waar warme betaalbare truien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:52

Bonprix kan ik goed slagen

pillow

Re: waar warme betaalbare truien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:56

Zoiets noem ik geen trui maar een sweater. Die kun je vlg mij overal wel kopen vooral sportzaken en dan in de grootste kindermaat

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 23:03

Mag wel een sweater zijn maar dan een gevoerde bijvoorbeeld. Bronprix ziet er goed uit las alleen dat als je wilt ruilen je 5,- verzendkosten betaald en bij zalando heb ik al meerdere dingen terug gestuurd, maar daar durf ik wel online te kopen omdat je het allemaal gratis terug kunt sturen.

Even om een beeld te geven ik draag nu al een tanktop, tshirt en vest over elkaar dus ik werk ook altijd met laagjes. In de winter is het dus meestal tanktop, longsleeve en dikke trui.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:06

Eloya schreef:
Bonprix kan ik goed slagen

Hier nog 1, heb veel plezier gehad van die truien. Ik heb het gauw koud :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:07

Warmte truien zijn nu eenmaal niet erg voor de mode... Helaas, ik herken de zoektocht. Je vind ze soms wel bij de ruitersportzaak (vanaf eind deze maand komen de wintercollecties)

Anwb, die heeft van die heerlijke truien voor skieen.
Decathlon heeft fleece truien. Die zijn lekker om in weg te kruipen.
Kampeerwinkels hebben ze ook. Zoals de vrijbuiter.
Oh en via bol, dat is handig... Alles is zo lekker te ruilen daar.
Laatst bijgewerkt door Veulen84 op 09-09-15 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:09

Bij de h&m hebben ze in ieder geval wel truien die lekker ruim zijn, waardoor je er gemakkelijk een longsleeve basic onder kan doen. Zeker het proberen waard!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:55

Aan het eind vh seizoen goed opletten bij Perry enzo kan ook al helpen, maar daar heb je nu niets aan

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:03

Esprit en O'neil heb ik hier nog niet voorbij zien komen, niet in de goedkopere prijsklasse maar als je eens een trui met leuke opdrukt zoekt dan slaag je daar misschien :j Esprit is geloof ik meestal rond de 45 euro voor een trui, O'neil nog duurder. Spullen van O'neil koop ik het liefst in bataviastad (outlet winkelcentrum), dan vind ik ze net aan betaalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:09

Ik heb 2 warme truien gekocht vorig jaar bij de wibra!
Zit met hetzelfde probleem. Heb buitenwerk en heb het gauw koud. Loop echt veel in mannen truien die me te groot zijn...

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:15

Bij de zeeman hebben ze ook dikke truien.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:16

Ik slaag vaak in Duitsland of in Venlo. Dames vesten met bont er in! <3 voor betaalbare prijzen!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:19

Primark heeft af en toe wel echt van die lekkere truien / sweaters.. Heb er zelf een liggen, helaas net te klein gekocht en toen hij heet gewassen moest worden is hij wat gekrompen. Ik draag hem nog wel omdat hij zo lekker is, hij is warmer dan mijn standaard h&m trui. Overigens geen rare trui om naar werk of wat dan ook aan te doen, simpel donkerblauw met wat opgedrukte tekst. Trekt wel erg makkelijk pluisjes aan en is ook niet een trui die erg netjes blijft, maar daar kan ik mee leven aangezien ik er denk ik 10-12 euro voor kwijt was.
Voor de rest inderdaad sting, maar daar koop ik ook eigenlijk alleen maar bij de sale. Als je er zoekt kan je vast wel een lekkere trui vinden, maar onder de 50 verwacht ik het niet..
Zeker voor klein en smal kan je in deze winkels veel vinden, sting gaat vaak tot xxs en primark met wat geluk tot 32. Truien zijn voor mij echt iets wat ik moet treffen, als ik zoek zie ik ook alleen maar een lege portemonnee voor me..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 01:01

Ik heb vandaag bij de forever 21 en new yorker toch echt een paar hele leuke warme truien gescoord! Ze hadden veel liggen met fleece erin <3

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 01:33

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 02:49

Ik heb heel vaak van wintersport me fleece trui aan. Kan je bij een opruiming vaak voor €15,- kopen van een onbekend merk en heb je in alle denkbare kleuren...

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:03

moonsparkle schreef:
Mag wel een sweater zijn maar dan een gevoerde bijvoorbeeld. Bronprix ziet er goed uit las alleen dat als je wilt ruilen je 5,- verzendkosten betaald en bij zalando heb ik al meerdere dingen terug gestuurd, maar daar durf ik wel online te kopen omdat je het allemaal gratis terug kunt sturen.

Even om een beeld te geven ik draag nu al een tanktop, tshirt en vest over elkaar dus ik werk ook altijd met laagjes. In de winter is het dus meestal tanktop, longsleeve en dikke trui.

Die 5 euro is alleen als je alles terug stuurt. Wanneer je maar een deel terug stuurt, dan is het wel gratis!

Ik lees hier graag nog even mee... Heb ook altijd een probleem in de winter, want heb een redelijk koud kantoor (werk van thuis) en zit vaak wel met 3 lagen kleding aan te werken... Echt fijne dikke truien heb ik nog niet gevonden...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:10

Herken het probleem.
Zie ik een leuke teui dan zit er wol ik en daar ben ik allergisch voor.

Primark afgelopen week geweest, niet mijn ding, valt raar.
Esprit, leuk, maar erg dun.
Fleecespul, leuk voor op de camping.
C&A, mouwen te kort.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:19

Bij de boerenbond/welkoop.Zijn alleen niet echt goedkoop.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:24

Om geld te besparen op kleding koop ik kwaliteit. Kleding die langer meegaat dan 1 seizoen dus.
Truien koop ik bij de V&D meestal. Allerlei merken en vaak goede kwaliteit. Als je wacht op de één of andere sale hoeft het niet eens duur te zijn :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:29

Ik koop mijn truien op de zwarte markt in Beverwijk

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 08:30

Stradivarius (knitweargedeelte o.a.), Nelly.com....

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 02:14

Ik heb maar even een foto erbij gezocht van mijn ski trui. Had er laatst 2 voor €25,- je hebt ze in fleece en gladde stof en heerlijk warm.Afbeelding

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 06:35

Kijk anders eens op marktplaats en dan (ik weet niet of dat je smaak is) naar een gevoerde wollen Noorse trui. Die zijn nieuw behoorlijk aan de prijs mede omdat ze zo'n goede kwaliteit hebben. Tweedehands zijn ze er vast.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 06:59

Kijk even bij Bever, daar hebben ze vaak acties.
Ik ben sinds dit jaar fan van het merk North Face wat ze verkopen, geschikt voor buitenactiviteiten maar toch vrouwelijk/hip. Het vest in onderstaande link heb ik, nu nog te warm maar straks prima te doen met een top en (thermo)longsleeve.

https://static-images-asadventure.netdna-ssl.com/productimages/big/3142c40004_6262_04_nl.jpg

Heb je een outlet in de buurt? Daar hebben ze ook vaak veel outdoor winkels met North Face en ander soortgelijke merken.

maringe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 07:13

["moonsparkle"]Mag wel een sweater zijn maar dan een gevoerde bijvoorbeeld. Bronprix ziet er goed uit las alleen dat als je wilt ruilen je 5,- verzendkosten betaald en bij zalando heb ik al meerdere dingen terug gestuurd, maar daar durf ik wel online te kopen omdat je het allemaal gratis terug kunt sturen.

Bij Bonprix bestel ik altijd meerdere maten van een trui en meerdere artikelen, alles wat niet past stuur ik terug, dit is ook gratis. Bij mij gaat meer dan 2/3 terug.