Het Lidl topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Het Lidl topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:10

Hier zeggen we het ook op z'n duits. Liedel :Y)
Ik haal er vooral mijn groente en fruit. Die kwaliteit is prima. En inderdaad de non-food, daar hebben ze heel vaak leuke aanbiedingen!
Aardappelen bij de lidl heb ik slechte ervaringen mee, het brood vind ik er niet lekker, de pastaproducten zijn duurder dan bij de AH en ze hebben helaas erg weinig vleesvervangers en spreads, dus meestal haal ik er alleen de groente en wat snoep/chips en ga ik voor de rest naar de AH en Jan Linders.

ApWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:28

Lidl ligt niet in de buurt maar als ik er ben dan sla ik altijd die bussen met paprika chips in, ik eet nooit chips maar die zijn zo verschrikkelijk lekker, echte pringles vind ik nu zelfs vies vergeleken met dit :j

Kleding nooit naar gekeken maar zal ik volgende keer even doen, wie weet is het wat.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:49

Ik koop heel veel topjes voor 2 of 5 euro (de restanten die verkocht worden voor een nog lagere prijs) en ik draag ze vooral naar stal toe of tijdens het lesgeven. Zitten heerlijk worden niet snel vies en zijn makkelijk schoon te krijgen.

Ook koop ik mijn groente en fruit daar. Mijn moeder is verslaafd aan hun tonijnsalade. Ook kopen we wel eens kookboeken daar en gadgets.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:07

Ik koop er ook alle boodschappen en idd de non food is prima
Mijn winter ski jas voor de paarden en regenjas komen er ook vandaan
Ze hebben vaak handige spulletjes.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:09

Ik doe 1x in de week boodschappen en ga dan eerst naar de Lidl, daarna pas naar de Ah of Hoogvliet. Kleding vind ik wat klein vallen maar daar is rekening mee te houden, ik heb daar mijn skibroek en ski-jas vandaan en niet koud gehad. Ook heb ik een wandelbroek, die doet het ook prima. Ik had ook wat t-shirtjes voor mijn kleine man gekocht maar die vind ik wat breed vallen en lijken daardoor ook wat kort.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:40

Wij gaan hier in Duitsland bijna alleen maar naar de Lidl. Serieus het beste vlees en de beste kwaliteit groente en fruit, dat verschil is duidelijk zichtbaar en proefbaar. Verder de non-food heeft ook vaak interessante dingen en de prijzen zijn er laag.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:44

Ik ben fan van de broodjes muur!

Bij de non-food koop ik ook regelmatig wat :D de wokset (soort gourmetstel) doet het altijd goed bij de bingoprijzen trouwens :P

Krijg trouwens wel altijd stress bij de kassa, omdat je alles direct in moet pakken :P daarom ga ik vaker naar de Hoogvliet, die heeft selfservice :)

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:48

Mirjamsel schreef:
Ik ben fan van de broodjes muur!

Bij de non-food koop ik ook regelmatig wat :D de wokset (soort gourmetstel) doet het altijd goed bij de bingoprijzen trouwens :P

Krijg trouwens wel altijd stress bij de kassa, omdat je alles direct in moet pakken :P daarom ga ik vaker naar de Hoogvliet, die heeft selfservice :)

ja! goedkoop en lekker, veel scholieren gaan broodjes halen bij eerste uur vrij

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:21

die kassa's is inderdaad zwaar flut!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:58

Oh echt?
Ik vind die kassa's juist vet handig. Ik zet m'n karretje neer met open boodschappentassen er in, floep floep floep, ingepakt en klaar. Altijd véél sneller dan bij de AH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:02

De appelsap, verse broodjes én spaans estrellabier <3 ja ik hou wel van de lidl :D

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 06:48

frankiej schreef:
die kassa's is inderdaad zwaar flut!

Kwestie van training :D , ik pak gewoon alles eerst in de kar en ga dan betalen, moet de kassière even wachten soms....