Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ik las in het 'Op jezelf' topic dat je een compleet appartement huurt voor starters. Die zijn vaak erg prijzig. Dat zal wel een groot gedeelte van je budget opslokken, denk ik.

Cowgirl schreef:Is het niet gewoon van de zotte dat schooluitjes zo duur zijn. Het is gewoon een complete vakantie.
En dat is niet alleen voor TS zo maar ook voor anderen. Er word maar even verwacht dat je 400 euro voor een schoolreisje neer telt.
Kringloop winkel is echt een goede helemaal als je ook nog een beetje creabea bent want er staat wel vaak van die bejaarden meuk. Donkere meubels....ff schuren, spuitbus met verf (bij de action 2 euro) en leef je uit. Probeer ook af te dingen...wie weet.
Op facebook heb je ook pagina's in de trant van 'te ruil' 'gratis afhalen' etc etc.
Ook op MP kun je veel leuke dingen scoren voor weinig maar soms moet je even gedult hebben.
Huis richt je meestal wat basis in en in de loop der tijd komt er wat bij.
Volgens mij moet het met 1500 ook aardig lukken. Dat je je matras nieuw wilt dat snap ik volledig en dat is soms ook een beste uitgave.
Het leven is gewoon F*cking duur en soms zul je een keus moeten maken die niet altijd even leuk is.
)
Is super balen he als je zoveel wilt maar het gewoon niet lijkt te lukken..