. Iedereen krijgt een enthousiast 'goedemorgen!', maar ik nooit. Eerst stak het me, nu niet meer. Alles went
Ik ben bang dat hij eerdaags weer gaat ontploffen...
Luuntje, wat lief
Anoniem schreef:123butterfly schreef:Peca, die vraag had ik al verwacht;) mijn moeder ontkent alles, inclusief het misbruik.. Als mijn moeder erbij is, houdt m'n pa zich in. Op het moment dat ze de deur achter zich dicht trekt, gaat hij 'regeren'.
Momenteel negeert hij me weer volkomen. Iedereen krijgt een enthousiast 'goedemorgen!', maar ik nooit. Eerst stak het me, nu niet meer. Alles went
Ik ben bang dat hij eerdaags weer gaat ontploffen...
Luuntje, wat lief
Ook lekker simpel van der dan.. sorry maar ik kan niet tegen dat soort dingen.. een moeder hoort er voor haar kind te zijn.. jij zult je eenzaam voelen in het huis..
Toch denk ik niet dat je verder komt als jij daar blijft. Hoe 'eng' ook waag de stap, ga weg uit huis en ga dan verder aan jezelf werken. Met je vader erbij krijg je niet de ruimte om jezelf te ontwikkelen en 'beter' te maken.. echt meid, onderneem toch angstige stappen voor jou. Het zal je laten groeien en sterker maken. En het is zeker niet makkelijk! Maar uiteindelijk wordt het wel makkelijker.. dikke knuffel!
Moeders hoort verantwoording voor alle kinderen te nemen, dus ook voor jou.

Hoop dat het wa tis.
Was het wat?
ben ik toch niet helemaal alleen. Ik heb al even zitten kijken. Het moet een rustig beestje zijn, aanhankelijk, knuffelig, maar hij moet wel alleen kunnen zijn én hij mag niet naar buiten. Ik kwam de ragdoll tegen en ben al helemaal verliefd