typisch jou.. onhandigheid!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:55

:')
heb t een keer voor elkaar gekregen om een shirt met een deurklink te doorboren (shirt was heel en nieuw)
vraag neit hoe, maar t is me gelukt :')

_bokworst

Re: typisch jou.. onhandigheid!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:00

Struikelen over je eigen voeten terwijl je met een jong paard of met een merrie met veulen loopt :\ := ik bleef op de been maar paarden vonden het allebei wat minder leuk en kon ze maar net houden :Y)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:13

Ik ben heel onhandig in het terug aannemen van geld als ik iets koop en het dan ook weer snel weg te steken :') loop 5 minuten later nog met mijn portefeuille rond in mijn hand :')
Oja, als ik dan een briefje terug krijg, legt de kassier dat in mijn hand, daarna komen de muntjes en natuurlijk glijden die er af, met als gevolg ze overal op de grond verspreid liggen :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:26

Vandaag pakte ik mijn telefoon uit mijn zak en toen liep ik tegen een paaltje :+ . En gisteren ging ik rijden en toen we in de galop zaten viel dus mijn telefoon uit mijn zak(waarvan ik toen nog geen benul had). Nadat ik gegaloppeerd had voelde ik hem ineens niet meer en toen lag hij dus in het zand :+ :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:21

Ik sta lichtelijk bekend om mijn onhandigheid binnen m'n vriendengroep. Schiet me zo weinig te binnen, maar als ik even naar mn handen kijk zit daar links een vers wondje van waar ik van de week m'n (nieuwe en dus scherpe, met kartels) kaasschaaf in mn hand jaste (overigens niet de eerste keer) en rechts een snee van toen ik vanochtend mn linkerduimnagel zo m'n rechterhand in schoof. Vraag me niet hoe. Oh, en natuurlijk verschillende oude littekens..
Extra theeglazen heb ik op voorraad, fietsen gaat regelmatig net (niet) goed, dingen vasthouden is een kunst, etc. etc.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:25

Britt_Sisi schreef:
Haha herkenbaar. Ik hang vaak met mijn tas aan een deurklink of trapleuning. Heel onhandig als er veel mensen achter je lopen!

Dit heb ik ook :+

Laatste, haalde ik mijn hand open toen ik de deur dicht maakte _O-
En een dag later, stoot ik mijn hoofd tegen de klink van een deur 8)7

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:26

Ik haal mij op één of andere manier ook overal aan open!
Vanmorgen heb ik mijn vingers tot bloedens aan toe open gehaald aan bevroren brood... :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:42

Haha da's ook knap Ashley!

Mijn ultieme onhandige actie schiet me net weer te binnen. Ik heb mijn vorige telefoon (smartphone, dus niet heel klein) in mijn theeglas laten vallen (die niet extreem groot was) waardoor 'ie waterschade had en stuk was.
Dat is denk ik wel de duurste onhandige actie geweest die ik ooit had. Dat paaltje tegen mn auto hoefde niet gerepareerd te worden omdat het toch een oud barrel was, dus dat kostte niks..

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:51

ik ben wel eens uitgegleden op de sneeuw had paard door de losse sneeuw laten lopen en ik op het gladde vond ik het veiligste voor hem .. nou je raad t wel ik gleed uit paardlief loopt gewoon door was wel een leuk sleeritje op mijn gezicht :')
paard had niks

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:01

Ik gister een hele rij computers om gedominood omdat ik tegen een tafel aan viel op school :')

Ik wals ook altijd overal tegen aan en mijn tas blijft altijd overal achter hangen. Dus ja ik ben vrij onhandig.

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:08

mie123gie schreef:
Ik gister een hele rij computers om gedominood omdat ik tegen een tafel aan viel op school :')

*knip*

Held :') _/-\o_

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 14:13

Hier nog eentje :')
Ik ben vooral goed in dingen kwijt zijn maar toch niet. Vooral in de ochtend. Dan heb ik net mijn bril op gedaan en 2 minuten later ben ik hem kwijt. Ofja dat denk ik terwijl ik hem dan nog gewoon op heb :')
Ik krijg het ook voor elkaar om altijd bijna te vallen. Gewoon random. Ik loop op het schoolplein met mijn vriendin te kletsen en dan lig ik daar opeens bijna op mijn snufferd. Ik heb het ook eens voor elkaar gekregen om keihard tegen een raam aan te knallen. Ik dacht dat je daar doorheen kon lopen. Boem, Bult op mijn hoofd :')
In mijn slaap ben ik het ergste. Meestal wordt ik wakker met vreemde blauwe plekken. Mijn vriendin wil niet eens naast me liggen als ze komt logeren aangezien ik haar dan sla als ik slaap :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:27

Ik ben serieus al meer dan 5 x van de trap gevallen omdat ik met mijn sporen bleef hangen..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 14:53

Stuntelkampioen hier! Tegen geparkeerde autos aanfietsen....overal aan vast blijven hangen met kleding... Ik bots vooral altijd overal tegenaan. Deurposten enzo, het valt me vaak niet eens meer op en blauwe plekken heb ik altijd wel. Laatst ramde ik de deurklink in mn onderarm, dat deed echt vreselijk pijn! Dikke onderhuidse bloeding gehad...hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet! En mn vinger open snijden met een afstandsbediening verdiend ook nog steeds een prijs!
Ik blijf ook vaak haken in stroomdraad en het schapennet als ik er overheen wil stappen. Heerlijk hoe je dan bijna onderuit gaat, de boel lostrekt en je enkels dubbel klapt...

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:00

Zwerte schreef:
Stuntelkampioen hier! Tegen geparkeerde autos aanfietsen....overal aan vast blijven hangen met kleding... Ik bots vooral altijd overal tegenaan. Deurposten enzo, het valt me vaak niet eens meer op en blauwe plekken heb ik altijd wel. Laatst ramde ik de deurklink in mn onderarm, dat deed echt vreselijk pijn! Dikke onderhuidse bloeding gehad...hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet! En mn vinger open snijden met een afstandsbediening verdiend ook nog steeds een prijs!
Ik blijf ook vaak haken in stroomdraad en het schapennet als ik er overheen wil stappen. Heerlijk hoe je dan bijna onderuit gaat, de boel lostrekt en je enkels dubbel klapt...

Die ken ik ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:02

Jep standaard :') , armen en deurkrukken zijn slechte combi

M0N5T3R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:17

Zwerte schreef:

Wauw dit had ik gewoon kunnen schrijven zo goed beschrijft het mijn stunteligheid :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 15:27

Ohh ik herken het.. Ik vind het eigenlijk best raar dat ik nog nooit wat gebroken heb met mijn stunts :=

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:07

Hoe kun je je opensnijden aan een afstandsbediening. Zo onhandig ben ik ook weer niet :')
Ik laat vooral dingen vallen. Ik gooi alles alle kanten op :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:28

Knap he! Klepje schoot los en scherper randje ging net verkeerd langs mn vinger....

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:29

Zwerte schreef:
Knap he! Klepje schoot los en scherper randje ging net verkeerd langs mn vinger....

Wauw echt heel knap :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:44

ik heb het voor elkaar gekregen met tijgerbrood me open te halen >;)
harde broodjes schaaf ik me ook aan en ik stik wel eens bijna in de pil -O-
terwijl grote pillen gewoon gaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:45

Ik struikel over mijn schoenen , op de 1 of andere manier trek ik ze overal uit en dan ga ik alweer half plat.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 16:57

imd schreef:
Haha da's ook knap Ashley!

Mijn ultieme onhandige actie schiet me net weer te binnen. Ik heb mijn vorige telefoon (smartphone, dus niet heel klein) in mijn theeglas laten vallen (die niet extreem groot was) waardoor 'ie waterschade had en stuk was.
Dat is denk ik wel de duurste onhandige actie geweest die ik ooit had. Dat paaltje tegen mn auto hoefde niet gerepareerd te worden omdat het toch een oud barrel was, dus dat kostte niks..

Precies dat eerste heb ik ook gehad... Gelukkig had ik een verzekering :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:05

Ik krijg het ook wel eens voor elkaar een afstapje over het hoofd te zien. Ik heb er laatst nog een open knie aan overgehouden :')