Hier 1.087 voor een liter diesel. Benzine zit zo rond de 1.43 hier in de buurt (Enschede/Hengelo/Almelo). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marjan19 schreef:Ik woon vlak aan de grens met Duitsland en tank daar altijd. Afgelopen zondag eind van de dag was het 1,279. Ja eind van de middag, want de prijs daalt daar de hele dag. In de ochtend was het nog 1,349..
suffie schreef:Ik tank altijd in Duitsland en ik kan mij niet herinneren wanneer de benzine daar boven de 1.40 is geweest. Afgelopen week heb ik 1.31 betaald. Scheelt gewoon teveel met Nederland en ik kom er toch 2x per week.
Froukje schreef:1.459, vanmiddag nog getanked.
Diesel 1.12 geloof ik.
Ben zo blij dat de prijzen weer wat gezakt zijn. Heb de auto ook weken amper gebruikt toen het 1.709 was, dat is zelfs met een kleine auto duur tanken.
Toch scheelt dat qua benzine al de helft met eerst, deze maand 150 euro bespaard.
De stalling is even duur gebleven, paarden zijn er niet op achteruit gegaan alleen vooruit. Dus: Da's makkelijk verdiend! Zoe_97 schreef:ik betaal in Sint-Truiden (bij hasselt in België) 1.013 voor een liter. (ofja mijn ouders betalen dat zolang ik met 1 tankbeurt per maand toekom)

DeMolenhoek schreef:Zoe_97 schreef:ik betaal in Sint-Truiden (bij hasselt in België) 1.013 voor een liter. (ofja mijn ouders betalen dat zolang ik met 1 tankbeurt per maand toekom)
Is dat dan geen diesel? Benzine kan je echt niet voor die prijs krijgen
De goedkoopste hier is 1,26. Ik zie dat enkele zeggen dat Texaco duur is? Ik werk bij Texaco en jullie hebben gelijk! Hoe dit komt? Texaco heeft geen eigen raffinaderij in Europa. Hierdoor moeten ze alles opkopen en hebben ze er nog nauwelijks winst op.
even vergeten dat benzine wat anders is :p