Ik erger mij aan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_H

Re: Ik erger mij aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:32

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:52

eenitraM schreef:
Katers, pluisjes op stof of kleding, haaruitval, trage mensen in het verkeer, mensen die de grap niet snappen, domme mensen, het hele vluchtelingengebeuren, geluiden die je wakker maken zoals een grasmaaier, de mac die niet wil bezorgen, trage Electronica, Autocorrectie op mijn telefoon...

Nog meer?

+
buitenlanders die geen moeite doen, de pietendiscussie, overal engelse woorden gebruiken in de nl taal, boetes op het te laat inleveren van boeken enz, iemand die afspraken niet nakomt, telefoon reclame, reclame op tv, dat mijn favoriete website uit de lucht is gehaald, mensen die sarcastische grapjes niet snappen, de duif in de achtertuin om 6 uur in de ochtend, de eksters in de achtertuin om 6 uur in de ochtend, de wasmachine die niet zichzelf in en uit pakt, de droger die niet zichzelf inpak, uitpakt en opvouw en in de kast legt, het onkruid op de volkstuin, trage verbindingen....

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:01

Ik erger me ontzettend aan bepaalde Facebook berichten. Dan doel ik op de vluchtelingen van deze huidige tijd. Zie ik leuzen voorbij komen die mensen delen, dat eigen volk eerst moet en foto's van hoe vluchtelingen de boel wel niet achterlaten etc... Ergeren is welllicht nog zacht uitgedrukt ook. Ik schaam me diep voor sommigen van mijn medemens. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe deze mensen zich moeten voelen, (intense) angst met continue (een gruwelijke) dood op de loer (en dan de kinderen!). En dan zijn er bepaalde mensen die (zo egoïstisch) dingen gaan roepen op Facebook... nouu dan erger ik me helemaal suf. (in combinatie met schaamte en woede ;)) We maken een lelijke wereld.

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:10

Ik erger me aan Nederlanders die op de snelweg in Duitsland met een snelheid van minder dan 150 km/u op de linkerbaan rijden.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:25

Ik erger mij aan mensen die your and you're door elkaar halen, evenals to en too en then en than. Vind dat zo irritant lezen.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:30

Finliox schreef:
Ik erger mij aan mensen die your and you're door elkaar halen, evenals to en too en then en than. Vind dat zo irritant lezen.

Aan die eerste twee irriteer ik mij ook, bij de derde maak ik zelf altijd nog de fout, na vijf jaar tweetalig vwo :')
Hoe zat dat ook alweer :+

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:39

Than is een vergelijking.
I'm taller than you.

Geen vergelijking is then :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:43

me paard

|( |( |(

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:45

Muluna schreef:
Ik erger me ontzettend aan bepaalde Facebook berichten. Dan doel ik op de vluchtelingen van deze huidige tijd. Zie ik leuzen voorbij komen die mensen delen, dat eigen volk eerst moet en foto's van hoe vluchtelingen de boel wel niet achterlaten etc... Ergeren is welllicht nog zacht uitgedrukt ook. Ik schaam me diep voor sommigen van mijn medemens. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe deze mensen zich moeten voelen, (intense) angst met continue (een gruwelijke) dood op de loer (en dan de kinderen!). En dan zijn er bepaalde mensen die (zo egoïstisch) dingen gaan roepen op Facebook... nouu dan erger ik me helemaal suf. (in combinatie met schaamte en woede ;)) We maken een lelijke wereld.

Inderdaad en dan klagen over armoede in Nederland. Dat is zo relatief als je het vergelijkt met de echte armen in de wereld, en juist die mensen gunnen ze niets. Dat sommigen in Nederland het ietsje beter zouden mogen hebben mag nooit ten koste gaan van mensen die echt niets hebben.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:49

Gesmak/met open mond eten/geluid maken tijdens het eten, van die borden die piepen als je ze vastpakt, mensen die expres met hun handen over ballonnen wrijven om je te irriteren, mijn verkoudheid(hoesten, niezen, sniffen, misselijk gevoel..)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:49

Mensen die een topic openen en niet even kijken of er al heeeel toevallig al zoiets bestaat. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:59

Het truitje wat ik aan heb vandaag. Het is met van die glittertjes maar al die glitters laten los. Ik lijk wel een kerstboom nu

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:05