Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
En wie weet heb je een super leuke avond en anders heb je hem blij gemaakt. Free2 schreef:Ik zou het trouwens ook als bruid een beetje vreemd vinden om iemand op het feest te hebben die noch ikzelf noch mijn vriend kent.
Yonker schreef:Gewoon meegaan![]()
Is toch gezellig??? En het komt heus wel vaker voor dat er een onbekende partner op een bruiloft is....
wat zonder jou de hele avond in een hoekje moet staan.Cowboy55 schreef:Yonker schreef:Gewoon meegaan![]()
Is toch gezellig??? En het komt heus wel vaker voor dat er een onbekende partner op een bruiloft is....
Mwah...gezellig? Moet ik de eerste nog meemaken. Maar ik ga wel gewoon met mijn partner mee ja. Ik ga voor haar, niet voor mij verder onbekende mensen....die verder best OK zullen zijn hoor, daar niet van.

Ik zou het helemaal niet gek vinden als je mee zou gaan, het is juist heel normaal om een bruiloft als stel te bezoeken, ook als een van de partners het bruidspaar minder/niet kent. Verder vind het voorstel van Yonker een hele goede: kun je niet van te voren een keer een kopje koffie met ze gaan drinken?
Caesar schreef:Mensen die je op je bruiloft laat komen, ken je toch doorgaans ook gewoon?
Ik snap TS best wel hoor dat ze daarover twijfelt.
.
Je hoort toch bij je vriend?