Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:25

Wat moet je hier nou op zeggen... Wat een vreselijke situatie..
Bij dit soort ongelukken zijn er alleen maar verliezers. Ik hoop dat je nog meer ellende word bespaard en dat het rechtsysteem inziet dat jij hier geen schuld aan hebt gehad. Zorg goed voor jezelf TS!

Edit: Ik weet ook om welk ongeluk dit gaat.. Jemig.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:27

Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:33

Pff pakkend beschreven, zie het zo voor me en voel hoe je je voelde.. Jou treft geen blaam, hopelijk kan slachtofferhulp jou dat helpen inzien. Heel veel sterkte!

eef_doortje

Re: Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:46

Wat erg ts het enige wat ik je kan zeggen is dat ik je heel veel sterkte wens de tijd die komen gaat!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:48

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jou.
De komende maanden zal niet makkelijk zijn. Blijf praten met mensen die je lief hebben.

Wet stelsel is zo raar. Snap dat ze onderzoek moeten doen hoor. Maar soms...

De stiefmoeder van kennis van me is doodgereden door een scooter. Man op de scooter was onder invloed van alcohol. Na een proces van zeker 2 jaar is hij schuldig bevonden en heeft een taakstraf van 120 uur gekregen. (En 2 jaar voorwaardelijk). 120 uur... ik sloeg stijl achterover...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:51

Wat erg dat je dit moest overkomen. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, ik wens je heel veel sterkte.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:53

Wat onwijs heftig!
Lieve ts , ik wil je ontzettend veel sterkte wensen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:00

Jeetje TS, wat een ellende waarin je onbewust terecht gekomen bent. Ik snap je schuldgevoel heel goed, herken dit ook van een aanrijding. Dat gevoel zal moeten slijten want hoe vaak ook gezegd wordt dat jij er niks aan kunt doen, je blijft het met je meedragen. Ik weet om welk ongeluk het gaat. Wat zul jij enorm geschrokken zijn. Goed dat je een gesprek hebt met slachtofferhulp. Denk aan jezelf en ondanks alles kop op. Heel veel sterkte met de afwikkeling van dit alles.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:11

Heel veel sterkte TS. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen...

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:15

Jeetje meid, wat ontzettend heftig!
Ik kan echt helemaal niets verzinnen om te zeggen wat jou kan helpen in deze situatie..

Ik denk aan je en wens je alle sterkte toe die je nodig hebt de komende tijd.

Dikke knuffel!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:21

Lieve TS, wat vreselijk om zoiets mee te moeten maken, heel veel sterkte.
Ik denk eindelijk het emotionele van deze gebeurtenis je nog het langst gaat achtervolgen, ook al kon je er niets aan doen.
Juridisch? Vanwege de getuigen denk ik dat dat geen probleem zal zijn uiteindelijk, maar wel ontzettend vervelend dat je het hele proces moet doorlopen.

Nogmaals heel veel sterkte...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:21

Jemig wat een vreselijke toestand :(:) Heel veel sterkte

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:22

Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken...
Ik denk dat je een praktische therapie even moet gaan doen om orde in je hoofd te krijgen en van de beelden af te komen....ik denk aan een goede EMDR ...en een goede levenscoach om je weer op de rit te krijgen..

Het strafrechetlijke proces is formaliteit, maar wel heel indringend en vervelend op dit moment.

Denk goed aan jezelf en zorg voor je innerlijk omdat je er nog wel een tijd heftig mee rond zult lopen..

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:26

Wat vreselijk dat jou dit gebeurd is zeg. Ik weet niet zoveel te zeggen maar veel sterkte de komende tijd en blijf erover praten dat is altijd goed :(:)

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:30

He meid, wat is dat ongelofelijk poedersuiker om mee te moeten maken.
Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is en je het een plaatje kunt geven.
Heel veel sterkte!

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:33

Zo zeg...zo vertrek je gewoon van huis en zo beland je in een hele nare situatie.
Heel veel sterkte om dit te verwerken.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:34

Ik heb er geen woorden voor, wat een nachtmerrie.. Heel erg veel sterkte en ik gun je het beste.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:42

Wat verschrikkelijk om dat mee te moeten maken. Echt vreselijk.
Wat ik je dringend wil aanraden, neem absoluut professionele hulp in de vorm van een goede psycholoog, therapeut of praktijkassistent van de huisarts. Het zal erg lastig zijn om alles weer goed op een rijtje te zetten. Je voelt je schuldig maar ben je ook schuldig, dat zijn grote gewetensvragen die je niet alleen kunt oplossen. Denk ook aan emdr voor traumaverwerking, dat kan in deze gevallen heel goed werken.
Heel veel sterkte!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:42

Jeetje wat een verhaal. Het enige wat ik kan is je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Zowel met je eigen herstel als met de zaak. Ik hoop voor je dat je dit uiteindelijk een plekje kan gaan geven. Maar ik begrijp dat je hier een enorm schuldgevoel aan over houdt, ondanks dat je niks aan de situatie kan veranderen en het niet jou schuld is.

Sterkte de aankomende tijd

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:45

Verschrikkelijk.
Ik word er naar van.

Ik wil je aanraden hulp te zoeken.
Dit is moeilijk in je eentje te verwerken.

Schrale troost misschien, andere bestuurders hadden hem waarschijnlijk ook aamgereden.
Gewoon stom toevallig dat hij tegen jou auto is aangelopen.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:47

Pfff dit is wel de grootste nachtmerrie voor alle automobilisten. Heel veel sterkte de komende tijd.

Even inhakend op het onderzoek. Dat TS als verdachte is aangemerkt, is in haar geval goed. Hierdoor heeft ze een aantal rechten die ze anders niet zou hebben. Het klinkt heel zwaar en beladen, maar het woordje verdachte geeft haar nu ook een soort van bescherming. Ze heeft bijv daardoor recht op een advocaat (welke ze voor aanvang van haar verhoor mag raadplegen) daarbij hoeft zij niet te verklaren of de waarheid te spreken. Ben je bijv getuige dan ben je verplicht om de waarheid te spreken. Als je dat niet doet ben je strafbaar.

In dit geval heeft de ongevallendienst van de politie ter plaatse onderzoek gedaan en zij zullen de bevindingen op papier zetten. (incl foto's) Het slachtoffer zal onderzocht worden en ook daar zal een rapport van komen. De getuigen zijn gehoord en TS is gehoord. Dat alles gaat uiteindelijk naar Justitie en daar zal inderdaad een beslissing worden genomen. Als daaruit inderdaad blijkt dat TS geen blaam treft dan zal de term verdachte achter TS naam worden weggehaald. Nadeel is inderdaad dat het onderzoek wel even duurt, omdat er meerdere afdelingen werken aan dit onderzoek.

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:48

Wat een verhaal! Ik wil maar één ding zeggen: Heel veel sterkte!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:53

Poeh TS, wat een nachtmerrie! Dat je overloopt van emoties is nu heel normaal, en dat schuldgevoel ook alleen is dat niet terecht. Je had niks anders kunnen doen. Dit is je overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk loopt het onderzoek enigszins goed af.

Zo blijkt maar weer dat je nooit moet oordelen gebaseerd op het nieuws alleen...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:54

jeetje wat heftig! Heel veel sterkte met deze hele moeilijke situatie.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:55

Je zult het gevoel hebben dat de man uit de lucht is komen vallen en in feite is dat ook zo in het donker. Gisteravond kwam ik op een weg waar je 60 mag rijden een vrouw in hele donkere kleding achterop. Het was zelfs nog niet donker en toch zat ze bijna onder mijn auto , ik zag haar pas heel laat. Mensen hebben geen idee hoe slecht voetgangers zichtbaar zijn en helemaal als ze ineens de weg op komen stappen. Het zou ook nog zo kunnen zijn dat deze man er een eind aan heeft willen maken. Je zult het nooit weten maar aan dergelijke acties kun je niets doen. Vreselijk, wens je heel veel sterkte.