vuurneon schreef:Ik kreeg vroeger ook op mijn kop omdat ik klikte dat mijn broer zijn ogen open had tijdens het bidden, want daarmee had ik mijzelf verraden dat ik dus ook mijn ogen open had

U just made my day
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn moeder zonde vroeger regelmatig topless. Was altijd mooi als de gemeente gras kwam maaien, het gras was nergens zo kort als achter onze tuin
EskeGirl schreef:http://www.lingeriestad.nl/media/catalo ... 481100.jpg
En anders kan je altijd nog dit doen, is zo goed als topless...
Sorry maar hoe kan je in vredesnaam lást hebben van iemand die gewoon in haar eigen tuin ligt? Als je er keiharde muziek bij aan hebt, okee, maar anders... MarlindeRooz schreef:Magrathea schreef:Als je topless wil zonnen in je tuin dan moet je dat toch gewoon lekker doenSorry maar hoe kan je in vredesnaam lást hebben van iemand die gewoon in haar eigen tuin ligt? Als je er keiharde muziek bij aan hebt, okee, maar anders...
Je kan kramp in je rechterarm krijgen.
MarlindeRooz schreef:Magrathea schreef:Als je topless wil zonnen in je tuin dan moet je dat toch gewoon lekker doenSorry maar hoe kan je in vredesnaam lást hebben van iemand die gewoon in haar eigen tuin ligt? Als je er keiharde muziek bij aan hebt, okee, maar anders...
Je kan kramp in je rechterarm krijgen.
Laat staan zonder topje.
Brainless schreef:Volgens de wet mag het, mits je niet vanaf de openbare weg te zien bent.
Als buren je normaal kunnen zien (door bv hun bovenraam) dan is het officieel verboden.
Indien zij er "aanstoot" aan nemen dan ben je verplicht je zo af te schermen dan men je niet ziet.
Dit geldt voor zowel binnenshuis als buitenshuis (op je eigen grond..) en zowel voor topless (vrouwen) als volledig naakt (man en vrouw).
Het is wel zo dat tegen topless zonnen minder vaak raar wordt gevonden, maar ik zou zelf niet vrolijk rond gaan hupsen