Artikel besteld, achteraf meer betalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Artikel besteld, achteraf meer betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 04:23

maar dan he als ze het niet wil leveren voor die prijs?

De energie die je het gaat kosten om het artikel toch te krijgen.........dat zal je meer kosten alleen aan tijd en negatieve energie dan die 10 euro...extra.
Recht hebben op is niet altijd je recht krijgen.

(daarnaast kan ze gewoon zeggen dat het artikel uitverkocht is en pas over 6 maanden weer leverbaar is...ben jij ook lekker aan het wachten tot sint jutemis)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 05:05

Ik hou het topic even bij, mocht je nog niets gehoord hebben check ik het bij mijn docent Recht dinsdag (Belgie).

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 13:29

Het is inmiddels opgelost, bedankt voor het meedenken!
En bedankt voor je aanbod Urielle!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:28

Fijn dat het opgelost is.

Ik ben nog wel nieuwsgierig hoe het opgelost is?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 15:10

Deze mail heb ik vandaag trouwens gekregen;
Edit: ik had trouwens niet gevraagd om een klacht neer te leggen wou gewoon weten hoe het wettelijk in elkaar zat.

Beste mevrouw

Bedankt voor uw mail.

Indien u het materiaal bij een professionele verkoper bestelde, moet de bestelling geleverd worden tegen de geafficheerde en overeengekomen prijs.
Het prijsverschil is in dit geval onvoldoende om de oorspronkelijke overeenkomst te herroepen.

Ook indien u deze aankoop plaatste bij een consument, geldt deze regel en blijft de oorspronkelijke prijsovereenkomst van toepassing.

Indien u alsnog een klacht wil indienen, kunt u dit steeds via het klachtenformulier op onze website.
Gelieve uw bestelbon online bij te voegen in de aanvraag.

Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog verdere vragen of opmerkingen heeft.

Met vriendelijke groeten

De Consumentenombudsdienst
Laatst bijgewerkt door Yellomofoon op 22-09-15 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:21

Hoe heb je het opgelost met de verkoper? Kan voor ons ook weer leerzaam zijn.

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:22

Inoterry schreef:
Wat dat aan gaat heeft Bol.com echt punten bij me gescoord +:)+ . Ik had een limited edition cd/dvd besteld voor 20 euro. Nu heb ik voor dat bedrag wel vaker zoiets besteld en het was ook nog eens in de aanbieding, originele prijs stond er ook niet bij dus ik vond het niet absurd goedkoop. Het pakketje komt aan en tot mijn stomme verbazing zat er aanzienlijk meer in dan alleen de cd en dvd. Een zweetbandje, bandana, koelkastmagneet en drankflacon. Ik op de site kijken, maar de overige producten die er bij zaten stonden niet in de omschrijving en het koste weer bijna 80 euro :wow: . Heb het ook echt nergens goedkoper kunnen vinden. Maar heb er geen enkel mailtje of wat dan ook over gehad en ik vermoed toch echt dat het een foutje was :=

Zo had ik eens een broek extra tussen mijn bestelling zitten :')
Ik nog eens naar mijn bestelling kijken: Nee staat niet tussen mijn afgerekende items.
Was ook nog eens mijn maat, ja sorry maar daar ga ik dan niet achteraan.. Verder ook nooit bericht over gehad dus had mooi een gratis broek. Fout van de orderpicker. :Y)

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 15:31

De verkoper heeft dit topic toegestuurd gekregen van een andere klant en me gevraagd om niet in detail te treden over onze oplossing...

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 02:14

Yellomofoon schreef:
De verkoper heeft dit topic toegestuurd gekregen van een andere klant en me gevraagd om niet in detail te treden over onze oplossing...

Dit vind ik wel een beetje kinderachtig..
Er word nergens een naam oid genoemt en vind t raar dat het zo geheimzinnig moet.

Iedereen is hier nieuwsgierig hoe het opgelost is. :)