'Pesten is leuk!'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:03

vuurneon schreef:
Vreemde ogen dwingen zegt men wel eens en om nog maar 1 erin te gooien: it takes a village to raise a child.

Dit was precies wat ik ook dacht. Soms maakt het nog weleens indruk, juist omdat ze je niet kennen.

Ik ben hier overigens heel makkelijk in hoor, komt misschien ook door mijn onderwijs-achtergrond, maar ik stap er gewoon op af en vraag of ik dat nou goed hoorde. Meende je dat nou, wat je net zei? Weet je wel wat dat betekent?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 19:35

Blue_Eyes schreef:
vuurneon schreef:
Vreemde ogen dwingen zegt men wel eens en om nog maar 1 erin te gooien: it takes a village to raise a child.

Dit was precies wat ik ook dacht. Soms maakt het nog weleens indruk, juist omdat ze je niet kennen.

Ik ben hier overigens heel makkelijk in hoor, komt misschien ook door mijn onderwijs-achtergrond, maar ik stap er gewoon op af en vraag of ik dat nou goed hoorde. Meende je dat nou, wat je net zei? Weet je wel wat dat betekent?

Haha precies, ik spreek zulke kinders daar wel op aan :Y) pas nog in een park waar jochies van een jaar of twaalf een hoop zooi neergooiden. Ik zei; joh, gooi het anders ff in de prullenbak. Laat je toch niet liggen hier?
En toen raapten ze alles op en gingen ze het weggooien in de prullenbak :')