Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Terecht. Het wordt heel veel gedaan en dat snap ik ook wel, maar het is behoorlijk irritant. Ook voor de portier. Gewoon terecht dus, als je stoer wil doen d.m.v. een vals ID moet je ook zonder mekkeren de consequenties dragen.
Ayasha schreef:zou mooi zijn als het enkel strafbaar was tegen de politie.Dan zou je dus rustig op alle andere plekken (bank, garage, noem het maar) je kunnen voordoen als pietje en niet strafbaar zijn.
Terecht dat die boete er aan komt. Zou nog hoger mogen zijn ook.Wat een manier van doen is me dat. En dan nog gek vinden dat er een straf komt ook.
jessdaniels schreef:Is dit topic een grapje?BaileyMix schreef:Terecht. Het wordt heel veel gedaan en dat snap ik ook wel, maar het is behoorlijk irritant. Ook voor de portier. Gewoon terecht dus, als je stoer wil doen d.m.v. een vals ID moet je ook zonder mekkeren de consequenties dragen.
Dat dus
Je kan toch zelf ook wel bedenken dat dit niet mag?
ElineCath schreef:sorry hoor, mij lijkt het erg logisch dat de boete pas geld als je je vals identificeerd tegen een officiele istantie. Een portier staat er toch om uit te maken wie naar binnen mag en wie niet. Het is zijn baan om de valse weg te sturen, heeft in mijn ogen niks met politie te maken.
ElineCath schreef:Foaly schreef:
Waarom zou de politie een boete uitschrijven die niet geldig is
Weer totaal geen relevante opmerking.