Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ze is 24!!!
spatter schreef:Tja, dan kan ik alleen maar zeggen dat je zeer laxe ouders hebt en het werkelijke probleem, een stelende dochter totaal niet serieus nemen, zeer triest!
Ik zou maar een extra kast aanschaffen met slot of eisen van je ouders dat je dat krijgt omdat ze te lui zijn om hun dochter op te voeden en jij je spullen veilig wilt.
maar dat deden ze dus niet
Martine_R schreef:Ik zou tegen haar zeggen dat als ik nog eens iets van mezelf terug vond op haar kamer zonder dat ze gevraagd had om het te lenen, ik haar lievelingsshirt/broek/cd ga verbranden

DearLove schreef:Het is weer raak hoor. Moest nieuwe oortjes kopen gisteren en heb ze die avond op de tafel in de woonkamer laten liggen. Vanochtend waren ze mysterieus verdwenen. Heb je het nog geen dag! Mijn moeder heeft ook meegekregen dat ze de hele avond daar hebben gelegen en dat ik ze niet mee naar boven had genomen. Nu missen ze dus en had mijn moeder nog gevraagd of ze ze had opgeruimd, dit was niet het geval.
Voordeel bij een nadeel is dat zij nu ook zeer duidelijk heeft dat mijn zusje ze heeft gejat. Ze is furieus. Ze heeft mij zusje(zit nu op school) even een apje gedaan of zij ze toevallig heeft maar tot op heden geen reactie. Dit zal dan dus vanavond ook zeer duidelijk besproken worden en consequenties daarvoor zijn nu voor 99% aan de orde!