Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ze mij vragen "heb je het gezien op FB" moet ik ook vaker "uhm nee" antwoorden dan ja. 

Chocopasta schreef:Herkenbaar.
Ik heb mijn hele profiel leeg gehaald en nog maar 25 vrienden over. Dus zie van de echt belangrijke mensen nog berichten en updates. Dat vind ik prima zo, scheelt ook al veel tijdalleen merk ik dat ik nu meer bok...
dat houdt mij tegen :p!
FB is wel heel handig voor updates en artikelen over interessante onderwerpen. Maar ik kan me voorstellen dat het een hoop rust geeft als je vaak op fb keek en t nu hebt gestopt! 
. Op de een of andere manier is het bij mij nooit aangekomen. Vind het een soort van cyber exobisionisme. Heb voor de gein eens een instagram account aangemaakt voor m'n hond. Het beest heeft meer dan 100 volgers !!! Dan denk ik echt: dit gaat nergens over.
op je mobiel dat stomme messenger ook al, verwijder het gewoon van mijn mobiel, maar houd facebook wel. Tcm62 schreef:Fb is egoboek...mensen willen graag laten zien hoe goed ze zijn en wat mooi alles is en dan moet de hele wereld gaan liken, omdertussen neust iedereen in je site....ook mensen die Jij niet leuk vind maar wel via "vrienden" komen rondneuzen...
karuna schreef:Ik heb geen facebook en snap ook niet waarom mensen daar uren aan bezig zijn. Alleen wat wel soms is dat dingen alleen nog via facebook/whatsapp enz worden gemeld terwijl het wel redelijk belagrijk is. En dan wee je ietsniet wat je wel had moeten weten. Zo onhandig en stom.

. Want ja, af en toe kom je wél erg leuke dingen tegen...
ik post zelf wel bijna nooit iets op mijn privé account.