Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 12:11

CharlotteJay schreef:
confession 2
ik moet echt gaan biechten in de kerk ofzoo

ik heb al tijdje rijles en moet binnenkort gaan afrijden maar goed mijn rij-instructrice heb een leuke, lieve zoon en die had een vriendin... -O- en ik hoopte steeds dat hun uit elkaar gingen zodat ik een kans bij hem zou hebben en haar niet kwijt raak
want zij is echt geweldig

puntje bij paaltje is het over tussen die 2 en weet ik het echt niet meer ook al is hij echt heeeeelll leuk
:')

Wat is hier precies de confession van? Je gaat niet afrijden want je vindt haar zoon leuk?

Mandarijn12

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:18

Volgens mij vindt ze de rijinstructrice leuk. Toch?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:22

Ik begrijp hem ook niet :')

Ik heb, toen ik in de brugklas zat, samen met een ander meisje een vieze leugen over een meisje in onze klas verspreid omdat dat andere meisje haar niet mocht. Nou was ik nogal onzeker en meeloperig in de brugklas dus deed ik maar mee om cool te zijn. Het meisje waarover de leugen ging heeft daar flink last van gehad.... Ik kan me er nog steeds schuldig over voelen. Gelukkig zijn het meisje waarover de leugen werd verteld en ik uiteindelijk best goede vrienden geworden.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 14:23

In de eerste week dat m'n rijbewijs had heb ik 2x bijna de spiegel van de auto eraf gereden O:)
We hebben gelukkig hele flexibele spiegels aan de auto... En geen (lak)schade, dus heb niks gezegd :oo We zijn nu 2 maanden verder en gelukkig niks meer geraakt _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:58

Ik had vroeger (toen ik een jaar of 7 was?) een lieveheersbeestjes ziekenhuis :(:)
In een lucifersdoosje, nadat ik er een pootje af had getrokken. :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:04

In de eerste klas vond ik een jongen uit mijn klas echt leuk, en we hadden ook een groepsapp met die klas incl de jongen
Ik wou op PRIVE tegen mijn vriendin zeggen '' wanneer zal ik tegen B zeggen dat ik hem leuk vind? '' Zei ik dat dus perongelijk op de groepsapp.. Hij wist het dus, met de rest van de klas.
Ergste is nog dat hij mij niet leuk vond en ik dus dik voor banketstaaf stond :') Volgende dag in de klas was ook super awkward, nu in de 4e word ik er nog mee geconfronteerd :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 18:52

SindyKaya schreef:
In de eerste klas vond ik een jongen uit mijn klas echt leuk, en we hadden ook een groepsapp met die klas incl de jongen
Ik wou op PRIVE tegen mijn vriendin zeggen '' wanneer zal ik tegen B zeggen dat ik hem leuk vind? '' Zei ik dat dus perongelijk op de groepsapp.. Hij wist het dus, met de rest van de klas.
Ergste is nog dat hij mij niet leuk vond en ik dus dik voor banketstaaf stond :') Volgende dag in de klas was ook super awkward, nu in de 4e word ik er nog mee geconfronteerd :')

pfoee deze is erg, voor heel de klas ook nog :=

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:43

Wat een fantastisch topic dit :')

Voor nu heb ik er even twee:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

2. Toen ik net een paar weken mijn rijbewijs had, heb ik de auto van mijn opa door onze schutting heen gereden... :+ Credits gaan naar een automaat in z'n achteruit en modderige paardrijschoenen die van de rem op het gas glijden.. De reparatie van de deuk in de achterbak was nogal duur en daar heeft mijn oma bij gesponsord, oeps!

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:10

xLoki schreef:
Wat een fantastisch topic dit :')

Voor nu heb ik er even twee:

1. Als klein kind haalden mijn beste vriendin en ik graag kattenkwaad uit. Letterlijk. :+ We hebben haar kat in een doos gestopt en hem van de trap geduwd, want we wilden hem leren surfen... Ik heb haar moeder nog nooit zo boos gezien achteraf.

hardop gelachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:12

Toen ik in groep 2 zat heb ik een my little pony gestolen uit de gevonden voorwerpenbak, met de gedachte 'Als iemand hem kwijt is en hem niet komt ophalen merken ze het vast niet als ik hem heb'. Ik heb hem nog steeds. :=

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:12

amkeVH schreef:
SindyKaya schreef:

pfoee deze is erg, voor heel de klas ook nog :=

Ergste was nog dat hij in de groeps app zei dat hij mij niet leuk vond := auch..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:34

Ik heb als 4 jarige een meisje op de camping een konijnenkeutel gegeven en gezegd dat het een dropje was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:38

daantjuhhh schreef:
Ik heb als 4 jarige een meisje op de camping een konijnenkeutel gegeven en gezegd dat het een dropje was.

Omg :') heeft ze het opgegeten?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:49

Fantastisch topic :=

Wij haalden vroeger ook graag kattenkwaad uit en toen ik klein was speelde ik met een buurjongen die de 'stoere' dingen deed die ik net niet helemaal durfde. Toppunt was wel dat we een keer een hondendrol in een envelop bij een buurvrouw in de brievenbus hadden gedaan :o Toen aangebeld en achter auto's verstoppen om de reactie te kunnen zien. Mn hart ging zo tekeer dat ik dacht dat ik er in bleef :=

Ik heb die buurvrouw nooit meer recht aan durven kijken...

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:00

Leuk topic :')

Ik heb als zesjarige mijn vierjarige zusje opgesloten in het oventje van ons houten speelgoedkeukentje :o. Wilde het deurtje ook niet meer opendoen en zuslief was compleet over de zeik :'). Nu ik erop terugkijk voel ik me best slecht aangezien ze nu claustrofobie heeft, geen idee of het door mij als wrede zus komt maar schuldig heb ik me zeker gevoeld :=

kimbrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:01

Hahaha hilarisch!

Ik pakte uit de voorraad koekjes etc, altijd hetgeen wat achteraan lag omdat mam het tegen die tijd wel vergeten was.. Mijn zusje was 'helaas' minder tactisch, waardoor zij nog wel eens de schuld kreeg van mijn snaaierijen :p

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:14

Hihihi geweldig topic dit

Toen ik nog klein was en mijn 3 jaar jongere broertje nog kleiner, had hij een knuffel (pie) en een speen (peen)

Iedere avond als broertje lief naar bed moest verstopte ik zijn speen en knuffel, zodat ik vervolgens gniffelend om het hoekje stond wanneer meneer in bed lag te huilen ;'waaaar zijn pie en peeen?'
Hoezo geboren sadist? }:)

We kunnen er nog steeds om lachen :Y)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:15

Believe schreef:
daantjuhhh schreef:

Omg :') heeft ze het opgegeten?

Jep!! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:16

Ik voel me totaal niet rottig als ik hoor dat de ex van mijn vriend er moeite mee heeft om ons samen te zien. Ergens vind ik het juist wel fijn. Het is zo'n trut.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:19

lieveli schreef:
Ik voel me totaal niet rottig als ik hoor dat de ex van mijn vriend er moeite mee heeft om ons samen te zien. Ergens vind ik het juist wel fijn. Het is zo'n trut.

Hahaha wat heerlijk die eerlijkheid! :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:27

Toen ik 6 of 7 was stopte ik mijn dwerghamster in een smalle plastic buis. Ik dacht dat het paste en dat hij het leuk vond. Hij kwam klem te zitten en heeft zijn achterpootje afgeknaagd. Hij heeft nog tijden geleefd met 3 pootjes :(:). Voel me er best schuldig over :=

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:35

Ik heb ooit mijn goudvis laten verhongeren toen ik een jaar of 8 was, ik voel me er ook nog steeds echt heel schuldig over. Hij was toen zo'n 2 jaar bij mij, maar ik was hem vergeten te voeren (ongeveer een week). -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:37

Ik heb ooit eens een pad gevonden, niet zo'n joekel, maar nog een kleintje. Ik had een prachtige schoenendoos met modder, steentjes en een bakje water onder mijn bed neergezet waar hij in mocht zitten. Sterker nog, hij ging zelfs met mij mee naar school. Niet in die doos hoor! Neeeee, dat valt op :')

Je had vroeger van die kleine reismandjes, een soort sleutelhangertje. Daar zat dan een klein plastic hondje of katje in, een beetje zoals onderstaand;
Afbeelding

Speelgoedbeessie eruit, padje erin, mee naar school en regelmatig naar de wc toe om de pad even te kunnen bevochtigen onder de kraan _O-
Het duurde een paar daagjes en toen ging mijn moeder mijn kamer opruimen (ik was nogal slecht in het onderhouden van mijn kamer :')) en toen ontdekte ze mijn schoenendoos onder het bed met een aantal wormpjes erin als voedsel voor de pad...oeps :+

Haaaa, als ik eraan terugdenk...prachtige tijd. Padje zal er minder blij mee zijn geweest, maar wij waren dol op hem en gaven hem zelfs de naam Purdy :')

yileh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:45

dit topic is zo grappig! al meerdere keren hard op gelachen! vooral die gene met die pad haha.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:55

Zo'n vier haar geleden met koninginnedag heb ik stiekum een fles 'vergeten' Limoncello uit de vriezer gehaald. En met een aantal vrienden genuttigd.. Allemaal leuk en aardig, ik dacht slim te zijn en aan het einde van de dag de fles te vullen met ,jawel, citroenlimonade :').
Ik heb dit verhaal zo'n twee maanden geleden opgebiecht aan mijn ouders. Ze vroegen zich al af waarom die fles geknapt was _O-