aeckker03 schreef:Heeee hier nog zo'n muts die altijd alles uitstelt!(6vwo) bij mij resulteerde dat er de laatste tijd eigenlijk altijd in dat ik de dag van te voren begin, doorga met leren tot 3 uur 's nachts en de volgende dag om 6 uur weer opsta om alles te herhalen. Tot nu toe heb ik nog altijd mijn hoofd net boven water weten te houden maar een aanrader is deze methode niet... Doodmoe wordt je ervan... Echt waar als ik het ander kon doen zou ik het doen maar het niet uitstellen van werk is zo lastig XD
Wat betreft je presentatie, mijn presentaties werden een stuk beter nadat ik besefte dat presenteren helemaal niet eng is en je gewoon schijt moet hebben aan alles en iedereen. Leer ook niet de hele tekst precies uit je hoofd maar aan de hand van spteekwoorden. Dan vertel je veel losser en natuurlijker.
Bedankt voor je tips
. Ik leerde in het begin van dit schooljaar snachts en sliep dan pas om 03;00. Nu leer ik op school en thuis nog de laatste dingen herhalen.
(6vwo) bij mij resulteerde dat er de laatste tijd eigenlijk altijd in dat ik de dag van te voren begin, doorga met leren tot 3 uur 's nachts en de volgende dag om 6 uur weer opsta om alles te herhalen. Tot nu toe heb ik nog altijd mijn hoofd net boven water weten te houden maar een aanrader is deze methode niet... Doodmoe wordt je ervan... Echt waar als ik het ander kon doen zou ik het doen maar het niet uitstellen van werk is zo lastig XD
)
. Geschiedenis heb ik nu niet meer doordat ik een vakkenpakket moest kiezen en geschiedenis vind ik gewoon doodsaai. Ik heb zelf ook veel moeite met presentaties ben nu al 1 maand zenuwachtig voor de presentatie en ik moet als 2de ( zelfde dag als de 1ste ) Ik ga waarschijnlijk die dag hem niet doen want wil eerst weten hoe andere mensen het doen , anders word het helemaal niks
Ik block mijn blacklist meestal voor een uur en na dat uur zit ik er meestal zo lekker in, dat ik het niet eens door heb dat de block er weer vanaf is
)