Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 13:52

Authentic schreef:
Op dit moment heb ik een tweedegraads brandwond op mijn hand met brandblaar die vlak onder mijn knokkels loopt. Hoe komt dat? Ik ging gisteren broodjes grillen. Best warm hoor dat verwarmingselement. -O-

Au!

Musiess

Re: Ik ben een klunsje, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:07

Ja daar hweft vriendlief last van.. plastic drink glazen.. komen braaf uit de vaatwas hij schekt zn koffie in,gaat op de bank zitten en ontdekt dag zn net nieuwe witte trainingsbroek onder de koffie zit.. is het plastice glas/kopje aan 2 kanten volledig gebarsten.
Ik vraag me afvwaarom je dat zo laat pas merkt

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:14

Pluizebolpum schreef:
Musiess schreef:
Koop ik nieuwe glazen (drinkglazen) en elke dag valt er een stuk..

En na het zoveelste glas besluit je heel wijs voortaan maar plastic glazen te gebruiken. Guess what? Die kunnen ook stuk! _O-

Zat er heel toevallig gisteren nog over na te denken om een dergelijk topic te openen omdat ik zo leuk met de hond had gespeeld. Gooi ik het touw weg, valt ie met een boogje voor mijn voeten. Hond, ook al klunzig, was alvast aan het rennen en knalde daardoor tegen een paal. Terwijl ik het touw probeerde te pakken struikel ik over mijn eigen voeten. Hond, ondertussen bijgekomen van de knal, komt aanrennen en knettert zijn kop tegen die van mij. Bij een tweede poging sla ik het touw tegen mijn eigen hoofd. Hond rent alweer alvast enthousiast weg en slipt finaal op z'n plaat. Bij de derde poging kwam het touw op het kippenhok terecht en die arme hond maar zoeken... _O-
Dat het op het hok klimmen met een ladder en het touw uit de struiken boven het hok pakken goed is gegaan is een wonder.

Verder struikel ik zeer regelmatig over alles, van mijn eigen voeten tot aan hele paarden. Schoonmaken is een festijn waarvoor poeslief maakt dat ze wegkomt, die is niet zo van water overal. Kleding verkeerd om aantrekken, dingen laten vallen, blijven haken, bovenop een mestkar staan en niet meer weten hoe je er af moet...

O ja, die filmpjes van blije honden met hele grote stokken die tevergeefs proberen om door een te smal hek te komen? Lukt ook erg aardig met een staldeur en een mestvork. :D
En over mestvorken...Die viel laatst om. Ik denk nog 'Zet 'm nou recht want je gaat er geheid op staan en dan moet je die blauwe plek weer uit gaan leggen'. En terwijl ik er naartoe loop om 'm op te pakken...Mja, moet ik het nog uitleggen. :')

Dus kluns. Moah...beetje maar. O:)

Tranen in mijn ogen van het lachen _O-

Als zomerbaantje dit jaar, deed ik aardbeien poten. Met planten aangeven snijd je het elastiekje door met een mesje. Hoe vaak ik me deze zomer wel niet gestoken heb _O-

En ik kreeg het ook eens voor elkaar om 's nachts in mijn vinger te knippen >;)

Verder:
Klink vergeten vast te pakken
Vergeten dat je je moet bukken bij het instappen in de auto
Deur dichtgooien en vergeten dat je vinger en nog zat
Ect :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:21

Hier ook een gigantische kneus := Mijn knie heeft er vorig jaar drie maanden lang zo uit gezien:
Afbeelding
Omdat ik elke keer weer op dezelfde knie viel en hij elke keer niet goed heelde := Heb er nog steeds hele lelijke littekens zitten

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 14:34

Hallo mede kneusjes!
Ik ben woensdag uitgegleden op de trap waardoor ik met m'n rug een klap op de trap trede heb gemaakt. Gevolg was dat ik naar lucht aan het happen was wn gigantisch veel pijn had dat ik niet op kon staan. M'n ouders gebeld en die zijn van zo'n 20 km verderop gekomen om mij te helpen met opstaan en de dokter bellen. De buurman is meegegaan naar de huisarts. Resultaat rugwervels tussen m'n schouderbladen zwaar gekneusd met als gevolg dat ik m'n rechterarm niet bepaald functioneel kan gebruiken.
Heb van woensdag tm vandaag een goede vriend te logeren gehad. M'n meder heeft vandaag een papegaai gebracht zodat ik zelfstandig m'n bed uit kan komen..
Waarom voel ik mij bejaard? :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 14:51

Au :(

Ik voel me een pignuïn... I know your feeling :').
Als ik moet plassen ga ik als ik niet zo nodig moet, loop niet zo hard :+.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:08

Ik voel me hier wel thuis, ik maak ook vaak allerlei brokken. En mijn vriend is al net zo'n erge kluns als ik ben.
Ik heb vooral vaak het probleem dat als ik een deur boos wil dicht smijten, mijn hand/vingers er om de een of andere manier nog tussen zit.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:14

Heel herkenbaar dit, had bijna mijn enkel gebroken door over mijn eigen voeten te struikelen :=. Uiteindelijk flink gekneusd. En nog veel meer acties...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:55

Ik wil een hoekje omlopen en denk dat ik goed om de deurpost loop maar ik beuk er toch tegenaan. :+ Dat overkomt mij regelmatig. :') En ik laat dingen vaak meer dan één keer vallen...gewoon 2 of 3x achter elkaar. _O- Oh, en ik struikel regelmatig over een drempel of stoeptegel...maar omdat ik iets met mijn spieren heb kan ik mijzelf bijna nooit omhoog houden dus ik val dan ook altijd. ;(

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:49

Hier nog 1! Mijn meest voorkomende (zo'n 2x per dag) is, vergeten dat je een dichte deur open moet doen als je er doorheen wilt lopen O:) Of misgrijpen naar de klink en wel doorlopen... Zit te denken om stootkussens op mijn deuren te installeren :')

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:19

Ik mis regelmatig een traptree bij het aflopen.

Of ik 'plak' er een denkbeeldige tree bij tijdens het op en aflopen... grappig gezicht waarschijnlijk

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:30

Hier nog eentje. Okay dit is wel van heel erg lang geleden . Midden in de winter het was koud en de rij bak was bevroren , dan gaan hard lopen in de rij bak met een hond. Nou ja dat ging een meter of 5 goed tot dat ik met enkel verzwikte. Daar sta je dan niemand in de buurt die je kan helpen , kon niet meer lopen . Wachten dat de achter weiland buurman kwam voor zijn paardjes te doen , hard roepen en schreeuwen tot die me hoorde , die heeft me met de kruiwagen uit de rij bak komen halen. Foto's laten maken gelukkig was het niet gebroken. :D

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:42

Ik kan mijn nek breken over dingen die er niet zijn of over stoeptegels ofzo. :D
Tijdje terug ging k paard van een vriendin van de wei halen, paard ook een beetje lomp struikelde die eerst zelf struikelde hij daarna over mijn benen dus ik ging ook half op mijn gezicht. :') Dat soort dingen :')

VivianHesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:51

Ik voel me hier helemaal thuis :)

Al moet ik zeggen dat sinds ik schoenen heb met van die harde neuzen, mijn tenen veel minder te lijden hebben :P

Ik heb het voor elkaar gekregen om bijna in stilstand met mijn scooter te vallen en mijn sleutelbeen te breken.
Mijn knie flink te kneuzen/spieren opgerekt door op de oefenweide te vallen bij het uitstappen van de lift(met mijn snowboard). En dat terwijl ik toch wel een ervaren snowboarder ben.
Mijn ribben te kneuzen door uit een zwembad te klimmen.
Mijn teennagel helemaal er af te krijgen door te schrikken van een muis en aan de stoel te blijven hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:52

Vanmiddag ben ik van de sulky afgegleden. :')

bryce27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:57

10x achter elkaar de dop van een fles op de grond laten vallen. Dat ik gwn boos word op mezelf waarom ik die er niet gewoon in een keer terug op kan draaien.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:02

Uitglijden als je de katten uit elkaar wil halen met als gevolg je arm een week in het gips, ook wel eens tegen een lantaarnpaal aangelopen. Teen gebroken toen een paard het een goed idee vond om er op te gaan staan, om vervolgens een paar dagen later alweer bij de eerste hulp te zitten omdat ik mijn vinger aan een stuk riet had gesneden en het niet wilde stoppen met bloeden :+ En niet te vergeten natuurlijk op school van de trap af glijden.

Over het algemeen gaat het wel goed, struikel wel veel over mijn eigen voeten en maak dan een raar "ho/wo" geluid (wat er vast er idioot uitziet :+ ) maar verder functioneer ik prima :D

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:08

wauw welkom thuis Hannah!,

oke ik heb dus mijn been en arm gekneusd omdat ik over de bok sprong tijdens de gymles terwijl ze aan de andere kant van de zaal aan het trefballen waren en er een bal door de zaal vloog tegen mijn hoofd aan, dus ik viel over/naast de bok timing was perfect :')

ik heb ook mij kniebanden gescheurd door van de trampoline af te springen...... op een skippybal |o

ik ben in 1 jaar tijd 6 keer van de fiets gevallen en een keer van de brug (in de bermniet in het water gelukkig :o ) wat me er aan doet denken dat ik wel een keer in de sloot gevallen ben toen ik zei "ik kan echt wel fietsen met iemand achterop"

ik duwde de kruiwagen in de modder en gleed toen uit met mijn gezicht in de kruiwagen,en nog veel meer geniale dingen. we zouden een bundel moeten maken met z'n alle want ik lig echt in een deuk hier :')

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:16

Ik meld me :Y)
Ben echt een mega kluns, loop ongelooflijk vaak tegen deurposten aan, sla mezelf altijd op de vingers met m'n stokken (ben een slagwerker) en zit altijd onder de onverklaarbare blauwe plekken :') Daarnaast blijf ik wel eens met m'n kleding haken achter de deurklink, kan ik geen jas/vest uitdoen in de trein zonder de persoon naast mij daarbij te meppen en kan ik mijn tas niet vanonder de collegebank halen zonder dat die vast komt te zitten. En dat terwijl iedereen op je staat te wachten :=

Ohja, ben ook een keer op de middelbare tijdens de gymles volop tegen de kast op gevlogen, met als resultaat: gekneusde ribben. Ik had toch echt tegen de leraar gezegd dat ik niet over de kast kon springen, hij heeft zich nog lang schuldig gevoeld :))

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:34

Tijdens een hevig vrij partij mijn hakken nog aan (20cm naald) die ik perongeluk over de scheenbeen van vriendlief haalde.. tot bloedens toe.. domper

Ik was vergeten dat ik ze nog aan had. Of iig dat ze zooo moord lustig konden zijn

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:39

helemaal dit allemaal!

maar laatst had ik toch echt het idee alsof ik in een film zat,

jaja... ik gleed bijna uit over een bananenschil op straat.... hij lag onderste boven op de stoep en ik gleed weg maar ving mezelf nog net op tijd op

ik moest er zelf wel erg om lachen waarschijnlijk meer mensen om me heen die het zagen haha

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:41

Ik heb het vorige week voor elkaar gekregen om het sleuteltje van de stalkast af te breken. Stond daar opeens met een halve sleutel in m'n hand. Iemand heeft de helft in het slot eruit gekregen en er lag nog een reservesleutel. Tja :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:52

Authentic schreef:
Op dit moment heb ik een tweedegraads brandwond op mijn hand met brandblaar die vlak onder mijn knokkels loopt. Hoe komt dat? Ik ging gisteren broodjes grillen. Best warm hoor dat verwarmingselement. -O-

Brandwonden zijn hier standaard. Ook al kook ik al jaren, met het bijbehorende letsel, toch blijf ik geloven dat ik vuurvaste handen heb. O ja, die siliconen wantjes om pannen mee op te pakken? Die kunnen smelten. Pannen ook trouwens. _O-

Gelukkig loopt het verder meestal wel goed af en kneus ik hooguit mijn ego. Als ik bv weer eens in de knoop raak met mijn fiets. Ik kan het niet nadoen, maar het aantal keren dat ik mijzelf klem heb gezet door me op de één of andere manier in en om mijn fiets te wikkelen zijn niet meer op de vingers van één hand te tellen.

O ja, en vingers. Ik ben grootverbruiker van vingerpleisters. Op hoogtijdagen heb ik soms wel vijf of zes vingers in de pleisters zitten. Al gaat het wel erg vlot als je het voor elkaar krijgt om jezelf in één haal in drie vingers tegelijk te snijden... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 23:00

Ik ben ook een kluns!

In de brugklas was het een beetje glad op school door de sneeuw en ik besloot dat het wel tof was om van het kantinetrapje te donderen. Lees: drie treetjes, ik gleed uit op de tweede tree en viel daardoor zo'n twintig centimer naar beneden. Juist, zwaar gekneusde enkel :(:)
En janken dat ik deed, want het deed zo'n pijn! Nogal gênant als de hele kantine vol staat en bovenbouwers helpen je omhoog en naar de conciërge. :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 23:13

Opluchting, ik ben niet alleen :')