Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:Katers, pluisjes op stof of kleding, haaruitval, trage mensen in het verkeer, mensen die de grap niet snappen, domme mensen, het hele vluchtelingengebeuren, geluiden die je wakker maken zoals een grasmaaier, de mac die niet wil bezorgen, trage Electronica, Autocorrectie op mijn telefoon...
Nog meer?
) We maken een lelijke wereld. Muluna schreef:Ik erger me ontzettend aan bepaalde Facebook berichten. Dan doel ik op de vluchtelingen van deze huidige tijd. Zie ik leuzen voorbij komen die mensen delen, dat eigen volk eerst moet en foto's van hoe vluchtelingen de boel wel niet achterlaten etc... Ergeren is welllicht nog zacht uitgedrukt ook. Ik schaam me diep voor sommigen van mijn medemens. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe deze mensen zich moeten voelen, (intense) angst met continue (een gruwelijke) dood op de loer (en dan de kinderen!). En dan zijn er bepaalde mensen die (zo egoïstisch) dingen gaan roepen op Facebook... nouu dan erger ik me helemaal suf. (in combinatie met schaamte en woede) We maken een lelijke wereld.
Druppie7711 schreef:Hier is al een topic voor.. [LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?