Vriend gaat online vreemd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:40

Het is de derde keer... Je bent de eerste twee keren toch duidelijk geweest?

Het vertrouwen is beschaamd, en wat is een relatie zonder vertrouwen?

Sterkte met je beslissing TS :(:)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:40

je vertrouwd hem niet, terecht blijkbaar...dit gaat nooit meer een stabiele relatie worden, wat hij je ook beloofd
kies voor jezelf en kap ermee

en ja dat is makkelijk gezegd als het niet over jezelf gaat, maar als je elkaar eenmaal niet meer vertrouwd komt dat volgens mij ook nooit meer terug, zeker niet als dit al de derde keer is

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:41

Misschien rare optie... maar heb jij wel eens met haar gepraat?
Het is een kennis via internet... hebben ze elkaar wel eens ontmoet of is het altijd spannend (en veilig) online gegaan.

Weet je vriend nou dat je ontdekt heb dat hij weer met haar praat?

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:41

Hmmm lastig TS...
Het is zo te horen niet de eerste keer, ik zou een heel stevig gesprek aanknopen en als dat niet werkt, hem de deur wijzen.

Het is hard, maar misschien beter. Wil jij trouwen met iemand die je al meerdere keren pijn heeft gedaan?

Succes ts :(:)

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 12:44

Evelijn schreef:
Het is een kennis via internet... hebben ze elkaar wel eens ontmoet of is het altijd spannend (en veilig) online gegaan.

Het is een online vriendin. Prima, want ik heb ook jaren lang mannelijke online vrienden gehad waar nooit iets meer dan vriendschap achter zat.

Maar sinds zij weer single is, is het alleen maar ellende. Ze hebben elkaar nooit ontmoet en het is altijd online gegaan.

Ik heb hem gisteren betrapt en hij beweerde dat het de televisie was die ik hoorde.
Toen zij hij kijk maar in mijn telefoon dan. En daar stond het gesprek, verborgen op Skype. Dat hij haar anders wel onder het bed kon verstoppen, en "de kust is veilig, ze is aan het stofzuigen".

Toen bleef hij volhouden dat ze alleen maar praten en het vriendschappelijk is, maar ik geloof er natuurlijk niets van.

Ik heb gezegd dat hij vannacht in de logeerkamer kan slapen, hij is boos weggegaan met zijn telefoon en nu al 2 uur weg. Wie weet waar hij is.

_San87_

Re: Vriend gaat online vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:46

Gooooeeeed, ik zou er klaar mee zijn :').

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:46

:oo :oo Wat een banketstaaf!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:48

Dat is al een reden, wat een gedoe he. Hij is duidelijk aan het ontkennen. Misschien toch even je belangrijkste spullen pakken en een tijd ergens anders verblijven. Maar god weet wat hij uitvreet als hij alleen thuis is en met haar chat!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:49

Als het allemaal zo stiekem moet gaan, dan zou ik ook achter mijn oren krabben...

Sterkte.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Smudge schreef:
Toen zij hij kijk maar in mijn telefoon dan. En daar stond het gesprek, verborgen op Skype. Dat hij haar anders wel onder het bed kon verstoppen, en "de kust is veilig, ze is aan het stofzuigen".

Dit zegt ongeveer alles. Ik zou hem toch op zijn minst even flink de oren wassen, want dit is Niet Goed....

meggiemeg

Wat mij het meest steekt in dit hele gebeuren is dat je vriend niet jouw gevoelens respecteert en er toch mee door blijft gaan. Je geeft aan al meerdere keren er problemen mee te hebben, niet onterecht als de gesprekken al zover gaan dat er pikante foto's worden verzonden! Zodra ik er voor mezelf uit was wat ik wilde met hem een gesprek aan gaan voor de laatste keer. Steeds maar blijven praten en het weer goed maken en weer terug vallen in het oude kan je niet elke keer goed blijven praten.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:50

Jeumig. Dit zal voor mij wel duidelijk zijn hoor. Die teksten zeggen al meer dan genoeg. Ook al zou het niet in het echt doen.. het 'de kust is veilig' zegt dat hij zeer zeker weet dat hij fout zit. En dan ook nog liegen als je er naar vraagt! Bah!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:50

"De kust is veilig, ze is aan het stofzuigen" 8)7 '

|o dat klinkt niet alsof meneer eerlijk is en het beste met jou voor heeft...

Ik zou trouwens wel madam "ik-ben-vrijgezellig" flink onder handen nemen... O:) en daarna hem erbij.. }:)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:52

Meid, een keer daar kan je nog overheen komen, maar het is duidelijk dat je vertrouwen weg is. Hij is jou niet waard en ik had het dus ook wel geweten. Maak je zaakjes op orde en stop ermee, dit verdien je niet want je kan er vanuit gaan dat dit zal blijven spelen en wil jij constant in onzekerheid betreffende je vriend leven?

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:52

Lastige kwestie. Zeker als jij nog veel van hem houdt!

Echter...dit is de 3de keer nu...ik zou het jezelf niet meer aan doen:( Mee kappen dus :( Sterkte met je beslissing!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:53

Smudge schreef:
Evelijn schreef:

Het is een online vriendin. Prima, want ik heb ook jaren lang mannelijke online vrienden gehad waar nooit iets meer dan vriendschap achter zat.

Maar sinds zij weer single is, is het alleen maar ellende. Ze hebben elkaar nooit ontmoet en het is altijd online gegaan.

Ik heb hem gisteren betrapt en hij beweerde dat het de televisie was die ik hoorde.

Toen bleef hij volhouden dat ze alleen maar praten en het vriendschappelijk is, maar ik geloof er natuurlijk niets van.

Ik heb gezegd dat hij vannacht in de logeerkamer kan slapen, hij is boos weggegaan met zijn telefoon en nu al 2 uur weg. Wie weet waar hij is.

Als uw vriend weet dat jij overdreven gaat reageren en er ruzie van komt, kan ik wel begrijpen dat hij niet scheutig is om gewoon te zeggen dat hij aan het chatten is maar dat hij iets verzint. Bang voor jou reactie. K wil maar zeggen je kan alles zien in uw context, hoe jij het wil opvatten maar het kan helemaal anders zijn.
Die berichten kan je ook opvatten, als de kust is velig, ik kan babbelen met u.

Er worden de laatste tijd zoveel topics geopend over dit soort onderwerpen en altijd heeft het de man gedaan, wat in sommige gevallen wel kan zijn maar we kennen enkel het (gekleurde) verhaal van ts en dan is het allemaal makkelijk roepen, hij is de schuldige, hij dit, hij dat,... Maar wie weet is er een heel andere insteek in het verhaal?

Desondanks wens ik je heel veel sterkte en raad ik je ook aan om grondig na te denken over deze relatie en de eer aan jezelf te houden.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 15-09-15 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:53

Wat een kinderachtige vent. Wil je hier nou je leven meedelen?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:56

Mijn ex had ook een vriendinnetje online. Hij is niet voor niets mijn ex.
Inmiddels is hij met haar getrouwd, kindje gefietst en gescheiden.
Hij bleek dus weer online een dame gevonden te hebben die leuker was.
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:58

In de openingspost had ik nog wel mijn twijfels. Het is niet niks om uit elkaar te gaan, maar na de laatste post over de tekst "ze is aan het stofzuigen, kust is veilig" vind ik het gewoon bewust en op een misselijkmakende manier zoals er nu met je om gegaan wordt.

We kunnen allemaal makkelijk zeggen dat je weg moet gaan, maar je moet er zelf klaar mee zijn.
Anders blijf je teruggaan.

Voor mij, op basis van wat je hebt gezegd zou het wel klaar zijn. Het is 3x met dezelfde(!) vrouw!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:01

Smudge schreef:
Ze hebben elkaar nooit ontmoet en het is altijd online gegaan.

Hoe weet je dit zo zeker?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:02

Wauw de logeerkamer? Dan ben je nog vrij goed voor hem! is hij nou helemaal van t padje af.
Het feit dat jij de eerste 2x zo heftig gereageerd hebt hoort bij hem aan te geven dat het hoog zit & over de grens is. Dat hij dan daadwerkelijk zijn relatie op het spel zit voor iemand online.. Geeft aan dat hij of jouw gevoelens niet serieus neemt OF je relatie. Hoe dan ook foute boel.

Zou nu toch even doorpakken en op zijn minst langer "boos" zijn dan een paar nachten..
Hij weet dondersgoed dat hij fout zit anders zou hij nooit zo geheimzinnig doen. :n

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 13:03

Quellian schreef:
Smudge schreef:
Ze hebben elkaar nooit ontmoet en het is altijd online gegaan.

Hoe weet je dit zo zeker?

We wonen en werken samen en doen echt alles samen. Ook gezamenlijke vrienden etc.
We gaan er eigenlijk nooit alleen op uit, altijd samen.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:03

Misschien kijk ik er over heen maar Waar heeft hij haar online leren kennen?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 13:03

Poeh ik vind het nogal wat dat je dit allemaal tot op zekere hoogte accepteert. :o
Wil je echt trouwen met een man die zo over je praat tegen een andere vrouw?
De rest van je leven met iemand spenderen waarbij je je afvraagt wat voor contact hij heeft met vrouwen op het internet?

Na 3 keer zon incident was ik toch echt wel voor mezelf gekomen.
Dat jullie een huis en een bedrijf samen hebben maakt het natuurlijk moeilijker. Maar er is altijd een oplossing en een reden om te blijven moet het niet zijn.

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 13:05

Musiess schreef:
Misschien kijk ik er over heen maar Waar heeft hij haar online leren kennen?

Myspace. :')
Way way waaay back in the day.

Ik vind het helemaal niet erg dat hij met vrouwen praat hoor, heb zelf vroeger ook vaak genoeg met mannen gechat en leuke online vriendschappen gehad. Maar dit is dus niet meer vriendschappelijk.