Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doezel2 schreef:Ik wil ok wel, maar mijn pa vertrouwt het niet(hij is rijintructeur geweest. Zzijn bang datbik handen van stuu afhouw enzo(terwijlnik scootter had. Enzo ben nu kan ik nergens heen. Met mijn zoon
Negeer hem lekker, wat een raar standpunt zeg. Je bent 27 en je bepaald zelf wel of je geschikt bent om auto te rijden! Tivoli schreef:Ik ben ook 27 en heb nog geen rijbewijs. Ik zou er wel graag één willen
Bij mij is het typisch een gevalletje 'staat nog op de planning'![]()
Ieder jaar komt er wel weer wat anders tussen waardoor ik de kosten van een rijbewijs weer voor me uit schuif.
alleen maar voor je uit te kijken met 2 handen aan je stuur.. Dat zou een beetje saai worden na een paar uur.jessdaniels schreef:doezel2 schreef:Ik wil ok wel, maar mijn pa vertrouwt het niet(hij is rijintructeur geweest. Zzijn bang datbik handen van stuu afhouw enzo(terwijlnik scootter had. Enzo ben nu kan ik nergens heen. Met mijn zoon
Pardon? Je vader is rijinstructeur geweest en wil niet dat jij je rijbewijs gaat halen omdat hij denkt dat je je handen van het stuur afhoud?Negeer hem lekker, wat een raar standpunt zeg. Je bent 27 en je bepaald zelf wel of je geschikt bent om auto te rijden!
xMarieke schreef:Kimbers schreef:Ik ben over 5 weken uitgerekend Marieke dus dat gaat hem niet worden
Snelcursus
Nee dat wordt een beetje lastig
jessdaniels schreef:doezel2 schreef:Ik wil ok wel, maar mijn pa vertrouwt het niet(hij is rijintructeur geweest. Zzijn bang datbik handen van stuu afhouw enzo(terwijlnik scootter had. Enzo ben nu kan ik nergens heen. Met mijn zoon
Pardon? Je vader is rijinstructeur geweest en wil niet dat jij je rijbewijs gaat halen omdat hij denkt dat je je handen van het stuur afhoud?Negeer hem lekker, wat een raar standpunt zeg. Je bent 27 en je bepaald zelf wel of je geschikt bent om auto te rijden!
Fenrir schreef:Het ligt er ook maar net aan waar je woont. In de stad heb je niks aan een auto. Kost handenvol geld, je kan hem amper kwijt en lekker rijden doet 't ook niet. Maar kan me voorstellen dat als je in een klein dorp woont waar de bus maar een keer in het halfuur (of minder) gaat en alles verder weg is je meer aan een auto hebt.
jorika1986 schreef:Fenrir schreef:Het ligt er ook maar net aan waar je woont. In de stad heb je niks aan een auto. Kost handenvol geld, je kan hem amper kwijt en lekker rijden doet 't ook niet. Maar kan me voorstellen dat als je in een klein dorp woont waar de bus maar een keer in het halfuur (of minder) gaat en alles verder weg is je meer aan een auto hebt.
Ik kom uit de grote stad en inderdaad in de stad zelf is autorijden en parkeren een drama, dan ben je met het OV 10x sneller.
Maar om naar mijn werk te komen had ik echt wel een auto nodig. De eerste bus rijdt pas om half 9 bij mijn werk en de laatste om 19:00. Niet handig als je ploegendienst loopt...
jorika1986 schreef:Ik heb wel een rijbewijs maar door te snel rijden ben ik hem 14 dagen kwijt geweest, heb me nog nooit zo gehandicapt gevoeld!
Ik kan dus echt niet meer zonder...
Hoe hard had je dan gereden? 
En verder is het een kwestie van gewoon op tijd van huis vertrekken en je reis goed incalculeren. Ik heb die enorme kosten er gewoon niet voor over en ik zou een auto veel te weinig nodig hebben om er eentje aan te schaffen. Mijn verloofde heeft wel een auto maar zou die nooit uitlenen, zelfs aan mij niet
) heb ik pas op mijn 29e mijn rijbewijs gehaald. Gewoon doen! Tuurlijk is het suf om tussen die broekies je theorie-examen te zitten doen, maar daar moet je gewoon even doorheen.
Mijn beste vriendinnetje heeft vorige week haar rijbewijs gehaald, op haar 35e.