Altijd op zoek naar een bepaalde spanning

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Altijd op zoek naar een bepaalde spanning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 12:15

Ik was al gaan inzien dat m'n zwembadboy eigenlijk wel leuk is, maar 'saai'. Al is hij lekker actief en heb ik door een vriend van mij, zijn teamgenoten leren kennen van zijn sport en dat is ook erg gezellig.

Ik had eerst een soort heimwee naar mijn ex, terwijl ik echt niet gelukkig was in die relatie... Maar dat moet ik mezelf blijven herhalen en een beetje denken zoals jij net zegt. Dat helpt inderdaad zeker.

Maar vrijdag is m'n zwembadboy terug (wat klinkt dat toch onnozel :')) en zaterdag gaan we wat leuks doen.. Ik vind wel van mezelf dat ik het een kans moet geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:22

:j Lekker genieten zaterdag. Niet teveel nadenken, niks forceren. Het wordt vast heel gezellig, want ik weet nog hoe enthousiast je was in een ander topic toen je hem ontmoet had!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 12:29

Ja en heb na zo veel weken dat ik hem ken nog niet eens een minpunt gevonden. Als ik iets zeg wat ik niet fijn vind ofzo accepteert hij dat direct zonder te zeuren..

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:38

Ohhh wat klinkt dit herkenbaar.. En ook wat Sunrise zegt, zo spot on..
Ben zelf ook erg onzeker en ook een hoop relaties meegemaakt die niet heel soepel zijn verlopen. Nu heb ik pas een jongen leren kennen die echt zo ontzettend lief voor me is en ik ben zo bang dat ik over een paar weken inderdaad mijn interesse weer ga verliezen. Wat voorheen ook steeds gebeurde met die lieve jongens.. -O- Deze jongen is echt heel erg lief en zijn leven sluit zo mooi aan bij dat van mij, maar toch merk ik aan mezelf dat ik alweer aan het veranderen ben..

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:44

Misschien geeft je onderbewuste aan nog niet klaar te zijn voor een relatie..? en merk je dus dat als een jongen meer van wilt, je blokkeert..? (onderbewuste klinkt zweverig, maar zo bedoel ik het niet) :p