Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Jessie schreef:Ik zou als ik jou was een brief en envelop pakken en daar een boete in doen dat zijn APK is verlopenboeten van €130
Volgens mij zijn die afkomstig van RDW
Is in jou geval makkelijker (niet bij elkaar wonen) + hij heeft nooit vertraging richting zijn werk (vind de baas wel fijn)
elenaMM77 schreef:sleutels inpikken..
raampje opendraaien aan bestuurders kant,
radio verwijderen..
oude spiegel naast de bestuurderskant op de grond gooien, deel van het glas verspreiden in de auto (grote makkelijke stukken anders ben je uren bezig met opruimen proest) (hoe dikker glas hoe beter, koop er van mijn part een op marktplaats voor dit doel).. deur niet vergeten weer op slot te doen en lijst van spiegel mee te nemen en weg te gooien.
als hij slaapdronken bij zijn auto aankomt, moet je eens opletten
edit, je kunt ook gewoon even een stuk glas halen bij de autosloop natuurlijk en dat in brokken rammelen.. dat glas lijkt natuurlijk echter

Jolliegirl schreef:Een officieel bonnetje?
Dat mag haast niet kunnen ivm registratie en bonnummer...
Dit moet hij dan verantwoorden..
Flauw geintje, maar kan dr wel om lachen
. Hij weet heus wel wat die kan en niet kan doen. Hij zou z'n baan niet op het spel zetten voor een grapje
.
MevrouwtJ schreef:Jolliegirl schreef:Een officieel bonnetje?
Dat mag haast niet kunnen ivm registratie en bonnummer...
Dit moet hij dan verantwoorden..
Flauw geintje, maar kan dr wel om lachen
Haha ik denk dat die prima weet wat wel en niet mag. Gewoon een geel bonnetje die normaal invult en nu was er alleen wat op de achterkant geklad.
En zonnebloem de parkeerwachters enzo werken inderdaad met van die apparaatjes, maar de politie heeft echt nog van die gele papiertjes. Was een beetje blond vanmorgen gok ik![]()
Hele leuke ideeën! Vooral het ruitje tik, auto verplaatsen en dat van de rwd ook met eigen rekeningnummer hahahahahahaha. Alleen gaat hij sowieso contact opnemen met het rwd denk ik.
Met die auto op kratjes enzo zetten, dat krijg ik nooit voor mekaar