Dit
corelli schreef:Nou dit vind ik wel wat kort door de bocht. In situaties als deze speelt machtsmisbruik, manipulatie en veel gemengde gevoelens. Misbruik gaat vaak zo geleidelijk en stapje voor stapje dat je grenzen steeds stiekem een beetje opgerekt worden. Je hoofd gaat met je spelen en dat lees je in het verhaal van TS ook terug. Twijfels over de intentie van de meneer, het wegwuiven en afschuiven op vriendschappelijkheid, je baan willen houden omdat je er ook veel plezier uithaalt etc. Uiteindelijk gaat het verder en verder en blijf je achter met het idee " ik had eerder wat moeten zeggen, nu kan het niet meer want nu denkt hij al dat ik er ok mee ben". Geestelijke manipulatie.
en dit inderdaad
troi schreef:Das dus een aanrander/verkrachter. En zo te lezen wist hij precies wat hij deed, anders ging het niet zo 'soepeltjes' en bracht hij jou niet zo feilloos in een situatie waarin jij geisoleerd was en geen kant op kon en heeft hij verdorie ook nog jou een schuldgevoel bezorgt. Ik durf er wel 1000 euro op in te zetten dat jij het zoveelste slachtoffer bent van deze misdadiger en waarschijnlijk zullen er de komende jaren nog vele volgen. Mede daarom zou ik echt aangifte doen en als je dit aankan meer slachtoffers zoeken, met behulp van de politie. Samen sta je sterk tegen dit soort smeerlappen!