Rozenblaadjes... Hoe pak ik dat aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:11

Haha ook dat kunnen we doen!
Ach ja ik was boos en zei dat ik dit van plan was, toen was zíj boos omdat zíj míj een keer wilde verrassen... _O-

Ging helemaal nergens over. Geef ons nicotine! :') :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:13

Lente schreef:

Een spoor van nicotine pleisters dan maar? :')

Ibbel

Re: Rozenblaadjes... Hoe pak ik dat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:17

Als je in de herkansing wilt, je kunt in de meeste tuincentra potpourri kopen. Daar zitten oa al gedroogde rozenblaadjes in, en meestal ook lavendel en andere geurende gedroogde planten.
Na afloop in een mooie glazen schaal doen, en je hebt weken een lekkere lucht in je woonkamer (of slaapkamer, hoewel ik denk dat dat wat te zwaar wordt na een tijdje)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:21

Palmera schreef:
Lente schreef:

:')

Jammer dat het toch niet gelukt is. En dat je het nu wel verklapt hebt.. -O-

Anoniem

Re: Rozenblaadjes... Hoe pak ik dat aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:31

Ja dat was een beetje jammer wel :')

Maar goed... Het is lastig want zij wil mij ook een keer verrassen en ik ben haar voor haar gevoel steeds voor. Dus ik mag even niet meer. En ik ben nogal extreem romantisch aangelegd dus dat vind ik best lastig...

Potpourri... Hmmmm... Ik weet niet of opvegen en in een bak doen zo lekker werkt (hond die permanent in de rui is en waar je niet tegenop kan zuigen) en daarnaast hebben we een kat die álles vreet wat los en vast zit (jat zelfs broccoli van het aanrecht) dus ik denk niet dat dat werkt hahaha.

Maareuh ladies... Wat houdt jullie tegen om zoiets te doen voor je man/vriend? :D

Dat eeuwige traditionele gedoe dat een man dat moet doen... Het is zó enorm leuk om zoiets in te plannen!

En ik vind dat steun en inzet echt beloond mag worden. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:31

Palmera schreef:
Lente schreef:

Whoehahaha deze moest ik echt even apart quoten. Zou nog werken óók _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:34

Lente schreef:

Maar goed... Het is lastig want zij wil mij ook een keer verrassen en ik ben haar voor haar gevoel steeds voor. Dus ik mag even niet meer. En ik ben nogal extreem romantisch aangelegd dus dat vind ik best lastig...

Potpourri... Hmmmm... Ik weet niet of opvegen en in een bak doen zo lekker werkt (hond die permanent in de rui is en waar je niet tegenop kan zuigen) en daarnaast hebben we een kat die álles vreet wat los en vast zit (jat zelfs broccoli van het aanrecht) dus ik denk niet dat dat werkt hahaha.

Maareuh ladies... Wat houdt jullie tegen om zoiets te doen voor je man/vriend? :D

Dat eeuwige traditionele gedoe dat een man dat moet doen... Het is zó enorm leuk om zoiets in te plannen!

Die kerel van mij zou het gebaar an sich wel waarderen, alleen de uitvoering niet :')

Die wordt er dan weer blij van als ik hem in een kort rokje en pikant setje opwacht :+

Mannen..... :P

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:35

Jammer, dat het mislukt is. Maar je hebt gelijk, het is echt onwijs leuk om te plannen!

Ik heb 2 weken geleden mijn vriend verrast met een weekendje Oslo. Hij dacht alleen dat we iets in de avond gingen doen, en op het moment dat we de deur uitgingen heb ik hem zijn (volgepakte) tas in zijn handen gedrukt en nonchalant gezegd dat we naar Oslo gingen. Zijn reactie was onbetaalbaar! <3

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:53

Lente schreef:

Van de week heb ik het hele huis vol met lieve briefjes geplakt.