Academy project Enquete!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Academy project Enquete!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:30

de stalling vooral, 350 euro, dan mag je al een flinke accommodatie aanbieden en dan nog...

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 14:05

Dankje iedereen :)

Het grootste werkpuntje zijn de prijzen merk ik.
Fijn dat jullie het een leuk concept vinden!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:18

Wat maakt dat iemand jouw bedrijf zou moeten kiezen boven bijv. Academy Bartels, Voest of van Baalen of bijvoorbeeld de partner van John Swaab? Waarom moeten klanten juist naar jou komen?

Nummer 2 moet ik wel iets uitkiezen, maar ik weet niet wat de vraag is?
Prijzen zijn te hoog, of iets is te duur.
Waarom werken met 1 merk voeding? Waarom niet elk paarden bieden wat het nodig heeft?
Trainingsweken voor klanten die bij je op stal staan? Voor klanten van buiten?
Of je concept toegankelijk is voor iedereen is afhankelijk van je eigen aanpak en benadering en aanbod.
Begeleiding op wedstrijd kan een extra service zijn die je kunt aanbieden. Vraag je of je klanten die service verwachten?

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:22

Wat heeft jouw stalling te bieden voor die prijs?

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 18:37

Ik denk dat niet iedereen de middelen heeft om bij Bartels of andere bekende te gaan trainen/stages volgen...
ik wil een project aanbieden waar iedereen welkom is en dat voor iedereen betaalbaar blijft.

de pakketten is de vraag hoeveel x lessen je wilt per week met of zonder stalling.
en 1 merk van voeding= tegenwoordig biedt elk merk van voeder zo een ruim assortiment aan, dat er voor elk type paard wel iets tussen zit

trainingsweken voor iedereen

in de stalling is alles inbegrepen!

en de prijzen voor de lessen is op maandbasis niet per week of per keer.
Ik reken 20€ per les
bv: 2x de week les is dus 40€ per week en dit geeft dan per maand = €160 :)

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 18:15

bedankt aan iedereen om de enquete in te vullen! :)

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 22:08

Wat ik nog even kwijt wil...

Sommige onder jullie willen Namen van instructeurs. Omdat het nog maar een idee is ga ik nog geen namen bekend maken, want wie weet komt dit concept er ook nooit. Ik doe nu gewoon een enquête om te zien wat er zoals gevraagd wordt waar mensen nog nood aan hebben in de paardensport.
Ik wil niet de door snee pensionstalling worden. Ik wil iets aanbieden waar iedereen beter van wordt.

De prijs van de stalling was in begin 350 ik heb dit al aangepast aan 315 wat denk ik een normale prijs is voor een stalling hier in de buurt. Waar alles inbegrepen is.
Binnenpiste, buitenpiste, wasplaatsen, poetsplaatsen, solaria, longeercirkel, stapmolen, kwaliteits voeder, wandelroutes,...

En de commentaar van dat ik duurder ben dan grand prix ruiters voor de lessen.... ik vraag €20 per uur voor een prive les. Ik weet geen enkele gp ruiter die minder dan €20 vraagt.

Dit moest ik even kwijt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 08:58

M&M vraagt 250 en heeft ook alles in begrepen. :) 2 buitenpistes waarvan een grote springpiste, 1 binnenpiste en 1 tent.
in Limburg zit je vrees ik nog steeds aan de hoge kant puur voor de stalling, 250/260 is een gemiddelde prijs voor hetgeen jij noemt.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 09:09

Je zegt dat elk merk iets bied voor ieder paard maar dit is simpelweg niet zo. Het feit dat je daar zo op reageert ( het is dit voer en anders niet) voor erg veel geld, geeft toch aan mij de indruk dst je niet klantvriendelijk bent, het gaat zoals jij in gedachten hebt.
Voor en school wil ik er iets aan hebben met mijn paard maar ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Als jij een echt goede school kunt opzetten komen de kensen wel, kijk maar naar de isph vroeger. Daar waren toch best wat mensen maar ook een voor toen nieuw concept met grote namen.

Ik denk dat het idee best goed is maar dat je in deze fase je meer open zou kunnen stellen voor de input die gegeven wordt mbt de prijs, aanbod en voer. Tenslotte wil iedereen dat zeker de voeding de eigenaar een gevoel van vertrouwen geeft.

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-15 09:45

Pauline schreef:
Je zegt dat elk merk iets bied voor ieder paard maar dit is simpelweg niet zo. Het feit dat je daar zo op reageert ( het is dit voer en anders niet) voor erg veel geld, geeft toch aan mij de indruk dst je niet klantvriendelijk bent, het gaat zoals jij in gedachten hebt.
Voor en school wil ik er iets aan hebben met mijn paard maar ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Als jij een echt goede school kunt opzetten komen de kensen wel, kijk maar naar de isph vroeger. Daar waren toch best wat mensen maar ook een voor toen nieuw concept met grote namen.

Ik denk dat het idee best goed is maar dat je in deze fase je meer open zou kunnen stellen voor de input die gegeven wordt mbt de prijs, aanbod en voer. Tenslotte wil iedereen dat zeker de voeding de eigenaar een gevoel van vertrouwen geeft.

Ik denk dat de meeste stallen maar 1 merk voer aanbieden.
Maar zoals ik al gezegt hebt in het begin van dit topic. Ik begin met 1 merk en zie wat de paarden nodig hebben moest het merk wat ik aanbied niet geschikt zijn voor een paard. Ga ik natuurlijk op zoek naar iets anders

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-15 09:49

Ayasha schreef:
M&M vraagt 250 en heeft ook alles in begrepen. :) 2 buitenpistes waarvan een grote springpiste, 1 binnenpiste en 1 tent.
in Limburg zit je vrees ik nog steeds aan de hoge kant puur voor de stalling, 250/260 is een gemiddelde prijs voor hetgeen jij noemt.

Ik zit op de grens limburg, antwerpen, vlaams Brabant en voor een degelijke stalling betaal je hier al direct boven de 300€ :)

Sofietjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 15:31

Nog die de enquete willen invullen? tips zijn altijd welkom!