Awkward situatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:46

Haha, ik kan er de lol wel van inzien. Ik denk dat ik het gewoon zo zou laten (de mensen die je nabij staan weten nu wel hoe het zit denk ik) en als je echt gaat trouwen maak je een grapje over 'the longest engagement ever'. De reacties van vage kennissen zakken vanzelf wel weg en over een maand is iedereen het vergeten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:55

Een grap ervan maken als in "was mooie generale repetitie maar de officiële voorstelling moet nog wachtwn" en dan foto delen erbij

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:57

Wtf zeg!

Ik zou echt gek worden als een paar vrienden vinden dat ze mijn nieuws alvast moeten plaatsen.

Alsof ik dat zelf niet liever doe.

Jamiie

Re: Awkward situatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 00:35

Zoooo ik zou so not amused zijn! Stel je voor dat het wel je aanzoek was.. Fijn dat anderen dat maar leuk even bekend maken. :=

Goed opgelost! Hoop dat het bericht voor de rest doodbloed. :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 00:42

Jamiie schreef:
Zoooo ik zou so not amused zijn! Stel je voor dat het wel je aanzoek was.. Fijn dat anderen dat maar leuk even bekend maken. :=

Goed opgelost! Hoop dat het bericht voor de rest doodbloed. :)

Nou dat inderdaad .... Ik zou toch wel even tegen je vriendinnen zeggen dat ze wel heel enthousiast waren en je in het vervolg liever zelf dergelijk nieuws wereldkundig maakt.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 11:30

[/quote]
dit gaat dan echt een stap TE ver[/quote]

Vind jij ;)[/quote]
Nee ik bedoel als mensen zonder toestemming dingen/foto's online gaan gooien dat bedoel ik met dat dat iets
Te ver gaat

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 11:55

Het is nu toch stilaan aan het doodbloeden, echter toen ik gisteren ging rijden heb ik toch nog vreemde vragen gekregen over die post. Wie weet maken we het binnenkort wel officieel, maar dan zal ik diegene zijn die het gaat posten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:19

Heb je je vriendinnen er over aangesproken?

Leuk dat enthousiasme en ontzettend lief dat ze hem geholpen hebben, maar zulke dingen op FB zetten of het nou wel of niet waar is, het is gewoon niet aan een ander.
Afgelopen week trouwden bekenden van mij, ik was plaatsvervangend woest toen anderen (en echt niet close vrienden of familie, maar kennissen van ze) al allemaal foto's gingen plaatsen van de jurk en het feest, nog voor het bruidspaar zelf maar iets gezegd had....blegghhh!
Of zoals heel recent, dat iemand die er eigenlijk buiten staat in een topic meldt dat een bepaald paardje is overleden..... gewoon niet doen.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 12:33

Neen, ik heb er de tijd nog niet voor gehad om hun aan te spreken, ik begin morgen namelijk met mijn proefwerken. Ik ga het nu gewoon even laten rusten, en dan zie ik wel als wat ik tegen hun ga zeggen. Nu ga ik me terug focussen op mijn proefwerken, de afgelopen twee dagen was al afleiding genoeg met alle berichten en telefoontjes :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:09

Hoe is het nu TS? Ik snap je reactie heel goed hoor. Zou ook echt niet amused zijn. Ik zou wel je vriendinnen nog even aanspreken...

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 10:26

Onder de mensen die weten dat het niet waar is worden er nog wel grapjes gemaakt, ik kan er wel mee leven :=. Ik heb die vriendinnen ook niet meer echt aangesproken aangezien ik geen tijd had met mijn proefwerken. Heb een van hun gisteren nog gezien maar we waren op een festival en ik wou de sfeer niet verpesten, het is ondertussen ook zodanig afgezwakt dat niemand het er nog over heeft.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:31

Toch zou ik het gesprek wel aangaan. Gewoon rustig, dat je als je iets speciaals hebt, je dat zelf aankondigt.
Anderd gebeurt het je straks weer.

Ik zou me wel generen als ik die vriendin zou zijn overigens, voor mijn eigen flap uit gedrag.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 00:35

Het zal ooit nog wel eens ter sprake komen, maar op dat festival was daar de timing niet juist voor. De belangrijke mensen in mijn leven weten dat het niet waar is, en de rest interesseert me geen fiets. Van zodra mijn vriend me officieel ten huwelijk vraagt zal ik duidelijk vermelden dat ik het nieuws met de wereld ga delen, en mijn vriend heeft ook zijn lesje geleerd om mijn overenthousiaste vriendinnen niet meer in verrassingscomplotten te betrekken ;)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 17:08

whaha zoiets is ook ongeveer bij een vriendin van me gebeurd!

Ik had destijds al heel erg mn twijfels over de waarheid van die post maar alleen omdat ik haar heel goed ken en weet dat ze zelf (zeker nu in ieder geval) niet zou willen trouwen. Daarnaast was het ook een te corny berichtje, maarja haar vriend postte die en daar zag ik hem op zich nog wel voor aan in zo'n situatie. Maar daar feliciteerden ook familie en vrienden ze en hadden ze bijna 200 likes ofzo.

Echt een rot prank :')

Maar tja een hele status erover lijkt me ook wel veel aandacht ernaar. Ik zou gewoon snel het berichtje eraf halan en je goede vrienden en familie weet wel beter toch?