loez schreef:Kom net van mij pap af en zijn vrouw is net zo verslaafd aan die geurtjes als ik en ze had dus weer een tas vol gekocht. Was in de aanbieding. Mijn pa helemaal over de zeik wat ze in godsnaam met die 'rommel' moet....
Haha geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
farahdiba46 schreef:Ach, die arme honden die ruiken dat echt nog veel sterker dan wij, kun je daar geen rekening mee houden dan (als je vriend al met trui voor neus loopt) zij kunnen dat niet he....
anneliesdj schreef:Ik vind het verrukkelijk maar ik kan helaas niet zoveel geurtjes vinden die ik echt lekker vind.
Ik heb een stuk of 4 branders, een set met olie met wintergeurtjes (die ik niet zo lekker vind) en een stuk of 5 soorten waxmelts. Ik vind toch de ouderwetse lavendel wel erg lekker.
Alleen als ik zo'n ding aanzet dan ruik je 't, maar na een uurtje of 2 niet meer. Komt dat dan omdat ik eraan gewend raak of omdat het uitwerkt? En branden jullie tot de wax helemaal op is of gooien jullie hem weg als het niet genoeg meer geurt?
Yellomofoon schreef:Leuk topic!
Ik ben ook zeer verslaafd al vind ik gewone kaarsen nog net iets leuker dan de melts. Ik heb inmiddels mijn eigen webshop om mijn hobby nog meer te stimuleren
xMayo schreef:Oh heeerlijk! Hier ook een grote fan! Heb hier dagelijks mn scentchips aan staan. Zijn nu echter wel bijna op. Morgen of zaterdag hopelijk weer een nieuw voorraadje halen en meteen inslaan voor de kerstgeuren.
Selka schreef:Ik houd juist mega mega veel van de parfum dupes van puresoap. Dan ruikt heel mijn huis naar mijn parfum
Lisitano schreef:anneliesdj schreef:Ik vind het verrukkelijk maar ik kan helaas niet zoveel geurtjes vinden die ik echt lekker vind.
Ik heb een stuk of 4 branders, een set met olie met wintergeurtjes (die ik niet zo lekker vind) en een stuk of 5 soorten waxmelts. Ik vind toch de ouderwetse lavendel wel erg lekker.
Alleen als ik zo'n ding aanzet dan ruik je 't, maar na een uurtje of 2 niet meer. Komt dat dan omdat ik eraan gewend raak of omdat het uitwerkt? En branden jullie tot de wax helemaal op is of gooien jullie hem weg als het niet genoeg meer geurt?
Als je ze na 2 uur niet ruikt heb je waarschijnlijk ook niet zo'n beste kwaliteit. Mag ik vragen waar je de melts besteld hebt?
Ik ben echt dol op de melts van Bridgewater Candle Company en Yankee Candle. Onder deze waxmelts kun je vaak wel 2 waxinelichtjes opbranden en tot de laatste minuut ruikt het lekker.
Sommige zijn vrij sterk, andere weer zachter.
Ze zijn wel duurder maar je kunt ze dus wel in stukjes breken omdat ze zo sterk zijn. Een Yankee Candle tart kost 2 euro, maar ik kan er dus in totaal wel 24 uur mee doen.
Nell_ schreef:Ik ben ook fan van waxmelts! Tot nu toe weinig gehad wat ik niet lekker vond![]()
Ik verwijder ze door hem even aan te zetten en wip hem er dan uit.
Maken jullie je brander dan ook schoon? Ik wel maar het is wel troep om schoon te maken
Yellomofoon schreef:Een jar moet minimum 4 uur per keer branden omdat hij anders waarschijnlijk nog niet gepoold is.
Als de lont te lang wordt blaas ik hem uit, en trim ik hem met de lonttrimmer, steek hem dan gewoon terug aan...
anneliesdj schreef:Deze kwam bij de xenos weg en de vorigen weet ik eigenlijk niet.
Maar misschien is het ook zo dat omdat ik ín de lucht zit ik ze niet meer ruik na een tijdje? In het begin ruik ik ze dus wel degelijk.
Maar ik begrijp dat je dus de wax op een gegeven moment weggooit, hoe doen jullie dat?
Als jullie tips hebben voor fijne site's dan hoor ik het graag. En ook luchtjes die prettig zijn en niet zo scherp en chemisch ruiken. Want de meerderheid vind ik helemaal niet prettig ruiken.