heb t een keer voor elkaar gekregen om een shirt met een deurklink te doorboren (shirt was heel en nieuw)
vraag neit hoe, maar t is me gelukt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik bleef op de been maar paarden vonden het allebei wat minder leuk en kon ze maar net houden
loop 5 minuten later nog met mijn portefeuille rond in mijn hand 
. En gisteren ging ik rijden en toen we in de galop zaten viel dus mijn telefoon uit mijn zak(waarvan ik toen nog geen benul had). Nadat ik gegaloppeerd had voelde ik hem ineens niet meer en toen lag hij dus in het zand

Zwerte schreef:Stuntelkampioen hier! Tegen geparkeerde autos aanfietsen....overal aan vast blijven hangen met kleding... Ik bots vooral altijd overal tegenaan. Deurposten enzo, het valt me vaak niet eens meer op en blauwe plekken heb ik altijd wel. Laatst ramde ik de deurklink in mn onderarm, dat deed echt vreselijk pijn! Dikke onderhuidse bloeding gehad...hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet! En mn vinger open snijden met een afstandsbediening verdiend ook nog steeds een prijs!
Ik blijf ook vaak haken in stroomdraad en het schapennet als ik er overheen wil stappen. Heerlijk hoe je dan bijna onderuit gaat, de boel lostrekt en je enkels dubbel klapt...
, armen en deurkrukken zijn slechte combi Zwerte schreef:Stuntelkampioen hier! Tegen geparkeerde autos aanfietsen....overal aan vast blijven hangen met kleding... Ik bots vooral altijd overal tegenaan. Deurposten enzo, het valt me vaak niet eens meer op en blauwe plekken heb ik altijd wel. Laatst ramde ik de deurklink in mn onderarm, dat deed echt vreselijk pijn! Dikke onderhuidse bloeding gehad...hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet! En mn vinger open snijden met een afstandsbediening verdiend ook nog steeds een prijs!
Ik blijf ook vaak haken in stroomdraad en het schapennet als ik er overheen wil stappen. Heerlijk hoe je dan bijna onderuit gaat, de boel lostrekt en je enkels dubbel klapt...

imd schreef:Haha da's ook knap Ashley!
Mijn ultieme onhandige actie schiet me net weer te binnen. Ik heb mijn vorige telefoon (smartphone, dus niet heel klein) in mijn theeglas laten vallen (die niet extreem groot was) waardoor 'ie waterschade had en stuk was.
Dat is denk ik wel de duurste onhandige actie geweest die ik ooit had. Dat paaltje tegen mn auto hoefde niet gerepareerd te worden omdat het toch een oud barrel was, dus dat kostte niks..