Musiess schreef:Cinnepin schreef:Kleine spinnetjes die ik toevallig tegen kom gaan ook de stofzuiger in, maar grote niet, dat durf ik niet. Die haalt mijn vriend weg. Als ie niet thuis is haal ik de buurman wel ofzo
ik dacht eens een spin (zo harige grote) op te zuigen. Zn lijfje was zo dik dat mn stofzuiger slang verstopt raakte.
Stofzuiger en al de container in.
Iehl getver...krijg er rillingen van

En daar durf ik ook niet zo dicht bij te komen dat ik hem dood kan stampen.
Of op mijn sokken midden in de winter via de voordeur naar buiten ging, om het huis heen liep om via de achterdeur naar de woonkamer te gaan om zo de spin in de gang te ontwijken.
)
Alles overhoop, niks gevonden. Ik mijn spullen ingepakt en bij mijn vriend thuis gaan slapen. Raad eens wat ik 's ochtends tegenkwam toen ik mijn tas open maakte. Juist ja, die spin.
), trof ik er eentje aan in de voerbak van de hond. Zo'n mega ding, met de poten gespreid en de volledige voerbak gevuld. WHAAA.. Dikke soeppan erop gezet en een paar dagen zo laten staan totdat schoonmams op visite kwam. Die heeft heldhaftig de pan van de bak gelift en (inmiddels gestikte spin) in de kliko gedeponeerd.