Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schrijven, knippen, computermuizen.. 

Oh, en ik ben rechts sterker. En muis van de computer ook rechts idd. _Yasmine_ schreef:Whoehoe misschien krijg ik vriendje nu zover om de lunch te betalen
Knippen met een linkshandigenschaar kan ik dus weer niet, net als schrijven met een vulpen voor linkshandigen, of gitaarspelen op een gitaar voor linkshandigen! Verder zo links als maar kan.. Kan op werk niet eens bedienen met rechts
Linkerbeen is ook veel handiger met voetballen ed, maar tijdens paardrijden heb ik juist meer aan mijn rechter... 
dominant links ook. Alles behalve de muis vd pc want die lag in een huis vol rechtshandigen altijd rechts.

Kristie schreef:Ik ben ook links, maar tennissen doe ik met rechts, en als ik op mijn keyboard oefen gaat dat met rechts beter dan met links, knippen doe ik met rechts.
De grootste hinder ondervind ik bij het inchecken bij de NS, dat doe je toch met je linkerhand bij het linker incheck ding maar dan gaat het verkeerde poortje open
Juf deed echt haar best om het apart voor mij ook links voor te doen, maar ja...als ik dan dingen wilde nadoen die ze klassikaal voordeed, en als alle kinderen om mij heen het ook "verkeerd-om" deden, dan raakte ik hopeloos in de knoei