Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rienn schreef:Maar mezelf aanzetten tot sporten vind ik ook ontzettend lastig.
Ik heb wel besloten dat ik om half 1 naar het centrum ga, ga hardlopen en dan mijn paard binnen ga zetten.

Heb nu een paar dagen vrij, waarvan vandaag de eerste.. en ik ben werkelijk waar alleen nog maar van bed, naar bank, naar bed gegaan 
Maar graag doe ik het ook uit mezelf.
Ik ben Brenda, 18 jaar en ik woon in de andere Hengelo, Overijssel dus. Ik ben tweedejaars psychologie, werk als studentassistent en ik heb twee pony's aan huis staan. Vooral daar zijn er dus altijd wel kleine dingetjes die nog even gedaan moeten worden maar die ik voor me uit schuif
Met huiswerk heb ik altijd de neiging om de 'moeilijkste' dingen als laatste te doen.
deels te wijten aan mijn depressie, deels aan mijn ADD, en deels aan mijn luie karakter 
) en er is zoveel wat ik kan doen.. maar waar ik helemaal geen zin in heb. Gelukkig ben ik niet de enige. Zeker voor mijn vriend is het soms lastig, want hij denkt echt van 'waarom ga je dit en dit niet gewoon doen, kost maar 10 minuutjes!' Tja...
Jannickee schreef:Heel herkenbaar! Ben vandaag vrij en heb mezelf gister voorgenomen om het hele huis te gaan poetsen. Heb alleen nog maar een wasje gedaan en boodschappen gedaan en de hond 2x uitgelaten. Voor de rest ben ik echt ontzettend lui en kan me er echt niet toe zetten

Knudd schreef:Ik ben er ook zo eentjedeels te wijten aan mijn depressie, deels aan mijn ADD, en deels aan mijn luie karakter
Ik ben net wakker geworden, sliep pas om 4u (oeps) en er is zoveel wat ik kan doen.. maar waar ik helemaal geen zin in heb. Gelukkig ben ik niet de enige. Zeker voor mijn vriend is het soms lastig, want hij denkt echt van 'waarom ga je dit en dit niet gewoon doen, kost maar 10 minuutjes!' Tja...