Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en je dan inderdaad die deur maar uitloopt....
) die helemaal niet goed weten hoe ze zich nu precies voelen, laat staan dat ze het uit kunnen leggen...en als je dan ook nog verteld wordt: daar is de deur....
kiki1976 schreef:Ik kan ts best begrijpen.
Normaal zagen ze elkaar al 2 jaar bijna dagelijks. En als vriendlief dan opeens besluit een opleiding te gaan doen waardoor je hem met een beetje geluk 1x per week ziet..... Ik denk dat er genoeg zouden zijn die dat ook niet leuk zouden vinden.
Is het nu voor een jaartje oke, maar zoals ik het begrijp 6
kiki1976 schreef:Ik kan ts best begrijpen.
Normaal zagen ze elkaar al 2 jaar bijna dagelijks. En als vriendlief dan opeens besluit een opleiding te gaan doen waardoor je hem met een beetje geluk 1x per week ziet..... Ik denk dat er genoeg zouden zijn die dat ook niet leuk zouden vinden.
Is het nu voor een jaartje oke, maar zoals ik het begrijp 6
Al denk ik wel dat doordat je ouder word, meer je eigen leven gaat opbouwen je toch uit elkaar gaat groeien als je elkaar maar 1x per week ziet.
Je word volwassener, andere vriendenkring, andere interesses.
maximuss schreef:Als je voor het blok gezet wordt: daar is de deur, zou ik er eerlijk gezegd klaar mee zijn en dan is het gewoon over en uit, dan zijn we uitgepraat... Maar dat zal wel aan mij liggen...
Marije_jiplover schreef:Tsja, alleen maar goed dat die jongen kijkt naar een opleiding die bij hem past en waar hij opgeleid wordt tot iets waar hij later zijn brood mee wil verdienen. En zo ineens komt zoiets toch niet, als het eindexamen achter de rug is?
Ik snap dat jij, ts, aan dat idee moet wennen, maar draai het eens om.
Hij blijft voor jou in jullie dorp/stad waar jullie nu wonen en over een jaar ben jij op hém uitgekeken. En dan heeft hij zijn toekomst op jou afgestemd en heeft hij niks. Jou niet meer en de opleiding niet die hij graag zou willen.
Je hebt hem zelf ook wel heel abrupt voor de keuze gesteld en ik kan me dus voorstellen dat hij zich voor het blok gezet voelde en voor zichzelf gekozen heeft.
Neemt niet weg dat een breuk voor jou heel pijnlijk is.
Sterkte met het verwerken van deze breuk.
Winged schreef:Maar wat is dan het verschil met 'Als je het bij een ander beter kan hebben dan moet je gaan'. Dat is toch iets in dezelfde strekking?
Kayleigh_ schreef:Winged schreef:Maar wat is dan het verschil met 'Als je het bij een ander beter kan hebben dan moet je gaan'. Dat is toch iets in dezelfde strekking?
Vanwaar deze opmerking? Dit is hier toch niet van toepassing?
Winged schreef:IMO zit een opmerking als die in hetzelfde rijtje. Wat ik maar bedoel te zeggen: Mag je je grenzen niet meer aangeven in een relatie?