Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:12

Er zijn meer dan 5miljard mensen op de wereld,waarvan meer dan de helft mannen.Dus, ts, kijk gewoon lekker verder. Het kan trouwens best zijn dat die vriend ineens met hangende pootjes terugkomt zodra hij ziet dat je met anderen omgaat.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:23

anjali schreef:
Er zijn meer dan 5miljard mensen op de wereld,waarvan meer dan de helft mannen.Dus, ts, kijk gewoon lekker verder. Het kan trouwens best zijn dat die vriend ineens met hangende pootjes terugkomt zodra hij ziet dat je met anderen omgaat.

Was het leven maar zo makkelijk. Iets met gevoel en emoties enzo.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:34

Joscaa schreef:
anjali schreef:

Was het leven maar zo makkelijk. Iets met gevoel en emoties enzo.

Inderdaad, je voelt je als je goed verliefd was wel heel lang rot. Maar de tijd heelt alle wonden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 19:39

Daantjee12 schreef:
Bedankt voor de reacties :*

Hij heeft het inderdaad na de seks verteld, het was alleen niet onze eerste keer. Dat maakt het toch weer ander. C heeft hem er van de week nog op z'n slechte timing aangesproken, ze zei dat hij echt heel raar stond te kijken en pas na een tijdje zei van; ja misschien heb je wel gelijk.. _-:(

Het opschrijven is misschien wel heel slim!

Dan nog, dat wist ie vast ook al wel voor ie met je het bed in dook maar nee, eerst liever nog even profiteren.. Zakje leeg en dan maar es melden... :n Hork.

Cassidy; ik doe nie aan subtiel, dat weet je he :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:35

Mijn reactie na het lezen van je verhaal was precies hetzelfde als die van Ayasha. Vlak nadat hij je in bed heeft gekregen even komen vertellen dat hij niks wil, terwijl jij dus al hoteldebotel bent... Dat wist hij een uur daarvoor ook wel hoor, wat een zak. :\ Ik kan me voorstellen dat je je er heel erg rot om voelt. Als je echt graag antwoorden wil, is het misschien wel een idee om een brief naar hem te schrijven. Dan heeft hij ook rustig de kans om het even te laten bezinken en erover na te denken. Wie weet... Maar heel eerlijk, ik zou lekker verder kijken als ik jou was!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:16

Oh dear, dit is zo ongelofelijk herkenbaar bij een liefde die dit jaar echt de hoofdrol van mijn leven speelt..
Heb ook vorig jaar in een nieuwe vriendengroep een jongen ontmoet, zal hem even T noemen. En ik en T waren naar mijn idee perfect samen, na een lange tijd geappt en gedate te hebben eindigden we ook vaak samen in bed. We deden altijd vanalles, behalve echt seks hebben. Ik wou daarmee wachten tot we een relatie zouden krijgen aangezien het er vrij logisch uitzag dat het niet lang meer zou duren voordat we die zouden krijgen. Hij vond dat (naar mijn idee) prima aangezien we altijd bleven afspreken, dingen doen etc.

Toen na een avondje met hem, (we waren 5 maanden verder) kreeg ik het advies van vriendinnen en vond ik het zelf ook wel een goed idee om nou eens een keer te vragen wat precies de bedoeling was. Ik bedoel, ik ben vrijwel bijna nooit verliefd. Dit keer over de top verliefd, en aangezien we inmiddels elkaar op vele vlakken kenden dacht ik, wat kan er mis gaan?

Ik kreeg ook een nogal slap antwoord, dat hij me perfect vond en het altijd leuk met me was maar hij even niet zo'n zin had in een relatie. Erbij had hij vermeld dat hij het misschien eerder had moeten melden.
Maarja ik was verliefd, als we hierna afspraken eindigde het vaak toch op een kus oid, en ik ben niet mans genoeg om nee te zeggen.

Hierna volgde een lange periode van niks aan elkaar laten weten, dat had me enorm veel verdriet gedaan. Ik was namelijk ècht verliefd, we hadden zoveel herrineringen samen, hij woont vlakbij me en ga zo maar door..
Toen begon eigenlijk het hele verhaaltje opnieuw, een paar maanden flikflooien en dan laat meneer weer niks van zich horen.. :/

Het meest rotte van alles is dat dubbel gevoel, ik weet dat ik waarde aan mezelf moet houden en gewoon eigenlijk geen contact meer moet maken met hem, hij is het duidelijk niet waard. Maar dat verliefde gevoel is nu al sinds januari, ik kom er niet vanaf... Wat die jongen ook flikt, ik blijf verliefd.. Ik denk bij ieder andere man aan T waardoor ik me op niemand kan concentreren en dat wil ik dan ook niet. Het enige wat dan in mij omgaat is 'T was beter, T was leuker' etcetera.

Lieve TS, ik snap jou gevoel helemaal. Maar kan je er helaas niet bij helpen aangezien ik zelf ook flink met het probleem in de knoop zit. Dus ik volg dit topic even, mijn pb-box staat altijd open! :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:29

Oh en daarnaast, verder kijken is echt een heel stuk moeilijker dan vele denken. Dit is nu de tweede keer dat ik écht verliefd ben. Maar de eerste keer had het dus bijna 3 jaar nodig om volledig over hem heen te zijn.. :+

Poiuytrewq

Re: Verliefd, maar hij wilt niet verder..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 13:09

Wat een lieve vriendinnen heb jij!

En die gozer, voor hem tien anderen! ( :'))

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:41

Wat een banketstaaf die vent.
Ga leuke dingen doen, met die super vriendinnen van je.
Hoe poedersuiker het ook is, als ik het zo lees ben je beter af zonder hem dan met deze slappe hap.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 17:58

Lieshorses schreef:
Oh en daarnaast, verder kijken is echt een heel stuk moeilijker dan vele denken. Dit is nu de tweede keer dat ik écht verliefd ben. Maar de eerste keer had het dus bijna 3 jaar nodig om volledig over hem heen te zijn.. :+

Het is vaak ook moeilijk als jij gekker bent op iemand dan andersom..op een of andere manier lijkt het ook alsof je juist verliefder word als de ander "moeilijk" doet. Tenminste dat is mijn ervaring, ik heb nooit verlegen gezeten om mannen..maar juist degene die ik niet of moeilijk kon krijgen vond ik het meest interessant. :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:19

Er wordt hier wel erg zwart wit gereageerd. Voor hetzelfde geld vond hij je wel leuk (hij heeft immers wel moeite voor je gedaan met de verschillende dates etc), maar twijfelde hij en kon hij nu niet anders concluderen dat het em echt niet wordt. Oke, de timing is niet zo handig, maar wellicht werd voor hem tijdens de sex duidelijk dat hij niet verliefd op je is of zal worden. Het is wel eerlijk van hem dat hij het vertelt en niet ineens niks meer laat horen of hij je langer onnodig in de waan laat.

Soms heb je dat, dan vind je iemand leuk en wil je het een kans geven. Maar langzaam wordt het dan toch duidelijk dat de gevoelens minder ipv meer worden. Dat hoeft niks met bindingsangst te maken te hebben en bovendien zijn echt niet alle mannen hersenloos en gebruiken ze daarom dames puur en alleen voor sex. Je bent er zelf ook nog altijd bij ;)

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 19:28

Bedankt voor de reacties nog! :)

Heb hem zonet een berichtje gestuurd en hem gezegd dat ik een leuke tijd heb gehad. Zijn reactie; 'Fijn om te horen' :+ Maar goed, hij is niet echt iemand die graag praat of van z'n gevoelens laat weten. En ik kom er nu achter dat dát best vervelend is.. Misschien dus wel beter zo :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:26

Fijn om te horen,, wat een aparte reactie. Het zal wel weer aan mij liggen :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:51

Even inhakend op jouw laatste reactie, mijn vent is ook zo eentje en geloof me daar word ik knetter van dus wat dat betreft kun je blij zijn dat je daar in elk geval vanaf bent nu hihi. Maar neemt niet weg dat het allemaal toch altijd onzettend klote is en blijft

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:00

Knuffel TS, echt niet leuk dit.. :(:) Zijn laatste reactie kan ik ook niet zo goed begrijpen, het lijkt wel alsof hij echt niet weet hoe hij moet reageren. Ik kwam een tijdje geleden deze tegen: If a man wants you, nothing can keep him away. If he doesn't, nothing can make him stay. Ik geloof daar wel in :)

Ik zou geen moeite meer in deze jongen steken. Als hij niet meteen ziet hoe leuk en speciaal jij bent, dan is hij het simpelweg niet waard. Geef jezelf wat tijd. Wees blij dat je dit gevoel hebt mogen voelen, want verliefd zijn is heerlijk. En kijk dan lekker verder! :)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:17

He's just not that into you..

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 04:36

Daantjee12 schreef:
Bedankt voor de reacties nog! :)

Heb hem zonet een berichtje gestuurd en hem gezegd dat ik een leuke tijd heb gehad. Zijn reactie; 'Fijn om te horen' :+ Maar goed, hij is niet echt iemand die graag praat of van z'n gevoelens laat weten. En ik kom er nu achter dat dát best vervelend is.. Misschien dus wel beter zo :)

'Fijn om te horen..' ???
Dat was bij mij nou echt een dikke doei geweest. Wat een piepneus.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:18

fijn om te horen _/-\o_

net of hij je getrakteerd heeft op wat lekkers
of dat je het als gunst gewaardeerd hebt 'zoals het hoort'.

zo voelt het een beetje

was het eten lekker?
ja, hoor
ahh, fijn om te horen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:46

:(:)

Eigenlijk hadden jullie dit gesprek eerder moeten hebben.
Zijn bedoeling is waarschijnlijk nooit het aangaan van een relatie geweest, die van jou (uiteindelijk) wel.

Ik (maar dat ben ik) moet het altijd kwijt als ik met vragen/gevoelens rondloop.
"Ik heb het fijn gehad maar... vind de manier waarop erg rot".
Je kunt hem een laatste appje sturen, vragen stellen en aan aangeven hoe jij je voelt.
Gewoon voor je eigen rust en het malen van gedachtes in je hoofd.

Volgt er een pieperig antwoord? Dan ben jij iig kwijt wat je kwijt wilde.
Turn around, never look back.

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:57

TS rot voor je dat het zo gelopen is maar ik vraag me altijd af waarom mensen willen weten waarom, hij wil niet punt klaar het waarom verandert niks aan het feit dat hij niet wil, het is even slikken maar ga verder en blijf er niet inhangen.

Als ik het uitmaakte ofzo ging ik er ook geen heel verhaal bijhangen waarom.
Kijk ben je tig jaar samen, samenwonend of getrouwd is het een ander verhaal maar na een paar maanden?

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:02

Ik gok dat het bindings-angst is.. Een goede vriend van mij zit in precies dezelfde situatie met zijn ''scharrel''. Ze doen beide niets met anderen en zien elkaar 2x in de week maar toen zij begon over ''meer'' reageerde hij dus precies hetzelfde. Pure angst.. en helaas gaat dit niet makkelijk over.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:01

Rumay, nou als iemand niet meer wil dan wil ik graag weten waarom dat is, om daarvan te kunnen leren. Zodat ik een volgende keer niet weer in dezelfde valkuil trap! :) :(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:40

Elisa2 schreef:
Of hij heeft je gebruikt, of hij heeft inderdaad bindingsangst.

... of hij zit nog in de onzekere fase of hij op vrouwen of mannen valt... Er zijn zoveel mogelijkheden. Het enige wat je kunt doen is hem op de man afvragen wat de reden is voor zijn besluit en als hij die niet wil of kan geven, dan zou ik ook kiezen voor afstand nemen - wat meerdere bokkers hier al opperen. Hou de eer aan jezelf.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:50

Ik ben eerst 1,5 jaar vrienden ( met seks) geweest met mijn huidige vriend. Hij had nog nooit een relatie gehad. Gewoon geen behoefte aan. Hij was geen playertje die iedere week een ander had maar onze klik was ook super sterk. Heb het ooit gevragen waarom hij geen relatie wou. Omdat hij de vrijheid fijn vind. Geen verplichtingen en hij wou vooral niemand kwetsen of wat dan ook.

Uiteindelijk heeft ie me toch gevragen en wonen we al ruim een jaar samen. En het gaat super goed!

Dus geef de hoop niet op, waarom niet gewoon lang goeie vrienden blijven en wie weet wat er uit volgt!

Succes :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:17

TS ik weet dat dit niet is wat je wilt horen maar jij bent toe aan duidelijkheid en hij blijkbaar niet, je hebt zoals ik het zie 2 keuzes namelijk: Hem de tijd en kans geven om het wat duidelijker uit leggen (maar dat geeft geen garantie voor een beter gevoel de waarheid kan immers best hard zijn) of je gaat je tijd en energie gebruiken om over hem heen te komen.

Ik snap dat je met vragen zit maar besef wel dat er misschien nooit antwoorden op komen en dat je dat ook zult moeten accepteren :(:)