En zoeken naar bewijs... Dat is een onderbuikgevoel. Als debasis voor vertrouwen zoekraakt door geheimzinnigheid, kan je er dan nog wel zomaar op vertrouwen dat iemand de waarheid spreekt als je daarnaar vraagt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tanjaatjuhh schreef:Ik zou gewoon zeggen: Is ze leuk?
Kijken hoe hij reageert
Palmera schreef:En dan blijkt er een zeer logische verklaring van de vriend te zijn. En ondertussen is wél zijn privacy geschonden door stiekem in zijn telefoon kijken.
Waarom wordt er bij twijfels altijd eerst naar bewijs gezocht? Waarom wordt er niet gewoon gepraat?
Sorry, maar ik zou woedend zijn als ik de vriend was. Als je me niet vertrouwd zeg je me dat recht in het gezicht en ga je niet eerst in mijn privéleven graven.
KPet schreef:Sorry, maar wat zijn jullie voor mensen? TS heeft zonder toestemming in de priveberichten van haar vriend gekeken en zijn vertrouwen geschaad. Daar heeft ze nota bene iets over een borreltje gevonden, niets meer dan dat. Sorry meid, maar als je mijn partner zou zijn en je zou me zoiets flikken zou je per direct op straat staan. Als je hem nu niet vertrouwt ga je dat nooit meer doen en hij jou ook niet als hij dit hoort. En terecht. Schaam je...
Gillbo schreef:Draai het eens om, wil jij wel op vakantie met een man waarvan je vermoed dat hij je bedriegt?
sadekeshia schreef:ik vind het hartstikke logisch dat je in zijn telefoon hebt gekeken.
het is idd voor veel mensen prive maar ik vind dat dat wel moet kunnen.
je hebt er misschien geen 'echte' reden voor gehad, maar jouw gevoel is genoeg reden, en blijkbaar klopte het ook nog.
Palmera schreef:En dan blijkt er een zeer logische verklaring van de vriend te zijn. En ondertussen is wél zijn privacy geschonden door stiekem in zijn telefoon kijken.
Waarom wordt er bij twijfels altijd eerst naar bewijs gezocht? Waarom wordt er niet gewoon gepraat?
Sorry, maar ik zou woedend zijn als ik de vriend was. Als je me niet vertrouwd zeg je me dat recht in het gezicht en ga je niet eerst in mijn privéleven graven.
Lente schreef:Selka schreef:@Lente, vriend loopt ook altijd met mijn telefoon omdat die van hem minder fijn is. Dat vind ik prima! Echter heeft TS zelf besloten in zijn telefoon te kijken zonder zijn toestemming en dan ook nog eens berichtjes gelezen.
Op basis van een zeer dubieuze pop-up he?

Op zo'n manier is de relatie niet houdbaar. hannico09 schreef:Jeetje. Wat zijn jullie het eensgezind. We gaan samen met nog een ander stel, maar reizen met twee auto's.
Het nadeel is, denk ik dan, dat ik gekker ben op hem, dan hij op mij. Tenminste dat is mijn idee. Hij kan nog wel eens onverschillig doen. Een tijdje terug hebben we een dipje gehad en dat lag (volgens hem) aan mij. Dus heb ik me maar aangepast om hem niet kwijt te raken. (klinkt wel heel negatief,maar we hebben ook echt wel veel mooie momenten).
Dus nu zegt mijn gevoel doe maar alsof je neus bloedt en mijn verstand zegt confronteer hem en laat desnoods alles maar klappen, want er zijn lieve mannen genoeg.
Palmera schreef:sadekeshia schreef:ik vind het hartstikke logisch dat je in zijn telefoon hebt gekeken.
het is idd voor veel mensen prive maar ik vind dat dat wel moet kunnen.
je hebt er misschien geen 'echte' reden voor gehad, maar jouw gevoel is genoeg reden, en blijkbaar klopte het ook nog.
Waar staat dat het klopt? Omdat TS aan een vertrouwens en tevens communicatieprobleem lijd krijgt die vriend nu maar meteen de zwarte piet toegespeeld?
@TS: Als jij eerder het idee had dat je relatie niet goed zit snap ik niet waarom je niet gepraat hebt.
Als je al langer het idee had dat jij gekker op hem bent dan andersom snap ik niet waarom je nog steeds bij hem bent. Blijkbaar maken jullie elkaar niet gelukkig.