Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPearl schreef:Thanks iedereen! Ik heb geen zin in n discussie wie zijn fout dit is, of dat ik niet mocht douchen etc. Ik vraag hier gewoon tips wat ik kan doen zodat het er beter uit ziet.
Ik verf t altijd bij haar. En er zat dik een half jaar tussen het verven en het permanenten. Had ook al erg veel uitgroei.
Hebben jullie ook tips voor welke merken ik kan gebruiken voor maskers, shampoo etc? (:
-
Verder ga ik het niet meer verven of opnieuw permanenten. Ik wil gewoon dat mn haar er goed uitziet.. Haha
Dobbelicious schreef:xPearl schreef:Thanks iedereen! Ik heb geen zin in n discussie wie zijn fout dit is, of dat ik niet mocht douchen etc. Ik vraag hier gewoon tips wat ik kan doen zodat het er beter uit ziet.
Ik verf t altijd bij haar. En er zat dik een half jaar tussen het verven en het permanenten. Had ook al erg veel uitgroei.
Hebben jullie ook tips voor welke merken ik kan gebruiken voor maskers, shampoo etc? (:
-
Verder ga ik het niet meer verven of opnieuw permanenten. Ik wil gewoon dat mn haar er goed uitziet.. Haha
Ik noemde het al eerder, maar misschien heb je eroverheen gelezen: John Frieda Full Repair masker speciaal voor chemisch overbehandeld haar.