Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

fleurtjeuh schreef:Dit dorp is niks voor mij.
Er zijn een paar open minded mensen, maar de rest is allemaal erg bekrompen. Ik vind het een lelijk dorp, ik wil hier heel graag weg, en heb daar vaak pogingen voor gedaan, maar helaas steeds met tijdelijk 'succes'.

Ik zou het asocialer hebben gevonden als ze in jullie weiland waren gereden maar dit is toch gewoon de grond van de gemeente. Volgend zomer zijn die bandensporen echt wel weg getrokken en bloeien er allemaal weer mooie plantjes.
)
Gydja schreef:Nou ja hier om zou ik me niet te druk om maken. Bij ons rijd de gemeente (of is dat waterschap?) om de sloot schoon maken gewoon ons weiland in. Dikke banden sporen laten ze achter en de troep dumpen ze ook in het weiland... Maar zo langs de kant van de weg dat zie je zowat overal en niet alleen in GroningenIk zou het asocialer hebben gevonden als ze in jullie weiland waren gereden maar dit is toch gewoon de grond van de gemeente. Volgend zomer zijn die bandensporen echt wel weg getrokken en bloeien er allemaal weer mooie plantjes.
MelanieB schreef:Ik heb het idee dat je een schop onder je kont nodig hebt ts.
Ga ervoor, want hier blijven mokken en in zelfmedelijden verdrinken word je niet blijer van.
Kijk naar een andere studie en ga op kamers. Ga de stad in, verken de boel.
Ga er een tijdje tussenuit bijvoorbeeld door in het buitenland mee te lopen/te werken op een bedrijf.
Gooi alles om, want wat heb je te verliezen, zo te lezen kan het alleen maar beter worden!
elenaMM77 schreef:ik vind een beetje dat je teveel in de slachtoffer rol kruipt..
Ik dacht dat het een 15jarige was die postte... Maar dan lees ik ineens 22.... Zoek een baan in een provincie/dorp dat je wel leuk vindt en vertrek.