Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:Er zijn meer dan 5miljard mensen op de wereld,waarvan meer dan de helft mannen.Dus, ts, kijk gewoon lekker verder. Het kan trouwens best zijn dat die vriend ineens met hangende pootjes terugkomt zodra hij ziet dat je met anderen omgaat.
Joscaa schreef:anjali schreef:Er zijn meer dan 5miljard mensen op de wereld,waarvan meer dan de helft mannen.Dus, ts, kijk gewoon lekker verder. Het kan trouwens best zijn dat die vriend ineens met hangende pootjes terugkomt zodra hij ziet dat je met anderen omgaat.
Was het leven maar zo makkelijk. Iets met gevoel en emoties enzo.
Daantjee12 schreef:Bedankt voor de reacties![]()
Hij heeft het inderdaad na de seks verteld, het was alleen niet onze eerste keer. Dat maakt het toch weer ander. C heeft hem er van de week nog op z'n slechte timing aangesproken, ze zei dat hij echt heel raar stond te kijken en pas na een tijdje zei van; ja misschien heb je wel gelijk..![]()
Het opschrijven is misschien wel heel slim!
Hork.
Ik kan me voorstellen dat je je er heel erg rot om voelt. Als je echt graag antwoorden wil, is het misschien wel een idee om een brief naar hem te schrijven. Dan heeft hij ook rustig de kans om het even te laten bezinken en erover na te denken. Wie weet... Maar heel eerlijk, ik zou lekker verder kijken als ik jou was!
) Lieshorses schreef:Oh en daarnaast, verder kijken is echt een heel stuk moeilijker dan vele denken. Dit is nu de tweede keer dat ik écht verliefd ben. Maar de eerste keer had het dus bijna 3 jaar nodig om volledig over hem heen te zijn..

Maar goed, hij is niet echt iemand die graag praat of van z'n gevoelens laat weten. En ik kom er nu achter dat dát best vervelend is.. Misschien dus wel beter zo
Zijn laatste reactie kan ik ook niet zo goed begrijpen, het lijkt wel alsof hij echt niet weet hoe hij moet reageren. Ik kwam een tijdje geleden deze tegen: If a man wants you, nothing can keep him away. If he doesn't, nothing can make him stay. Ik geloof daar wel in 
Daantjee12 schreef:Bedankt voor de reacties nog!
Heb hem zonet een berichtje gestuurd en hem gezegd dat ik een leuke tijd heb gehad. Zijn reactie; 'Fijn om te horen'Maar goed, hij is niet echt iemand die graag praat of van z'n gevoelens laat weten. En ik kom er nu achter dat dát best vervelend is.. Misschien dus wel beter zo

Elisa2 schreef:Of hij heeft je gebruikt, of hij heeft inderdaad bindingsangst.