Ja, juist dat dikgedrukte stuk is het probleem. Als het nou altijd een onterecht gevoel was, dan was niemand meer jaloers als haar vriend gaat stappen met een meisje dat hij heeft leren kennen.
Opzich, zou ik heel alert worden van dit soort dingen.
Ik zou ten eerste aangeven dat ik het niet leuk vind, en vragen hoe hij het zou vinden als ik met een random jongen, die ik ergens heb ontmoet, naar een concert zou gaan en een leuke avond zou hebben. Geloof me, veel jongens vinden dat niet heel tof..
En daarna zou ik wel gaan opletten. Gebeurt dit vaker? Gaat hij vaker met haar zomaar een avond weg zonder jou? Wie is zij eigenlijk? Wil zij jou ontmoeten? Staat hij daar open voor? Appen ze veel? Hebben ze verder veel contact. Ik zou echt mn voelsprieten uitschuiven. Maar goed, ik ben misschien achterlijk daarin. Maar dit zou voor mijn gevoel denk ik wel een reden zijn om op te letten of ik daadwerkelijk niet belazert wordt. Een foutje is zo gemaakt, ook al is je vriend nog zo trouw normaal gesproken.
Tja, een gezond gevoel van wantrouwen vind ik opzich niet verkeerd.. maar goed dat is helemaal aan jou
Ik snap je wel.
misschien erg hard, maar, alsof je geen vriendschappen met iemand van het andere geslacht mag hebben..
is soms niet helemaal leuk hoor, want er is totaal geen aantrekkingskracht, we kunnen gewoon goed praten en het is jammer dat zij dat hem 'ontzegt'