Het vertrouwen is beschaamd, en wat is een relatie zonder vertrouwen?
Sterkte met je beslissing TS
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Evelijn schreef:Misschien rare optie... maar heb jij wel eens met haar gepraat?
Het is een kennis via internet... hebben ze elkaar wel eens ontmoet of is het altijd spannend (en veilig) online gegaan.
Weet je vriend nou dat je ontdekt heb dat hij weer met haar praat?
. Smudge schreef:Toen zij hij kijk maar in mijn telefoon dan. En daar stond het gesprek, verborgen op Skype. Dat hij haar anders wel onder het bed kon verstoppen, en "de kust is veilig, ze is aan het stofzuigen".
Smudge schreef:Evelijn schreef:Misschien rare optie... maar heb jij wel eens met haar gepraat?
Het is een kennis via internet... hebben ze elkaar wel eens ontmoet of is het altijd spannend (en veilig) online gegaan.
Weet je vriend nou dat je ontdekt heb dat hij weer met haar praat?
Het is een online vriendin. Prima, want ik heb ook jaren lang mannelijke online vrienden gehad waar nooit iets meer dan vriendschap achter zat.
Maar sinds zij weer single is, is het alleen maar ellende. Ze hebben elkaar nooit ontmoet en het is altijd online gegaan.
Ik heb hem gisteren betrapt en hij beweerde dat het de televisie was die ik hoorde.
Toen zij hij kijk maar in mijn telefoon dan. En daar stond het gesprek, verborgen op Skype. Dat hij haar anders wel onder het bed kon verstoppen, en "de kust is veilig, ze is aan het stofzuigen".
Toen bleef hij volhouden dat ze alleen maar praten en het vriendschappelijk is, maar ik geloof er natuurlijk niets van.
Ik heb gezegd dat hij vannacht in de logeerkamer kan slapen, hij is boos weggegaan met zijn telefoon en nu al 2 uur weg. Wie weet waar hij is.

Musiess schreef:Misschien kijk ik er over heen maar Waar heeft hij haar online leren kennen?