waar hebben jullie een boxspring gekocht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: waar hebben jullie een boxspring gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:17

Wij hebben een Morgana bed. Kostte wat, hebben nu ook wat. Slaapt werkelijkwaar heerlijk :+: en hadden 30 dagen slaapgarantie, dat als het toch niet lekker sliep hij zo terug mocht/omgeruild mocht. Maar niet gedaan, we zijn helemaal weg met ons bedje :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:24

Ik heb mijn boxspring gewoon bij de Ikea gekocht! Ongeveer anderhalf uur bij de matrassen doorgebracht, maar ik heb echt een super bed nu... Alles bij elkaar voor 500 euro ongeveer. Heb twee losse onderstellen en twee losse matrassen (handig met verhuizen). Dit omdat ik binnen mijn studentenhuis ongeveer 3 keer zal doorverhuizen. :)

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:24

Ik ben dan weer niet te spreken over ons Ikea bed.. :n
(Al moet ik er wel bij vertellen dat we op hun aanraden een harde topping gekozen hebben en echt wel overwegen om een zachte topping te nemen. Hier krijg ik rugpijn van.)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:26

droomy schreef:
Ik ben dan weer niet te spreken over ons Ikea bed.. :n
(Al moet ik er wel bij vertellen dat we op hun aanraden een harde topping gekozen hebben en echt wel overwegen om een zachte topping te nemen. Hier krijg ik rugpijn van.)

Topping? Die heb ik niet.. Moet die op je twee matrassen? Of eronder. Wel vervelend dat jij er niet over te spreken bent!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 11:52

Mijn tip; kies voor een goede lattenbodem en een goed matras.

Ik heb een Ikea bed gehad, maar dit vond ik niet erg fijn liggen. Op een gegeven moment had ik zo'n rugpijn (waarschijnlijk combinatie slechte lattenbodem/matras) dat ik diezelfde avond nog naar Beterbed ben geweest en een goed onderstel gekocht heb met een goede lattenbodem. Hierbij 1 duur matras gekocht bij die zaak en 1 'oud' matras van de Ikea gehouden voor de andere kant en ik heb hier later nog zo'n matrasbeschermding bij gekocht vanwege het hoogte verschil :D. (2 nieuwe matrassen werden wel erg duur, woon nog bij m'n ouders en mijn vriend slaapt niet erg vaak hier)
Het was in totaal iets van 1400,- maar zeker wel de moeite waard. Ik heb alleen geen boxspring volgens mij.

Ik zou zeker bij verschillende winkels kijken en bedden uit testen. Kijk dus ook goed naar de lattenbodem en kies een matras uit die bij jou past.

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:01

Wij hebben ons bed gekocht bij TotaalBed. Een heerlijke boxspring van 180 met een traagschuim topper.
Sinds dit bed kunnen wij eindelijk uitslapen zonder wakker te worden van de rugpijn.

Het was een vrij duur bed, maar tja op aan een vakantie voor 10 dagen geeft je ook zo ruim 3000 euro uit. Wij vonden een goed bed erg belangrijk.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:08

Ik heb er 1 van Dutch dream, geheel van mijn rugpijn af. Was geloof ik 1100 euro kwijt maar wel lange levertijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:13

Ik ben echt gek op de bedden van de Ikea. Ik heb thuis een boxpring en in mijn kamer in Utrecht een matras met binnenvering, en ik vind het allebei echt heerlijk. Ze zijn duurzaam genoeg dat ze een paar jaar mee gaan, maar goedkoop genoeg om ook eens in de paar jaar een nieuwe te kopen.