Nieuwe telefoon, maar welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:07

Ik heb toevallig ook net mijn abonnement van Vodafone verlengt en heb daar een iPhone 5s bij. Maar ik vond het bij Vodafone ook te duur en na bellen konden ze me toch echt geen andere aanbieding geven die op de site stond. Nu heb ik via Phonehouse mijn contract met Vodafone verlengt met de 5S dus en goedkoper uit! Ja ik wist ook niet dat het op deze manier kon maar even rondspeuren loont echt de moeite!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:12

Rivjenn schreef:
Ik heb toevallig ook net mijn abonnement van Vodafone verlengt en heb daar een iPhone 5s bij. Maar ik vond het bij Vodafone ook te duur en na bellen konden ze me toch echt geen andere aanbieding geven die op de site stond. Nu heb ik via Phonehouse mijn contract met Vodafone verlengt met de 5S dus en goedkoper uit! Ja ik wist ook niet dat het op deze manier kon maar even rondspeuren loont echt de moeite!

tyfoon doet dat ook dacht ik.. goede tip!

Froukje_J

Re: Nieuwe telefoon, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:13

de Motorola MotoG 3de generatie!
mijn vriend heeft deze telefoon 200 euro water en stof dicht!
snel en de accu gaat erg lang mee!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:17

De Iphone 5c is de goedkopere variant van de 5(s). Succes met het telefoontje, hoop dat ze vandaag schappelijk zijn, het is mooi weer dus zal vast wel goed komen _O-

Anders even langs de winkel gaan inderdaad, wil ook nog wel eens schelen :)

Ik mag in december pas verlengen dus ik ga tot die tijd beetje neuzen hoe de prijzen nu zijn en hoeveel ik mogelijk kan afdingen. Ben benieuwd of je wat vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:20

Heerlijk die klantenservice, je schiet er echt niks mee op....
Toch maar even langs bij de winkel, hopen dat mijn vader binnenkort tijd heeft om mee te gaan, want abonnement en alles staat nog op zijn naam, en zonder zijn toestemming kan ik niks. :roll:

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:22

xJitskee schreef:
Heerlijk die klantenservice, je schiet er echt niks mee op....
Toch maar even langs bij de winkel, hopen dat mijn vader binnenkort tijd heeft om mee te gaan, want abonnement en alles staat nog op zijn naam, en zonder zijn toestemming kan ik niks. :roll:

Ohja fijn.. Daar had ik de eerste keer ook last van. Ben je al 18? Dan zou ik als ik jou was gelijk vragen of het nummer omgezet kan worden op jouw naam. (moet je vader goedkeuren uiteraard)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:23

Had dat bij tmobile.. die vroegen alleen om mama's naam, geboortedatum en adres.. helaas voor hun kende ik dat dus allemaal...En ze geloofde dus gewoon dat ze mijn moeder aan de telefoon hadden.. Niet helemaal netjes maar ja ik woonde niet bij mijn moeder, die overal aan t mobile al toestemming voor had gegeven, en dat zouden ze in de computer zetten, maar hadden ze niet gedaan.. dus bij ieder gesprek begonnen we weer van voor af aan,..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:26

Bij ben.nl de samsung s5 mini voor 17.50 per maand, wel abbo dus maar absoluut niet duur.
Edit, en een losse s5 is rond de 280 euro.
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 30-09-15 13:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:26

Ben net 18, dus moet alles nog over gaan zetten. Nooit gedacht aan mijn abonnement. Bij vodafone moest ik helaas een formulier invullen of langs gaan in de winkel. Geboortedatum en alles had ik ook wel geweten, maar helaas :(

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:30

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:37

Froukje_J schreef:
de Motorola MotoG 3de generatie!
mijn vriend heeft deze telefoon 200 euro water en stof dicht!
snel en de accu gaat erg lang mee!

Deze! Ik heb zelf een google nexus (wisselen van toestel, heb nu een lg, de nieuwe is motorola) en ik zweeeeeer erbij maar die ligt wss ee n beetje buiten budget. De motorola is een soort van broertje en echt een súper telefoontje!!

Anoniem

Re: Nieuwe telefoon, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 19:45

Vandaag mijn nieuwe telefoon gekocht, de oude was echt overleden. Omdat ik nog geen nieuw abonnement af kon sluiten heb ik gewoon een los toestel geworden. Ik heb de Sony Xperia M4 gekocht op aanraden van de telefoonwinkel. Dus ben benieuwd hoe deze gaat bevallen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:06

Nou, nog geen half jaar later en de zoektocht begint opnieuw...

Ik had dus een Sony Xperia m4 aqua gekocht, maar dit was niet echt een succes. Hij is gevallen waardoor er nu allemaal strepen door het scherm zitten. Daarnaast is hij na twee maanden ook gestopt met het afspelen van filmpjes...

Dit is dus al de derde kapotte telefoon in een jaar of drie, begint wel een beetje een dure hobby te worden....

Mocht iemand nog een goede en betaalbare telefoon weten, ik hoor het graag! :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:12

Ik heb sinds kort de Samsung A3 en ben er tot nu toe erg tevreden mee :)

Genoeg geheugen 16G, hij werkt lekker snel en hij is niet zo belachelijk groot als veel andere telefoons.
Ik heb hem in combinatie met een abonnement, maar zie dat ze los vanaf €200,- te krijgen zijn.