Permanent in haar zetten mislukt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Permanent in haar zetten mislukt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:20

Eerst Olaplex om de zwavelbruggen weer te herstellen, moet bij de kapper, daarna een milde silicoonvrije shampoo en conditioner!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:47

Zo wie zo niet meer laten doen

Je haar moet eerst herstellen

Ben dus niet de enige die geen krul ziet,
Hij heeft er denk te lang in gezetten waar door nu de rek elastische uit je haar is.

Dobbelicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:54

xPearl schreef:
Thanks iedereen! Ik heb geen zin in n discussie wie zijn fout dit is, of dat ik niet mocht douchen etc. Ik vraag hier gewoon tips wat ik kan doen zodat het er beter uit ziet.

Ik verf t altijd bij haar. En er zat dik een half jaar tussen het verven en het permanenten. Had ook al erg veel uitgroei.

Hebben jullie ook tips voor welke merken ik kan gebruiken voor maskers, shampoo etc? (:

-
Verder ga ik het niet meer verven of opnieuw permanenten. Ik wil gewoon dat mn haar er goed uitziet.. Haha

Ik noemde het al eerder, maar misschien heb je eroverheen gelezen: John Frieda Full Repair masker speciaal voor chemisch overbehandeld haar.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 15:08

Dobbelicious schreef:
xPearl schreef:
Thanks iedereen! Ik heb geen zin in n discussie wie zijn fout dit is, of dat ik niet mocht douchen etc. Ik vraag hier gewoon tips wat ik kan doen zodat het er beter uit ziet.

Ik verf t altijd bij haar. En er zat dik een half jaar tussen het verven en het permanenten. Had ook al erg veel uitgroei.

Hebben jullie ook tips voor welke merken ik kan gebruiken voor maskers, shampoo etc? (:

-
Verder ga ik het niet meer verven of opnieuw permanenten. Ik wil gewoon dat mn haar er goed uitziet.. Haha

Ik noemde het al eerder, maar misschien heb je eroverheen gelezen: John Frieda Full Repair masker speciaal voor chemisch overbehandeld haar.

Jaah, ik had t gezien! Ga naar beide even kijken wat werkt. Thanks! (:

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:30

ik zou de volgende x gewoon weer de krullen nemen die je altjd had!.

Mijn kapper zei namelijk altijd dat kleine krullen beter hun krul blijven behouden dan de grote ivm uitzakken. (dan zit je idd eerst een tijdje met te kleine krullen maar daarna worden ze wel mooi).

Ik vind trouwens dat er nauwelijks krul in zit maar dat terzijde

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 16:40

Ik kan je de matrix lijn erg aanraden. Mijn haar is er veel mooier van geworden en stukken minder vet dan met de bekendere merken. Zij hebben ook een repair lijn.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:04