Waarom niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PowerReiner

Re: Waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:13

thnx )

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 13:56

Leuk topic! Ik heb hier een leuk boek over, wat mij ook vaak verder heeft geholpen :j.

De kracht van kwetsbaarheid!

Ik doe zeker mee, want ik mis op dit moment een bepaalde prikkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:53

Durante schreef:
Ik heb ook wel 's dat ik aan dingen denk die me zo mooi lijken, maar dat nooit zou gaan doen;zou het niet durven, of het is misschien gewoon niks voor me...
Maar de laatste tijd denk ik dan steeds weer van wáárom zou ik dat niet gaan doen??
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou gaan vliegen,maar dat heb ik laatst toch voor het eerst gedaan; ben naar Wales geweest, en vond het verdomd mooi, en heb daar geen spijt van gehad.En nu zijn we alweer plannen aan het maken om er volgend jaar langer heen te gaan, en weer met vliegtuig :j
En heb altijd gezegd dat ik nooit in een luchtballon mee zou gaan vliegen.
Voor mijn vaders 50e verjaardag hebben we met de kinderen een kadobon gegeven waarmee hij mee kon vliegen in een luchtballon, en hij vond het supermooi, en heeft ervan genoten.
Helaas is hij vorig jaar overleden.
Maar nu begint 't mij toch wel te kriebelen om toch een keer met een luchtballon mee te gaan, om dat gevoel te hebben wat mijn vader ook had, dus kan zo zijn dat ik binnenkort in zo'n mandje ga stappen :D
Waarom niet??

Ballonvaren is echt magisch! Zou wel een kleiner vaak slagje duurder bedrijf doen , of tot de zomer wachten en een evenement doen. Dan stijg je samen met 30 andere ballonnen op en ook andere vormen! , last minutes op 'mijn' evenement zijn 145 euro en anders 165 euro . Zo'n once in a lifetime ervaring! , en hartstikke veilig :) . ( als wind wegvalt moet de piloot gewoon landen , geen zorgen hij is kundig genoeg om in een woonwijk bv te landen!)

Wat let je ? , gewoon doen :D

In Meerstad elk jaar een evenement, dichtbij Groningen en zitten genoeg bedrijven in jou buurt die varen