Hierdoor waren de kinderen gefocust op mij en stapten zonder te aarzelen over de dode boom heen. Op het moment ze erover heen waren, werden ze bij hun voeten gegrepen!
Schrikken gegarandeerd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

verootjoo schreef:Het zijn best jonge kinderen, vooral die groep van 6-9. Ik zou het voor hun echt niet te eng maken, dan slapen ze nooit meer. Voor hun is het waarschijnlijk al eng genoeg om gewoon door het donkere bos te lopen en af en toe wat enge geluiden te horen.
Voor de iets oudere kinderen kun je het wat spannender maken, maar ik zou het echt simpel houden want het donker is sowieso doodeng, en dadelijk zit je met getraumatiseerde kinderen
love_western schreef:Bij ons moeten kinderen onder 14 jaar met begeleiding lopen.
Ik zal eens kijken als ik nog meer foto's kan vinden.
We hebben ook eens een spooktocht georganiseerd rond een meer. En toen is 1 iemand in het water gaan liggen. Niemand die dat verwacht

love_western schreef:Diegene had gewone kleren plus pak aan. Maar water was toen heerlijk van temperatuur. Kikkens sprongen om zijn hoofd heen
Mijn eigen pak valt nogal op. Zit wit geraamte op. Dus ik sta meestal in zicht met een ratel verstopt achter mijn rug. En mits als ze voorbij kom, ga ik ermee ratelen.
Dan stuiven ze naar voren en dan komt mijn zusje nogeens tevoorschijn.
Tosca_love schreef:love_western schreef:Diegene had gewone kleren plus pak aan. Maar water was toen heerlijk van temperatuur. Kikkens sprongen om zijn hoofd heen
Mijn eigen pak valt nogal op. Zit wit geraamte op. Dus ik sta meestal in zicht met een ratel verstopt achter mijn rug. En mits als ze voorbij kom, ga ik ermee ratelen.
Dan stuiven ze naar voren en dan komt mijn zusje nogeens tevoorschijn.
hahaha, die ratel gaan we zeker gebruiken!
ik moet soms echt lachen om de reacties en dat ik me dan inbeeld hoe de reacties van de kinderen zullen zijn Tosca_love schreef:Heeyy
Ik mag dit jaar voor de 2e keer een spooktocht organiseren voor de buurtvereniging![]()
Hartstikke leuk, maar ik wil dit jaar wel wat leukere ideeën.
We hebben een groep van 6 t/m 9 en een groep van 10 t/m 13
Nu moeten we nog leuke dingen die we in het bos kunnen doen, zoals bij de oudere groep met een kettingzaag aan de slag.
Zijn er nog ideeën van jullie die misschien kunnen helpen??![]()
Xx